SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Repelsteeltju op 15-05-2016 19:28:56 ]“An interesting thing is a good thing.”
Als jij de tekst aanlevert pas ik hem aan.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
De bovenste tekst in de OP mag wel iets aangepast worden
that and your cheekbonesquote:Op zondag 15 mei 2016 18:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Cercei Tommen moedwillig zal vermoorden. Zoals Tyrion al eens opmerkte: "you love your children. It's your one redeeming quality."
Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als jij de tekst aanlevert pas ik hem aan.
misschien tijd voor een bril?quote:Op zondag 15 mei 2016 19:13 schreef Forbry het volgende:
Waarom is Wun Wun eigenlijk wazig in de OP, is hij niet meer bij The Wall?
't Staat er.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.
misschien ben je selectief wazigquote:Op zondag 15 mei 2016 19:28 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als ik daarvoor een bril nodig had, zou de rest ook wazig zijn
nice. simpel helder verwoord je weetzquote:
ik houd ook van jou mede got nerdquote:
dany gaat het einde van de serie niet halen MARK MY WORDSquote:Op zondag 15 mei 2016 18:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Toe, Daenerys is een nog grotere Mary Sue dan Ramsey, dat gaat echt niet gebeuren.
got nerd?quote:Op zondag 15 mei 2016 19:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik houd ook van jou mede got nerd
[..]
dany gaat het einde van de serie niet halen MARK MY WORDS
Yi-ti en die forten die ze daar hebben, die zouden moeten beschermen tegen figuren die klinken als others. En dan meteen Asshai erbij voor de goede orde.quote:Op zondag 15 mei 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarvan zouden jullie graag een spinoff zien in het universum van GoT?
dance of dragons als mini seriequote:Op zondag 15 mei 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
"The Rise and Fall of the Targaryens"quote:Op zondag 15 mei 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 15 mei 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aegons Conquest zou ik heel graag zien
gaat aegon ook batsen met zijn zussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Sowieso wat voor wereld er nog verder ligt daar.quote:Op zondag 15 mei 2016 20:34 schreef Tanin het volgende:
[..]
Yi-ti en die forten die ze daar hebben, die zouden moeten beschermen tegen figuren die klinken als others. En dan meteen Asshai erbij voor de goede orde.
quote:
Targaryengenotquote:Op zondag 15 mei 2016 20:42 schreef zipcon het volgende:
[..]
"The Rise and Fall of the Targaryens"
Kleine kans dat het er komt maar met de spin off novella "Tales of Dunk and Egg" is er misschien wel een Targaryen verhaal in het verschiet.
Dat begrijp en respecteer ik volledig, maar daarom zou ik het persoonlijk nog wel willen zienquote:Op zondag 15 mei 2016 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Sowieso wat voor wereld er nog verder ligt daar.
Al wil GRRM dat niet allemaal uitbreiden volgens mij, omdat hij het een mysterie wil laten. Zoals in de Middeleeuwen ook niet alles bekend was.
[..]
[..]
Targaryengenot
White walkers.quote:Op zondag 15 mei 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
The Doom of Valyria, in Anime (mede om CGI-kosten te drukken).quote:Op zondag 15 mei 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bronn bittequote:Op zondag 15 mei 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geëvolueerd als ik ben, zal ik wel een beschermingsmechanisme hebben ontwikkeld tegen de lelijkheid van lelijke mensen/wezens. Zie Sam en Gilly namelijk ook wazig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
quote:Op zondag 15 mei 2016 21:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Geëvolueerd als ik ben, zal ik wel een beschermingsmechanisme hebben ontwikkeld tegen de lelijkheid van lelijke mensen/wezens. Zie Sam en Gilly namelijk ook wazig.
die gilly vind ik irl wel een stoot, maar in de serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Ik zal jou eens stotenquote:Op zondag 15 mei 2016 22:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
die gilly vind ik irl wel een stoot, maar in de serie
Mijn slaapritme is toch al kapotquote:Op zondag 15 mei 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij nog 24 uur ongeveer voor ik het ga kijken
Ik vind het niks om te gaan streamenquote:
Doe ik ook niet, wacht tot ik kan downloaden.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het niks om te gaan streamen
En dan kan ik daarna altijd nog op mijn gemak dit topic doorlezen
Oh, ik vind haar in de serie ook al wel iets moois hebbenquote:Op zondag 15 mei 2016 22:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze heeft idd iets van een zwerverquote:Op zondag 15 mei 2016 22:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, ik vind haar in de serie ook al wel iets moois hebben![]()
Veel zin in de aflevering van morgen
De eerste 5 afleveringen van seizoen 5 waren best wel saai, maar nu begint toch wel héél tof te wordenquote:
eerste 7quote:Op zondag 15 mei 2016 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De eerste 5 afleveringen van seizoen 5 waren best wel saai, maar nu begint toch wel héél tof te worden
Vond ik totaal niet saai, maar misschien moet ik het nog eens gaan rewatchenquote:Op zondag 15 mei 2016 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De eerste 5 afleveringen van seizoen 5 waren best wel saai, maar nu begint toch wel héél tof te worden
Eens.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:37 schreef Forbry het volgende:
Ik vond seizoen 5 bepaald niet saai en dat seizoen had tenminste een fatsoenlijke en geconcentreerde spanningsopbouw vond ik. Behalve het Dorne-verhaal in dat seizoen, dat gedeelte was best wel ruk.
Ze zijn alle drie knap en gewillig. Dit geen Craster's Keep. En in tegenstelling tot wat Jaime en Cersei hebben was de relatie van die generatie Targaryens er een die positief werkte op hen en hun omgeving. Is dit ... heterofobie?quote:Op zondag 15 mei 2016 20:47 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dat begrijp en respecteer ik volledig, maar daarom zou ik het persoonlijk nog wel willen zien
Vind haar IC en OC cutequote:Op zondag 15 mei 2016 22:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben trots op je clumsy!quote:Op zondag 15 mei 2016 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Als we dan toch plaatjes blijven posten..
[ afbeelding ]
bespaar me je fetishen dude...quote:
jij weet net zoveel als wijquote:Op zondag 15 mei 2016 22:54 schreef MillsStork het volgende:
Maar Jon heeft de Wall gewoon aan Edd overgelaten? Met maar een handjevol Night's Watch men over?
Het is gewoon niet z’n heldere foto, maar kon geen betere van Wun Wun vinden.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:13 schreef Forbry het volgende:
Waarom is Wun Wun eigenlijk wazig in de OP, is hij niet meer bij The Wall?
wut?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:02 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Het is gewoon niet z’n heldere foto, maar kon geen betere van Wun Wun vinden.
Ik doelde op Yi-ti en het verder uitbreiden van de wereld, sorry, weet niet waar jouw post over gaat.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze zijn alle drie knap en gewillig. Dit geen Craster's Keep. En in tegenstelling tot wat Jaime en Cersei hebben was de relatie van die generatie Targaryens er een die positief werkte op hen en hun omgeving. Is dit ... heterofobie?
Ah, zo. Had geen serieus antwoord meer verwachtquote:Op zondag 15 mei 2016 23:02 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Het is gewoon niet z’n heldere foto, maar kon geen betere van Wun Wun vinden.
quote:
Jij zeikt.quote:
Die zullen er wel allemaal aangaan als de Walkers de Wall in laten storten.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:54 schreef MillsStork het volgende:
Maar Jon heeft de Wall gewoon aan Edd overgelaten? Met maar een handjevol Night's Watch men over?
iknowquote:
eens. ben trots op je Aris!quote:Ik vind dat Aristoteless flink zijn best heeft gedaan om de OP aan te passen en ben daar serieus ook erg blij mee, want bekijk die OP nog best vaak.
dat wordt de laatste shot van dit seizoenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zullen er wel allemaal aangaan als de Walkers de Wall in laten storten.
Graag gedaan. Ik ga hem wel niet elke week bijwerken, alleen als er veel is veranderd.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jij zeikt.Ik vroeg mij gewoon iets af.
Ik vind dat Aristoteless flink zijn best heeft gedaan om de OP aan te passen en ben daar serieus ook erg blij mee, want bekijk die OP nog best vaak.
dat is dan weer teleurstellendquote:Op zondag 15 mei 2016 23:15 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Ik ga hem wel niet elke week bijwerken, alleen als er veel is veranderd.
En het shot ervoor Dany die naar Westeros gaat.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat wordt de laatste shot van dit seizoen
ik vraag me af of er spectacel zal zijn voor dany. op de een of andere manier zal ze de dothrakis, deels op zijn minst, achter zich krijgen, maar of ze richting yunkai astapor gaat voor de overtocht naar westeros? i dont know.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En het shot ervoor Dany die naar Westeros gaat.
Volgens mij worden die laatste paar afleveringen weer echt geniaal als het gaat om het actie-aspect
Zat hij al in GoT sinds seizoen 1? Ik kan al die knorrige tegenstanders van Jon op de Muur niet uit elkaar houden eerlijk gezegd.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:25 schreef Slayage het volgende:
ode aan de acteur en de personage ser alliser
Curtain Call: Owen Teale
Thorne
And now his watch is ended.
Owen Teale did not match the book description of Ser Alliser Thorne, and that’s where that ends.
In every other way, the man- the actor- did something rare on the show, which was to surpass the role given, elevating the character’s importance on the show and in my own headcanon. For me it was the season 1 “Die, like flies” speech he gave to Jon and Sam. That’s the one that made me sit up, take notice, and say “This cat’s different. He means something.”
samen met de bear draaide hij de toco toen jon kwam bij de wallquote:Op zondag 15 mei 2016 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zat hij al in GoT sinds seizoen 1? Ik kan al die knorrige tegenstanders van Jon op de Muur niet uit elkaar houden eerlijk gezegd.
Ik geloof je, ik kan het me alleen niet meer voor de geest halen. Zo'n indruk heeft hij niet op me gemaakt. Afgezien van Thormund, Mance, Jeor, Benjen, Jon en Sam kan ik me eigenlijk maar weinig personages van de Night's Watch herinneren.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
samen met de bear draaide hij de toco toen jon kwam bij de wall
Ze zal Meereen toch niet vergetenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vraag me af of er spectacel zal zijn voor dany. op de een of andere manier zal ze de dothrakis, deels op zijn minst, achter zich krijgen, maar of ze richting yunkai astapor gaat voor de overtocht naar westeros? i dont know.
Allister was best een baas tijdens die Battle of the Wall, waar hij gewoon echt vocht tegen ze. In tegenstelling tot Slynt die zich laf verstopte.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik geloof je, ik kan het me alleen niet meer voor de geest halen. Zo'n indruk heeft hij niet op me gemaakt. Afgezien van Thormund, Mance, Jeor, Benjen, Jon en Sam kan ik me eigenlijk maar weinig personages van de Night's Watch herinneren.
Jon Snow was best cocky tegen die anderen op het begin weet ik nog, totdat Sam erbij kwam.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
samen met de bear draaide hij de toco toen jon kwam bij de wall
arme sam, dat was echt sneuquote:Op zondag 15 mei 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jon Snow was best cocky tegen die anderen op het begin weet ik nog, totdat Sam erbij kwam.
Jaaa, en hij gaat dus blijkbaar Gilly+ baby sturen naar Randyll, zijn klootzak vader.quote:
take a chill pill dudequote:Op zondag 15 mei 2016 23:49 schreef MillsStork het volgende:
Alliser, ALLISER, niet Allister. Haal die t weg.
quote:Op zondag 15 mei 2016 23:51 schreef MillsStork het volgende:
Ik weet ook alweer waarom ik niet op Fok meer kom op mijn originele accountbehalve dit topic dan, xenofobe mensen overal.
Al die Targs zijn nauwelijks te onthouden nee, ook omdat ze allemaal vernoemd worden naar elkaar en je dan telkens dezelfde namen ziet terugkomenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:54 schreef MillsStork het volgende:
Had laatst trouwens een boek gekregen van mijn vriendengroep als cadeau, The World of Ice and Fire, geweldig.wel veel geschiedenis om te onthouden en alle vrouwen en kinderen die sommige Targaryen kings hebben gehad, te veel om te onthouden bij naam.
ASOIAF boeken had ik al maar dit is echt een mooie toevoeging.
iets met dunk en egg schijnt ook leuk te zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 23:54 schreef MillsStork het volgende:
Had laatst trouwens een boek gekregen van mijn vriendengroep als cadeau, The World of Ice and Fire, geweldig.wel veel geschiedenis om te onthouden en alle vrouwen en kinderen die sommige Targaryen kings hebben gehad, te veel om te onthouden bij naam.
ASOIAF boeken had ik al maar dit is echt een mooie toevoeging.
Ben wel trots dat ik wel de belangrijke namen weetquote:Op zondag 15 mei 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die Targs zijn nauwelijks te onthouden nee, ook omdat ze allemaal vernoemd worden naar elkaar en je dan telkens dezelfde namen ziet terugkomen
Lijkt mij ook wel een tof boek verder
Ben ik ook van plan te kopen ooit.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
iets met dunk en egg schijnt ook leuk te zijn
Brandon the Builder bouwde de muur om de Wildlings, criminele verkrachters, uit de beschaafde wereld te houden zoals Trump the Builder een magnifieke muur gaat bouwen om de Mexicanen, criminele verkrachters, uit de beschaafde wereld te houden.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:51 schreef MillsStork het volgende:
Ik weet ook alweer waarom ik niet op Fok meer kom op mijn originele accountbehalve dit topic dan, xenofobe mensen overal.
Als je serieus denkt dat die muur er komt heb je een steekje los zitten.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Brandon the Builder bouwde de muur om de Wildlings, criminele verkrachters, uit de beschaafde wereld te houden zoals Trump the Builder een magnifieke muur gaat bouwen om de Mexicanen, criminele verkrachters, uit de beschaafde wereld te houden.
so they sayquote:Op maandag 16 mei 2016 00:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Brandon the Builder bouwde de muur
Ja ik ben de laatste dagen de wikipedia pagina's aan het lezen ervan.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:00 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Ben wel trots dat ik wel de belangrijke namen weeten wat ze gedaan hadden en bekend om stonden.
Maegor the Cruel.ergste enemy van The Faith ooit.
Deed ik ook eerst, maar dat boek geeft veel meer details.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ben de laatste dagen de wikipedia pagina's aan het lezen ervan.
Geweldig hoeveel achtergrondverhalen er allemaal zijn over die wereld
Overigens vooral om de Others er uit te houden, dus tenzij je buitenlanders als White Walkers ziet.....quote:Op maandag 16 mei 2016 00:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Brandon the Builder bouwde de muur om de Wildlings, criminele verkrachters, uit de beschaafde wereld te houden zoals Trump the Builder een magnifieke muur gaat bouwen om de Mexicanen, criminele verkrachters, uit de beschaafde wereld te houden.
Toe, hij gaf de mensen van Westeros Vrijheid en gaf de religiegekjes Blood en Fire. Een voorbeeld dat als opgevolgd de fanatieke moslims voorgoed zou stoppen.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:00 schreef MillsStork het volgende:
Maegor the Cruel.ergste enemy van The Faith ooit.
oh god. krijgen we ook gemoslim in dit topicquote:Op maandag 16 mei 2016 00:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Toe, hij gaf de mensen van Westeros Vrijheid en gaf de religiegekjes Blood en Fire. Een voorbeeld dat als opgevolgd de fanatieke moslims voorgoed zou stoppen.
Ook met mooie afbeeldingen erbij toch?quote:Op maandag 16 mei 2016 00:04 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Deed ik ook eerst, maar dat boek geeft veel meer details.
Kan niet zeggen dat ik religie kan waarderen, maar xenofobie gaat mij veel te ver, ben zelf ook buitenlands al dan wel van (net zoals Targs) aparte afkomst.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Toe, hij gaf de mensen van Westeros Vrijheid en gaf de religiegekjes Blood en Fire. Een voorbeeld dat als opgevolgd de fanatieke moslims voorgoed zou stoppen.
Dat heet in onze wereld gewoon genocide.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
gaf de religiegekjes Blood en Fire. Een voorbeeld dat als opgevolgd de fanatieke moslims voorgoed zou stoppen.
Ja, soms kon ik niet onderscheiden of het getekend was of echt was, zo realistisch.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook met mooie afbeeldingen erbij toch?
Ga ik wel maar eens aanschaffen denk ik.
doen jullie ook aan incest?quote:Op maandag 16 mei 2016 00:10 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik religie kan waarderen, maar xenofobie gaat mij veel te ver, ben zelf ook buitenlands al dan wel van (net zoals Targs) aparte afkomst.
Maegor wist wel wat hij met God aan moest.quote:
Een militante cult bevechten en overwinnen is niet gelijk aan volkerenmoord. Maegor verdient zijn reputatie niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:10 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Dat heet in onze wereld gewoon genocide.
als het maar met fire and blood isquote:Op maandag 16 mei 2016 00:10 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Dat heet in onze wereld gewoon genocide.
misschien kan je er een hele continent veroveren als je het wel zou doen! moet je ook wat draken regelen uiteraardquote:
Ik heb een draak van een ex, telt dat ook?quote:Op maandag 16 mei 2016 00:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
misschien kan je er een hele continent veroveren als je het wel zou doen! moet je ook wat draken regelen uiteraard
da is nie mogelijk jonguquote:Op maandag 16 mei 2016 00:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maegor wist wel wat hij met God aan moest.
Nee, zijn vrouwen vermoorden omdat ze miskramen produceren is echt cool.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maegor wist wel wat hij met God aan moest.
[..]
Een militante cult bevechten en overwinnen is niet gelijk aan volkerenmoord. Maegor verdient zijn reputatie niet.
pics dan kunne we het beoordelenquote:Op maandag 16 mei 2016 00:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een draak van een ex, telt dat ook?
Ik weet toevallig tot welke etno-religieuze groep MillsStork behoort en het antwoord is: nee, alleen binnen de familie.quote:
dude...quote:Op maandag 16 mei 2016 00:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik weet toevallig tot welke etno-religieuze groep MillsStork behoort en het antwoord is: nee, alleen binnen de familie.
Als Dany mijn zus was, had ik ook best incest willen plegen hoor.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
misschien kan je er een hele continent veroveren als je het wel zou doen! moet je ook wat draken regelen uiteraard
jaloers is!quote:
Een huwelijk ontbinden is niet zo heel makkelijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:15 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Nee, zijn vrouwen vermoorden omdat ze miskramen produceren is echt cool.
Dat is toch wat incest is? Maar nee, doen we niet, en ja, leuk dat je mijn pohi hebt doorgelezen.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik weet toevallig tot welke etno-religieuze groep MillsStork behoort en het antwoord is: nee, alleen binnen de familie.
Autoriteiten geïnformeerd.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een huwelijk ontbinden is niet zo heel makkelijk.
quote:Op maandag 16 mei 2016 00:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een draak van een ex, telt dat ook?
Je hebt de gemeente voor de burgerlijke stand geïnformeerd van ons huwelijk?quote:
Je snapt de grap niet. Impliceren dat jij vrouwen vermoord hebt.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je hebt de gemeente voor de burgerlijke stand geïnformeerd van ons huwelijk?
Zolang je begrijp wat er gebeurt als je me niet van sterk nageslacht voorziet...
quote:Op maandag 16 mei 2016 00:44 schreef Loserkid het volgende:
Het grote GOT sc topic..wat vermoeiend om dit topic te lezen zeg, sorry hoor..
boks ouwe!quote:Op maandag 16 mei 2016 00:46 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hi-la-risch weer.
er mist alleen iets..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je bang dat als je niet elke dag minstens 20 keer in dit topic post hbo de serie niet uitzend?quote:
haters gonna hatequote:Op maandag 16 mei 2016 00:49 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ben je bang dat als je niet elke dag minstens 20 keer in dit topic post hbo de serie niet uitzend?
Ik denk dat jij dat wel vaker tegen zult komen. Maar wil je opeens niet meer trouwen nu blijkt dat we een eerste- tweede- of derdegraads verwanten zijn.quote:
Stop nou eens met die beledigingen.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat wel vaker tegen zult komen. Maar wil je opeens niet meer trouwen nu blijkt dat we een eerste- tweede- of derdegraads verwanten zijn.
We zijn pas 40 minuten getrouwd en het voelt alsof we al 40 jaar kibbelen. Is dit liefde?quote:Op maandag 16 mei 2016 00:56 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Stop nou eens met die beledigingen.
quote:Op maandag 16 mei 2016 01:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
We zijn pas 40 minuten getrouwd en het voelt alsof we al 40 jaar kibbelen. Is dit liefde?
Oh je wil me weg hebben nu? Dan blijf ik.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien een idee om daarnaartoe terug te emigreren?
Denken dat je dochter verbranden helpt tegen de schade die Ramsay's 20 good men uitgeoefend hebben.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:21 schreef FireFox1 het volgende:
Gelukkig dat ik weet dat Stannis doodgaat... Je eigen dochter verbranden![]()
![]()
Niemand redt het tegen ser Twentygoodmenquote:Op maandag 16 mei 2016 01:27 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Denken dat je dochter verbranden helpt tegen de schade die Ramsay's 20 good men uitgeoefend hebben.
quote:Op maandag 16 mei 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand redt het tegen ser Twentygoodmen
Zou Stannis nooit doen: "A shadow with the face of Stannis Baratheon. I swear to you by all the gods it was Stannis. He ordered Shireen burnt and disappeared."quote:Op maandag 16 mei 2016 01:21 schreef FireFox1 het volgende:
Gelukkig dat ik weet dat Stannis doodgaat... Je eigen dochter verbranden![]()
![]()
Was in het begin ook skeptisch, begon in de zomer van 2013.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:36 schreef FireFox1 het volgende:
Jorah
Ik snap echt niet waarom het mij 6 jaar heeft gekost om deze fantastische serie te volgen
Beste serie ooit, hands down.![]()
Nog pak 'm beet 3 dagen en ik weet net zoveel als julliequote:Op maandag 16 mei 2016 01:47 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Was in het begin ook skeptisch, begon in de zomer van 2013.
Maar, jij hoeft alleen maar 10 maanden te wachten nu voor het volgende seizoen en je bent klaar.
Ik ken helaas genoeg mensen die al zijn afgehaakt na de pilotquote:Op maandag 16 mei 2016 01:36 schreef FireFox1 het volgende:
Jorah
Ik snap echt niet waarom het mij 6 jaar heeft gekost om deze fantastische serie te volgen
Beste serie ooit, hands down.![]()
Ben dan wel benieuwd hoe de Stannis verhaallijn verder gaat in de boeken.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zou Stannis nooit doen: "A shadow with the face of Stannis Baratheon. I swear to you by all the gods it was Stannis. He ordered Shireen burnt and disappeared."
Of ken 2 mensen die letterlijk als enig argument hebben 'ja je ziet een pik' ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken helaas genoeg mensen die al zijn afgehaakt na de pilot
Ook iemand die drie seizoenen van GoT zag en klaagde dat er te weinig actie in zat en teveel pornoquote:Op maandag 16 mei 2016 01:50 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Of ken 2 mensen die letterlijk als enig argument hebben 'ja je ziet een pik' ofzo.en zijn afgehaakt om waarschijnlijk serieus die reden.
Als je dan toch zo onzeker bent over je seksuele geaardheid kijk dan maar niet nee. Praat ook niet meer met die idioten.
Idd, Dat betekent dus dat hij de Red Wedding/Ned's onthoofding uit zijn gedachten blokkeert maar alleen de seks scenes kan onthouden.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook iemand die drie seizoenen van GoT zag en klaagde dat er te weinig actie in zat en teveel porno![]()
Ik vraag me soms echt af hoe mensen naar series kijken.
quote:Op maandag 16 mei 2016 01:50 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Of ken 2 mensen die letterlijk als enig argument hebben 'ja je ziet een pik' ofzo.en zijn afgehaakt om waarschijnlijk serieus die reden.
Als je dan toch zo onzeker bent over je seksuele geaardheid kijk dan maar niet nee. Praat ook niet meer met die idioten.
Ohja en nog een argument dat ze vaak 'winter is coming' zeggen, en dan claimen dat het 'uitmelken' is omdat ze dat vaak zeggen.quote:
Sowieso komt er per seizoen steeds minder seks in voor.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:55 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Idd, Dat betekent dus dat hij de Red Wedding/Ned's onthoofding uit zijn gedachten blokkeert maar alleen de seks scenes kan onthouden.Nouja.
Dat ookquote:Op maandag 16 mei 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso komt er per seizoen steeds minder seks in voor.
Alleen in seizoen 1 was het nog wel wat vaker, vooral met Littlefinger zijn monoloog met die twee hoertjes die elkaar oraal bevredigden.
Ik ook. Ik verwacht dat hij de slag om Winterfell wint en misschien zelfs het Dreadfort inneemt, maar wat er daarna gebeurt is veel moeilijker te voorspellen. Misschien komt er een leger uit de Vale Sansa's geboorterecht ophalen, misschien wordt Stannis verraden door noorderlingen met onafhankelijkheidswensen, misschien stoot Stannis door naar de Riverlands, misschien dringen the Others zich aan en moet Stannis zich in zijn forten aan de muur barricaderen of zelfs zijn manschappen terugtrekken naar Winterfell. En dan Stannis' gezin en toverfeeks als ze al niet omkomen in de pleuris die de nasleep van Jon's overlijden gaat worden dan komen ze wel in de penarie in dat vervloekte Nightfort.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd hoe de Stannis verhaallijn verder gaat in de boeken.
Winter is Comming. Al zes jaar lang. Ik bedoel, ik weet dat de seizoenen in Westeros een beetje apart zijn, maar je merkt er verdomde weinig van.quote:Op maandag 16 mei 2016 02:00 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Ohja en nog een argument dat ze vaak 'winter is coming' zeggen, en dan claimen dat het 'uitmelken' is omdat ze dat vaak zeggen.![]()
Zeggen ze trouwens nauwelijks.
Winter is er toch al een tijdje? Ze zeggen het al een tijd niet meer iig.quote:Op maandag 16 mei 2016 02:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Winter is Comming. Al zes jaar lang. Ik bedoel, ik weet dat de seizoenen in Westeros een beetje apart zijn, maar je merkt er verdomde weinig van.
Alleen in Winterfell ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 02:32 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Winter is er toch al een tijdje? Ze zeggen het al een tijd niet meer iig.
Duurt even dan voordat het van het noorden naar het zuiden komt.quote:Op maandag 16 mei 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen in Winterfell ja.
Maar nog geen sneeuw te zien in Kings Landing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet de rook waar ze niet in stikken kan!quote:Op maandag 16 mei 2016 04:03 schreef spapaars het volgende:
Goed dat haar blonde lokken ook brandbestendig zijn, ze moet wel mooi blijven. ,
Meer Robin en LF.quote:Op maandag 16 mei 2016 04:11 schreef Baszh het volgende:
Pycelle & Tormund
Tyrion die mag wel eens dood, vermoord door een boze ex-slaaf.
Pinkje die de dag komt redden.
Nee, ik bedoel, die komt wel Sansa/Jon/Tormund te hulp schieten, niet Danyquote:Op maandag 16 mei 2016 04:15 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Dat vond ik nog wel het minst van deze aflevering eigenlijk.
Pinkje=LF iddquote:Op maandag 16 mei 2016 04:16 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, die komt wel Sansa/Jon/Tormund te hulp schieten, niet Dany
Sorry mijn fout dacht dat je graag meer LF en Robin wilde qua scenes.quote:Op maandag 16 mei 2016 04:16 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, die komt wel Sansa/Jon/Tormund te hulp schieten, niet Dany
edit: Ooh, dacht dat je met Pinkje Daenarys bedoelde![]()
Dit dus inderdaad. Je kan zo niet met Bannermen omgaan, klopt niet echt. Ik bedoel kijk naar wat er met Rob gebeurde toen hij Lord Karstark terechtstelde. Royce is een van de powervolle Bannermen van de Arryn die laat zich echt niet zomaar bang maken door een buitenstaander en een zwak kind. Maar de serie zit soms wel een beetje raar in elkaar.quote:Op maandag 16 mei 2016 04:19 schreef Baszh het volgende:
[..]
Pinkje=LF idd
Die Robin is echt een kutkind, sociopaat, dom, zwak. Best riskant voor LF als hij opeens kan besluiten LF door de moondoor te gooien als die vogel hem een keer bijt oid
Vond het ook een beeeetje raar, maar hij blijft zijn Liege Lord.quote:Op maandag 16 mei 2016 04:23 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad. Je kan zo niet met Bannermen omgaan, klopt niet echt. Ik bedoel kijk naar wat er met Rob gebeurde toen hij Lord Karstark terechtstelde. Royce is een van de powervolle Bannermen van de Arryn die laat zich echt niet zomaar bang maken door een buitenstaander en een zwak kind. Maar de serie zit soms wel een beetje raar in elkaar.
Voor de rest vond ik het trouwens een prima aflevering.
Ja maar Liege Lord betekend niet dat je zomaar alles mag doen natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 04:25 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Vond het ook een beeeetje raar, maar hij blijft zijn Liege Lord.
Nee, dat niet idd...quote:Op maandag 16 mei 2016 04:27 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Ja maar Liege Lord betekend niet dat je zomaar alles mag doen natuurlijk.
Klopt.quote:Op maandag 16 mei 2016 04:26 schreef Jasonjj90 het volgende:
En we hebben een versie van de Pinkletter. Toegegeven het was niet zo intrigerend als in de boeken, maar toch een leuke Easter Egg.
Nee, dat was hoeveel Mance er verzameld had voor zijn leger, de Wildlings die langs de muur kwamen zijn natuurlijk door Jon gebracht uit Hardhome, en niet iedereen kon ontsnappen natuurlijk. (ging met die boten weet je nog?)quote:Op maandag 16 mei 2016 04:32 schreef Baszh het volgende:
Hoeveel wildlings waren er eigenlijk die naar de muur trokken met Mance? Er werd 100.000 genoemd. Natuurlijk zijn er een bende doodgegaan, maar nu zijn er dus nog maar 2.000 vechters over? Was die 100.000 sterk overdreven? Kan Tormund maar een fractie bereiken? Waar zijn al die mensen?
100.000 mensen zijn geen 100.000 strijders. Meerendeel waren kinderen, ouderen etc. Veel zullen wel gevlucht zijn en doodgegaan in de strijd.quote:Op maandag 16 mei 2016 04:32 schreef Baszh het volgende:
Hoeveel wildlings waren er eigenlijk die naar de muur trokken met Mance? Er werd 100.000 genoemd. Natuurlijk zijn er een bende doodgegaan, maar nu zijn er dus nog maar 2.000 vechters over? Was die 100.000 sterk overdreven? Kan Tormund maar een fractie bereiken? Waar zijn al die mensen?
Oja die hele afslachting door walkers was ik ook nog vergeten.quote:Op maandag 16 mei 2016 04:33 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Nee, dat was hoeveel Mance er verzameld had voor zijn leger, de Wildlings die langs de muur kwamen zijn natuurlijk door Jon gebracht uit Hardhome, en niet iedereen kon ontsnappen natuurlijk. (ging met die boten weet je nog?)
Hopen dat we de shadowlands zien dan he.quote:Op maandag 16 mei 2016 04:47 schreef Mr.Major het volgende:
De voorspelling van Quaith heeft nog niemand genoemd... To go West, you must go East. Daarmee wordt dit bedoeld. Ik kan nog meer typen maar slapen is een beter plan...
"To go forward you need to go back". Ze is inderdaad "back".quote:Op maandag 16 mei 2016 04:47 schreef Mr.Major het volgende:
De voorspelling van Quaith heeft nog niemand genoemd... To go West, you must go East. Daarmee wordt dit bedoeld. Ik kan nog meer typen maar slapen is een beter plan...
Your father was a cunt.quote:Op maandag 16 mei 2016 05:17 schreef Baszh het volgende:
Dany is wel duidelijk familie van de Mad King met haar titelrants en nu het verbranden van mensen.
quote:Op maandag 16 mei 2016 07:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ontbijt en GoT
Mooi dat Edd Jon even terecht wees. Jon heeft nog een tikje PTSS lijkt het, maar dat komt de komende afleveringen wel goed. Wat was ik blij dat we geen goedkope "sorry maar je broer is nét weg"-ellende kregen! The Hug That Was Promised was een prachtig moment. Sansa lijkt loeisterk te zijn geworden, wat een heerlijk contrast is met hoe ze haar verhaal begonnen is. De adaptatie van the red letter was prima, het verhaal daar neemt flinke stappen richting Snowbowl. Beetje jammer dat Osha zo snel dood moest, maar goed, duidelijk was wel dat ze tot het einde trouw bleef aan de Starks, en er waren weinig andere opties voor haar verhaal. De actrice leek me ook zwanger trouwens, wellicht dat dat het was? Tijd dat Ramsay heel, heel erg dood gaat.
Tyrion doet waar hij goed in is in Meereen, al lijkt me dat dat verband niet lang in stand zal blijven. Gelukkig komt Dany er aan, met haar fucking Dothraki. Het was een herhaling van zetten en alles, blabla, maar damn, ze was cool. Fijn dat ze niet gered werd door de mannen, of door Drogon.
En kunnen we het even hebben over The Bear And The Maiden Fair? Brienne was badass as fuck toen ze Mel en Davos de les las, maar de slaapkamerogen van Tormund waren hilarisch en ze wist *niet* wat ze ermee aan moest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 16 mei 2016 08:23 schreef Ethanolic het volgende:
Ik had het niet meer, toen Edd die blik gaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam hier om dit allemaal te zeggenquote:Op maandag 16 mei 2016 07:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ontbijt en GoT
Mooi dat Edd Jon even terecht wees. Jon heeft nog een tikje PTSS lijkt het, maar dat komt de komende afleveringen wel goed. Wat was ik blij dat we geen goedkope "sorry maar je broer is nét weg"-ellende kregen! The Hug That Was Promised was een prachtig moment. Sansa lijkt loeisterk te zijn geworden, wat een heerlijk contrast is met hoe ze haar verhaal begonnen is. De adaptatie van the red letter was prima, het verhaal daar neemt flinke stappen richting Snowbowl. Beetje jammer dat Osha zo snel dood moest, maar goed, duidelijk was wel dat ze tot het einde trouw bleef aan de Starks, en er waren weinig andere opties voor haar verhaal. De actrice leek me ook zwanger trouwens, wellicht dat dat het was? Tijd dat Ramsay heel, heel erg dood gaat.
Tyrion doet waar hij goed in is in Meereen, al lijkt me dat dat verband niet lang in stand zal blijven. Gelukkig komt Dany er aan, met haar fucking Dothraki. Het was een herhaling van zetten en alles, blabla, maar damn, ze was cool. Fijn dat ze niet gered werd door de mannen, of door Drogon.
En kunnen we het even hebben over The Bear And The Maiden Fair? Brienne was badass as fuck toen ze Mel en Davos de les las, maar de slaapkamerogen van Tormund waren hilarisch en ze wist *niet* wat ze ermee aan moest.
en ditquote:Op maandag 16 mei 2016 08:48 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind Jonathan Pryce trouwens echt een baas. Jammer dat D&D de rest van de Mussen neerzetten als geweldadige reli gekkies.
Jon getraumatiseerd, door zijn eigen mensen vermoord, is moe, wil rust en niet meer vechten. Komt dat zeurende trutje wat hem altijd slecht heeft behandeld omdat hij een bastard is even eisen dat hij voor haar een oorlog gaat voeren.quote:Op maandag 16 mei 2016 09:33 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, en een mooie drie-eenheid van zussen die in feite zeggen tegen hun broer: man up. Sansa, Yara en Margaery zijn de drijvende krachten hier, niet hun broers.
Ja, maar het is dus de zus die aanstuurt. Ook al is het een zeurende trut.quote:Op maandag 16 mei 2016 09:42 schreef Baszh het volgende:
[..]
Jon getraumatiseerd, door zijn eigen mensen vermoord, is moe, wil rust en niet meer vechten. Komt dat zeurende trutje wat hem altijd slecht heeft behandeld omdat hij een bastard is even eisen dat hij voor haar een oorlog gaat voeren.
Ik was ontroerd. Ik wacht al 6 seizoenen op iets van goed nieuws.quote:Op maandag 16 mei 2016 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
En mijn hart maakte een sprongetje toen Sansa the gate binnen reed. Niet omdat die reünie me nou zo boeit, maar omdat en kat en muisspel ons bespaard bleef
Dat denk ik. Er was niet voor niets iets anders wat Jorah en Daario moesten doen voor Danyquote:Op maandag 16 mei 2016 10:00 schreef Shakkara het volgende:
Die fik verspreidde zich wel heel snel, hadden ze soms olie op de vloer gegooid ofzo...
Ik dacht dat die immuniteit voor vuur een eenmalig trucje was, vanwege die draken en magie, maar als het D&D uitkomt flikt ze het opnieuw. Maakt het wel wat minder speciaal.quote:Op maandag 16 mei 2016 09:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet waarom Dany dit kunstje niet gewoon iedere keer flikt als ze een rijk te onderwerpen heeft
Mogelijk was dat ook het boekenplan, maar nu de TV schrijvers alleen verder gaan mikken ze het er weer in?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:00 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik dacht dat die immuniteit voor vuur een eenmalig trucje was, vanwege die draken en magie, maar als het D&D uitkomt flikt ze het opnieuw. Maakt het wel wat minder speciaal.
Ik vond het een cool moment waar we er veel te weinig van gezien hebben in haar storyline. Maar alles zal wel weer kapotgeanalyseerd worden waardoor niks wat deze serie doet nog kan bestaan zonder kritiek.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:00 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik dacht dat die immuniteit voor vuur een eenmalig trucje was, vanwege die draken en magie, maar als het D&D uitkomt flikt ze het opnieuw. Maakt het wel wat minder speciaal.
Echt! Eindelijk weer eens dat oude GoT gevoel. Komt denk ik ook wel een beetje omdat LV, Varys, Dany, Tyrion en Jon toch een beetje de eindbazen voor mij zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 10:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vond het een cool moment waar we er veel te weinig van gezien hebben in haar storyline. Maar alles zal wel weer kapotgeanalyseerd worden waardoor niks wat deze serie doet nog kan bestaan zonder kritiek.
Ik vond het gewoon een goede aflevering
Ik hou het er op dat die hut veel droge en brandbare paardenmest bevatte.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat denk ik. Er was niet voor niets iets anders wat Jorah en Daario moesten doen voor Dany
zou kunnen, maar dan fikt zo'n hut waarschijnlijk een paar keer per jaar afquote:Op maandag 16 mei 2016 10:05 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik hou het er op dat die hut veel droge en brandbare paardenmest bevatte.
Ik vond het ook wel mooi om te zien, maar als we ergens geen gebrek aan hebben dan is het Dany die op epische wijze wint.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vond het een cool moment waar we er veel te weinig van gezien hebben in haar storyline. Maar alles zal wel weer kapotgeanalyseerd worden waardoor niks wat deze serie doet nog kan bestaan zonder kritiek.
Ik vond het gewoon een goede aflevering
In principe zijn al die Targaryens immuun voor vuur. Kan best handig zijn. Zo had de Mad King natuurlijk dat plan met wildfire onder Kings Landing. Die stond op het punt om alles in vuur en vlam te zetten toen het leger van de 'rebellen' hem wou pakken en binnen de stadsmuren zou zijn. In dat alles verwoestende vuur zou hij dan als enige overleven. Maar Jaime pakte hem en zijn pyromancer voor het plan uitgevoerd kon worden.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:00 schreef Baszh het volgende:
[..]
Volgens mij was dat 'iets anders' het aan de buitenkant barricaderen van de deur (en daarbij het uitschakelen van de soldaten buiten de deur).quote:Op maandag 16 mei 2016 10:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat denk ik. Er was niet voor niets iets anders wat Jorah en Daario moesten doen voor Dany
Dany's broer was toch ook gewoon een Targaryen? Die had wel moeite met kaarsvet op zijn huid. Ook Jon als het waar is dat hij een T is, kan niet tegen vuur.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In principe zijn al die Targaryens immuun voor vuur. Kan best handig zijn. Zo had de Mad King natuurlijk dat plan met wildfire onder Kings Landing. Die stond op het punt om alles in vuur en vlam te zetten toen het leger van de 'rebellen' hem wou pakken en binnen de stadsmuren zou zijn. In dat alles verwoestende vuur zou hij dan als enige overleven. Maar Jaime pakte hem en zijn pyromancer voor het plan uitgevoerd kon worden.
Ik wacht ook nog steeds op een 'field of fire' moment, naar ik vermoed dat zoiets nogal handig is tegen die white walkers.
Kaarsvet? Gesmolten goud.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:18 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dany's broer was toch ook gewoon een Targaryen? Die had wel moeite met kaarsvet op zijn huid. Ook Jon als het waar is dat hij een T is, kan niet tegen vuur.
Je hebt een punt ja:quote:Op maandag 16 mei 2016 10:18 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dany's broer was toch ook gewoon een Targaryen? Die had wel moeite met kaarsvet op zijn huid. Ook Jon als het waar is dat hij een T is, kan niet tegen vuur.
Bedoel die badscene waar zo'n hoertje kaarsvet op hem laat vallen en hij 'auw' zegt.quote:
The Prince(ss) that was promised?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien is Dany gewoon ook nog eens een superTargaryen...
oh, dat. Dat dan weer welquote:Op maandag 16 mei 2016 10:24 schreef Baszh het volgende:
[..]
Bedoel die badscene waar zo'n hoertje kaarsvet op hem laat vallen en hij 'auw' zegt.
Ik zou ook niet zo vriendelijk reageren wanneer ik als een wandelende kut behandeld werdquote:Op maandag 16 mei 2016 10:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
oh, dat. Dat dan weer wel
Dany was trouwens deze aflevering wel weer een stukje meer meedogenloos dan voorheen. Ze wordt er niet liever op
Nee, dat zijn ze niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In principe zijn al die Targaryens immuun voor vuur. Kan best handig zijn. Zo had de Mad King natuurlijk dat plan met wildfire onder Kings Landing. Die stond op het punt om alles in vuur en vlam te zetten toen het leger van de 'rebellen' hem wou pakken en binnen de stadsmuren zou zijn. In dat alles verwoestende vuur zou hij dan als enige overleven. Maar Jaime pakte hem en zijn pyromancer voor het plan uitgevoerd kon worden.
Ik wacht ook nog steeds op een 'field of fire' moment, naar ik vermoed dat zoiets nogal handig is tegen die white walkers.
true, true. Maar het is meer dan kwaadheid. De blik vlak voordat ze haar bonfire startte, was er meer een van wreedheid.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo vriendelijk reageren wanneer ik als een wandelende kut behandeld werd
Wat weet die er nou van?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet.
Althans, volgens de woorden van George Martin.
Hierboven al gecorrigeerdquote:Op maandag 16 mei 2016 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet.
Althans, volgens de woorden van George Martin.
Dat is me een epische Darwin award if I ever saw onequote:Op maandag 16 mei 2016 10:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hierboven al gecorrigeerdSchiet mij nu ook te binnen dat er volgens mij een Targaryen was die wildfire dronk en toen ook hevig lijdend dood ging.
Aerion Targaryenquote:Op maandag 16 mei 2016 10:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat is me een epische Darwin award if I ever saw one
Hij keek wel iets of wat verontrust toen hij omhoog keek van het buigen.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:36 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie zullen allemaal branden!
Ep 9 seizoen 7 Jorah steekt de Mad Queen dood
Van zulk slecht acteerwerk zou ik ook verontrust raken.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hij keek wel iets of wat verontrust toen hij omhoog keek van het buigen.
Of: Oeh, boobies!quote:Op maandag 16 mei 2016 10:39 schreef xFriendx het volgende:
Misschien wou ie zeggen tegen Dany: stop, drop and roll
lol geweldig die blikken he ! rofl... hoogtepunt van deze geweldige episode wat mij betreftquote:
Ze was het zelf, al is het wel in twee delen opgenomen.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:58 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
lol geweldig die blikken he ! rofl... hoogtepunt van deze geweldige episode wat mij betreft
Wordt dat een setje ? Dat zou toch geweldig zijn.... lol
Al zullen misschien sommigen blijer geweest zijn met Dany aan 't eind... en zal 't CGI geweest zijn, want ze deed toch geen naakt meer ?
En trouwens ook een eervolle vermelding voor Missandei's outfitje dit keer, zag er erg verrukkelijk uit.
Heerlijk om te zien dat al de huizen rond Koning Tommen nu eindelijk op één lijn lijken te zitten, kan niet wachten tot de koppen gaan rollen!!!
quote:Op maandag 16 mei 2016 09:33 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, en een mooie drie-eenheid van zussen die in feite zeggen tegen hun broer: man up. Sansa, Yara en Margaery zijn de drijvende krachten hier, niet hun broers
quote:Op maandag 16 mei 2016 04:33 schreef Jasonjj90 het volgende:
Hier de Trailer van de volgende Episode alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Die kop van Edd maakte het helemaal af , beste scene van de aflevering XDquote:Op maandag 16 mei 2016 10:58 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
lol geweldig die blikken he ! rofl... hoogtepunt van deze geweldige episode wat mij betreft
Wordt dat een setje ? Dat zou toch geweldig zijn.... lol
Al zullen misschien sommigen blijer geweest zijn met Dany aan 't eind... en zal 't CGI geweest zijn, want ze deed toch geen naakt meer ?
En trouwens ook een eervolle vermelding voor Missandei's outfitje dit keer, zag er erg verrukkelijk uit.
Heerlijk om te zien dat al de huizen rond Koning Tommen en rond de Starks nu eindelijk op één lijn lijken te zitten, kan niet wachten tot de koppen gaan rollen!!!
Had dit keer ook weer erg hiervan last...
[ afbeelding ]
Een korte bij Dosh Khaleen. En dat eindshot deze week zal ze ook wel not amused over zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 13:09 schreef Kokoswater het volgende:
Wil iemand me inlichten of er echt seksscènes in deze ep zitten en op welke minuut/na welkke scène? Ik kijk de aflevering vandaag in de huiskamer met mijn preutse moeder op de bank, dus...
Niet zomaar een roofvogel, maar reen valk.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:26 schreef Joosie200 het volgende:
Vond ik ook mooie momenten ja. Maar verder voelde Dany aan als een déjà vu. Robbin leek wel op een kleine Bran en spoiled brat Joffrey omdat LF hem blij maakt met een roofvogel,
Ja, kon even niet op de naam komen zo snel. Logisch als wat.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zomaar een roofvogel, maar reen valk.
Het symbool van het huis van Robin.
Aye... Team-up van Lannisters en Tyrells. Go figurequote:Op maandag 16 mei 2016 13:52 schreef Voszje het volgende:
"Many will die no matter what we do. Better them than us." - Olenna
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aye... Team-up van Lannisters en Tyrells. Go figure
Lijkt erop dat de dames de boel gaan ownen.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Who runs the world?![]()
Vond ik ook mooie momenten ja. Maar verder voelde Dany aan als een déjà vu. Robbin leek wel op een kleine Bran en spoiled brat Joffrey omdat LF hem blij maakt met een roofvogel, Maester Pycelle toen ie wegliep had wat weg van Ser DavosDie wisselwerking tussen Tormund en Brienne
Carice is haar leven niet veilig als het aan Brienne ligt. Nu wel echt bevestigd dat Stannis dood is.
Osha deed Karsi naEcht lame een aflevering terugbrengen en dan een week later door bastard fucking Ramsay dood
Zat echt er klaar voor: wie komt sneller bij het mes/dolk.. go go Osha
*hidden blade actie* Ffffff
[ afbeelding ]
Dany\s hoofd doet me hier denken aan..
[ afbeelding ]
![]()
Volgens mij hebben de schrijvers geen inspiratie meer en hebben ze daarom maar een oude koe uit de sloot gehaald en hetzelfde gedaan als in seizoen 1 of 2 (ik weet niet meer welke).quote:Op maandag 16 mei 2016 14:08 schreef zipcon het volgende:
Het einde zit me toch wat dwars. De serie gaat toch grotendeels over politieke plannen smeden en de verrassende militaire aanvallen. Zo'n brand is eerder deus ex machina.
Ze trapt ook weer in de val van wat ze in Slaver's Bay deed: de leiders zijn weg en de nieuwe bevelhebbers bakken er niets van. Zonder Khals zal ze al die manschappen moeilijk effectief kunnen inzetten. Maar ik neem aan dat er uit het vuur ook nieuwe leiders zullen uitpoppen zoals popcorn
Staat hier boven al uitgelegd; to go forward you must go back.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de schrijvers geen inspiratie meer en hebben ze daarom maar een oude koe uit de sloot gehaald en hetzelfde gedaan als in seizoen 1 of 2 (ik weet niet meer welke).
To go north, you must go south. To go west, you must go east. Hoorde er toch ook bij?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Staat hier boven al uitgelegd; to go forward you must go back.
Heeft alles met de voorspelling te maken.
Waar dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Staat hier boven al uitgelegd; to go forward you must go back.
Heeft alles met de voorspelling te maken.
Yes.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
To go north, you must go south. To go west, you must go east. Hoorde er toch ook bij?
Joequote:Op maandag 16 mei 2016 14:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de schrijvers geen inspiratie meer en hebben ze daarom maar een oude koe uit de sloot gehaald en hetzelfde gedaan als in seizoen 1 of 2 (ik weet niet meer welke).
Tot nu toe vind ik dit seizoen echt geen drol aan, en ik weet ook niet of ik nog wel verder ga kijken.
Ok doeiquote:Op maandag 16 mei 2016 14:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik dit seizoen echt geen drol aan, en ik weet ook niet of ik nog wel verder ga kijken.
Toch vond ik de Dracarys moves mooier. Drogon had prima de belichaming van the stallion who mounts the world kunnen zijn. Dit was een een-op-een kopie van seizoen 1 finale. Leuk maar die was toch echt een stuk krachtiger.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Yes.
En nog veel meer.
Vind dit een prima move van Dany, werkte de vorige keer ook
Dat komt vast nog wel, nu de andere twee ook vrijgelaten zijn. Dit wordt Dany's seizoenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Toch vond ik de Dracarys moves mooier. Drogon had prima de belichaming van the stallion who mounts the world kunnen zijn. Dit was een een-op-een kopie van seizoen 1 finale. Leuk maar die was toch echt een stuk krachtiger.
Dit wordt Dany's en Jon's seizoen. Dany die de oversteek maakt, Jon die met Sansa Winterfell herclaimt dankzij een steuntje in de rug van LF en het leger uit de Vale. Hopelijk met dito overzichten als toen Stannis Jon en de Nightwatch te hulp schoot en Mance flankeerden en omcirkelde. Sansa die dan Ghost los laat op Ramsay als ultieme payback mag niet ontbreken.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat komt vast nog wel, nu de andere twee ook vrijgelaten zijn. Dit wordt Dany's seizoen
Klinkt goedquote:Op maandag 16 mei 2016 14:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit wordt Dany's en Jon's seizoen. Dany die de oversteek maakt, Jon die met Sansa Winterfell herclaimt dankzij een steuntje in de rug van LF en het leger uit de Vale. Hopelijk met dito overzichten als toen Stannis Jon en de Nightwatch te hulp schoot en Mance flankeerden en omcirkelde. Sansa die dan Ghost los laat op Ramsay als ultieme payback mag niet ontbreken.
Beetje Tywin-Olenna vibes kreeg ik erbij. Stuk leuker bestuur dan Tyrion nu moet doen in Meereen.quote:
Wat zou Khaleesi van zijn deal vinden?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beetje Tywin-Olenna vibes kreeg ik erbij. Stuk leuker bestuur dan Tyrion nu moet doen in Meereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |