In hoeveel tijd?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:50 schreef Allures het volgende:
[..]
eerst nog maar wat oats dan haha. Er is al bijna een kilo af
Maar de eerste is altijd makkelijk
Ik zal je anus es ontpolderen.quote:
Andermans mening is nu even niet belangrijkquote:
Gelukje dat die twee mercedessen elkaar van de baan rijden natuurlijk, maar in de eerste wedstrijd bij een ander team, in een andere auto een overwinning binnenslepen.quote:
Doet me denken aan het debuut van Senna, hopelijk wordt het net zo'n held.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelukje dat die twee mercedessen elkaar van de baan rijden natuurlijk, maar in de eerste wedstrijd bij een ander team, in een andere auto een overwinning binnenslepen.
Ik kijk toch altijd naar de mens achter het grote talent en dan zie ik een heel naar Limburgs pisventjequote:Op zondag 15 mei 2016 16:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelukje dat die twee mercedessen elkaar van de baan rijden natuurlijk, maar in de eerste wedstrijd bij een ander team, in een andere auto een overwinning binnenslepen.
Wat een laatste ronden. Niet gedacht dat het mogelijk was op die banden.quote:
Want? In de interviews en programma's over hem lijkt dat best mee te vallen. Of ken je hem ook al persoonlijk?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk toch altijd naar de mens achter het grote talent en dan zie ik een heel naar Limburgs pisventje
Damn, das vlot. Maar hoeveel wil je afvallen dan?quote:
Het is slechts mijn idee, hij valt inderdaad ook wel mee in interviews maar ik kan niet tegen die dommige Limburgse blik en dat vieze mondje, maar goed ik zou ook wel wat minder last van mijn mensenkennis willen hebbenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Want? In de interviews en programma's over hem lijkt dat best mee te vallen. Of ken je hem ook al persoonlijk?
quote:Op zondag 15 mei 2016 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is slechts mijn idee, hij valt inderdaad ook wel mee in interviews maar ik kan niet tegen die dommige Limburgse blik en dat vieze mondje, maar goed ik zou ook wel wat minder last van mijn mensenkennis willen hebben
wat is dit na gisterenavondquote:Op zondag 15 mei 2016 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil 'm voor jou wel uittrekken hoor. Maar dan moet jij me maar warm houden
Het is geen PR droom als je hem ziet, dat ben ik met je eens. Maar hij rijdt als een koning.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is slechts mijn idee, hij valt inderdaad ook wel mee in interviews maar ik kan niet tegen die dommige Limburgse blik en dat vieze mondje, maar goed ik zou ook wel wat minder last van mijn mensenkennis willen hebben
Wijzig 'grote talent' in 'de posts' en dan zou het over jou kunnen gaan.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk toch altijd naar de mens achter het grote talent en dan zie ik een heel naar Limburgs pisventje
Structureel niks ws want dan kies je niet voor een afvallen-door-uithongeren tactiek.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Damn, das vlot. Maar hoeveel wil je afvallen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |