Nu staat ie in mijn ui, hij ws inderdaad een beetje vervelendquote:
hier kan ik geen stripteaselessen vinden.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:59 schreef Allures het volgende:
[..]
maar wat voor verschil in striples is er dan? Is de rest met paal?
beetje maarquote:Op zondag 15 mei 2016 20:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu staat ie in mijn ui, hij ws inderdaad een beetje vervelend
hier kan het ook bij de lokale striptent en ik woon in een gat hahaquote:Op zondag 15 mei 2016 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hier kan ik geen stripteaselessen vinden.
En ik wil hierna graag paaldansen, maar hier is alleen paal-fitness, wat dat ook mag zijn.
Daar is t meer op t sensuele gericht, hier is t meer op de sport. En ik vind dat sensuele juist leuk.
Maar ga hier gewoon n proefles doen na m'n striplessen, kijken of dat paal-fitness wat is
Striptent in een gat, whut?quote:Op zondag 15 mei 2016 20:16 schreef Allures het volgende:
[..]
hier kan het ook bij de lokale striptent en ik woon in een gat haha
Maar ik denk niet dat die het op de website hebben staan of zo. Weet het via een vriendin
ik weet niet eens of hier een striptent isquote:Op zondag 15 mei 2016 20:16 schreef Allures het volgende:
[..]
hier kan het ook bij de lokale striptent en ik woon in een gat haha
Maar ik denk niet dat die het op de website hebben staan of zo. Weet het via een vriendin
waar woon je?quote:Op zondag 15 mei 2016 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet eens of hier een striptent is![]()
En dit hier is ook een gat hoor. Echt niks te doen hier qua uitgaan.
Kan je in ieder geval alvast lekker je paalconditie trainen.quote:Op zondag 15 mei 2016 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hier kan ik geen stripteaselessen vinden.
En ik wil hierna graag paaldansen, maar hier is alleen paal-fitness, wat dat ook mag zijn.
Daar is t meer op t sensuele gericht, hier is t meer op de sport. En ik vind dat sensuele juist leuk.
Maar ga hier gewoon n proefles doen na m'n striplessen, kijken of dat paal-fitness wat is
quote:Op zondag 15 mei 2016 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval alvast lekker je paalconditie trainen.
daarom, sexy kan ik daarna altijd nog doenquote:Op zondag 15 mei 2016 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval alvast lekker je paalconditie trainen.
Kan best goedkoop denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 20:24 schreef FrauMilena het volgende:
Zou t duur zijn? Zo'n paal in je kamer laten zetten
Lijkt me mee te vallenquote:Op zondag 15 mei 2016 20:24 schreef FrauMilena het volgende:
Paar Polen inhurenquote:Op zondag 15 mei 2016 20:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan best goedkoop denk ik.
[ afbeelding ]
je kan palen kopen op n klein podiumpje voor 150 euro ofzoquote:Op zondag 15 mei 2016 20:24 schreef FrauMilena het volgende:
Bound to happenquote:Op zondag 15 mei 2016 20:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan best goedkoop denk ik.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |