Dat klopt, totdat ik weet of ik nog aan de bak moet, wat ik zelf wel verwacht want het zou wel heel mooi zijn als ik alles in één keer haal nu. Ik weet het advies voor mijn scriptie nog niet, maar begeleider gaf aan dat ik advies moet gebruiken om alles mooi af te ronden en je mind nog een keer op te maken.. dus die lijkt al wel soort van tussen neus en lippen door advies te hebben gekregen van mijn beoordelaar. Daarom wil ik het ook snel weten: aanpassen waar nodig en hup klaar.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de komende twee weken films ging kijken, 20 minuten een afspraak had ergens volgende week en boodschappen ging doen?
Kortom: smoesjes.
Het ene moment heb je tijd over en zodra iemand dan een suggestie doet om die tijd te vullen heb je het druk.
Ik zou denken dat voor een job als journalist niet afhankelijk zijn van het ov wel een voordeel zou zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Rijbewijs is zeker een optie, maar ik heb besloten mij daar pas op te richten ná mijn diploma. Nu lessen/leren geen optie want ik focus mij volledig op afstuderen en wachtlijsten praktijkexamens zijn nu een week of 7. Volgende maand gaat mijn weekend-ov in ipv week-ov zodat ik de hele zomer in het weekend gratis kan reizen ipv niet en daarna is het fenito met mijn studenten-ov. Dus ja na de zomer moet ik of gewoon betalen voor het OV, of rijles nemen en dan betalen voor benzine straks (auto mag ik lenen van mijn ouders). Zolang ik niet dichtbij mijn werk woon zijn dat de twee opties: auto of OV. En voor auto moet ik dus nog wat stappen ondernemen ná mijn afstuderen.
Als je razende reporter wilt spelen wel ja, zat redactiebaantjes waar je gewoon jarenlang vanuit dezelfde locatie werkt.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:34 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Ik zou denken dat voor een job als journalist niet afhankelijk zijn van het ov wel een voordeel zou zijn.
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Ik reis zodra ik de tijd en het geld heb eigenlijk altijd wel en heb daardoor inmiddels bijna heel Europa wel bereisd, inclusief bestemmingen waar nu nog bijna niemand heen gaat of voordat ze populair werden (Praag, Boedapest, Belgrado). Daarnaast heb ik na mijn middelbare school ook 6 maanden met een kermisattractie van een kennis door Nederland gereisd, wat gewoon erg leuk was om gedaan te hebben. Ik weet er dus alles van. Reizen is zeker niet duur, maar toch mis ik mijn studenten-ov al wel een aantal jaar behoorlijk. Daarom raad ik deezer ook aan het nu te doen gezien hij nu tijd zat heeft en het nog gratis is.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:32 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Reizen hoeft niet duur te zijn. Ook buitenland niet. Duitse Aachen is met studenten-OV te bereiken, Belgische steden kosten een druppie. Of probeer Flixbus, kost geen drol. Of vlieg met Ryan Air naar Polen of Tsjechië (daar is het leven goedkoper als in West-Europa, maar langzaamaan begint dat bij te trekken). Je ontwikkeld jezelf er alleen maar mee, en dat is alleen maar goed voor een aanstaande journalist.
Dan ga je op reis om dat te ontdekken. Kom op zeg, doe eens wat ipv dat continue klagen. Op deze manier veranderd er inderdaad nooit iets.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je met je leven wilt of geen vooruitzicht op beter (liefde, vriendin) hebt is dat niet zo gek hoor.
Zoals al vaker gezegd: geen diploma halen en na de zomer wederom met scriptie of een enkele opdracht blijven zitten. Dan heb je zoals de afgelopen maanden helemaal geen druk meer.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:36 schreef probeer het volgende:
Hoe ver moet het misgaan, voordat je wel professionele psychische hulpverlening inschakelt?
Gaat niet alleen om locatie he. Ook om tijd. Aantal vrienden zitten tot zeer laat op de redactie als er een drukke periode is. Maar wil je dan een redactiebaantje?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je razende reporter wilt spelen wel ja, zat redactiebaantjes waar je gewoon jarenlang vanuit dezelfde locatie werkt.
En dan zijn al die rare excuses die je hier maandenlang gebruikt hebt, opeens geen issue meer?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd: geen diploma halen en na de zomer wederom met scriptie of een enkele opdracht blijven zitten. Dan heb je zoals de afgelopen maanden helemaal geen druk meer.
Ja dat wil ik. Ik ben niet zo'n newsjunkie. Vind het leuker om het programma eromheen te vullen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:41 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om locatie he. Ook om tijd. Aantal vrienden zitten tot zeer laat op de redactie als er een drukke periode is. Maar wil je dan een redactiebaantje?
Heb je je al ingeschreven voor de BNN Academy?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja dat wil ik. Ik ben niet zo'n newsjunkie. Vind het leuker om het programma eromheen te vullen.
Nou ja feit blijft dat je wederom een jaar moet dokken, al krijg je een deel terug als je sneller klaar bent. Of bedoel je psychologische hulp? Tja dat blijft een issue. Geld zat, maar uiteindelijk moet ik alsnog zelf alles oplossen. Die opdrachten en scriptie gaan zij niet maken, hoe vaak ik ook fail of moet herkansen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:41 schreef probeer het volgende:
[..]
En dan zijn al die rare excuses die je hier maandenlang gebruikt hebt, opeens geen issue meer?
Of wordt het dan weer iets als 'dat kost geld', of 'die lui doen toch niets'?
don't be the guy that needs a girl, be the guy a girl needs.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:23 schreef Deezertje het volgende:
En over dat gelul van daten: op je 25ste nog thuiswonen is geen issue voor mij volgens bepaalde dames hier.. nou dat is het wel. Want elke keer als die vraag naar boven komt in dates of gesprekken via apps blijft het even stil als blijkt dat de ander wél op zichzelf woont (en veelal jonger is) en ik niet, ondanks pogingen tot huurwoning bemachtigen. Ik las van de week dat steeds meer jongeren weer thuis komen wonen ivm crisis en studieschuld, maar er ligt nog steeds een taboe op.
Mhm okee. En bij wat voor medium dan? Of maakt dat niet uit?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja dat wil ik. Ik ben niet zo'n newsjunkie. Vind het leuker om het programma eromheen te vullen.
Nee, twijfel nog want daar moet je heel sociaal voor zijn met selectiedagen, opdrachten (mijn functie minder hoop ik) en dat loopt de zomer door. Eerst maar eens zien of ik een diploma haal, want officieel is het voor mensen die geen opleiding meer volgen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb je je al ingeschreven voor de BNN Academy?
Televisie.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:44 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Mhm okee. En bij wat voor medium dan? Of maakt dat niet uit?
Dat zal dan waarschijnlijk aan de meiden liggen, maar hier kreeg ik vaak reacties als: aha, hmm.. oké.. of het gesprek was ineens weg. En ergens snap ik het ook wel: je date met de persoon en wilt privacy. Of de ander moet wel op zichzelf wonen dan kan je daar vaker komen of uiteindelijk bij in trekken.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
don't be the guy that needs a girl, be the guy a girl needs.
als jij ASS hebt en je woont thuis en de rest is in orde zullen er veel vrouwen geen probleem mee hebben.
een vriendin van mij ging daten met een gast uit het leger die woond thuis..na 4 dates stelde hij voor nou dan ga ik je maar even voorstellen aan mijn ouders want naar binnensmokkelen zijn we te oud voor..(30+) wat denk je, geen enkel probleem voor iedereen.
Ze kunnen je HELPEN om je opdrachten en scriptie anders te benaderen zodat je daar makkelijker aan werkt.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja feit blijft dat je wederom een jaar moet dokken, al krijg je een deel terug als je sneller klaar bent. Of bedoel je psychologische hulp? Tja dat blijft een issue. Geld zat, maar uiteindelijk moet ik alsnog zelf alles oplossen. Die opdrachten en scriptie gaan zij niet maken, hoe vaak ik ook fail of moet herkansen.
Komt dit nu echt alleen door het thuiswonen, denk je? Of zijn er ook andere factoren die ervoor zorgen dat die meisjes snel interesse in je verliezen?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:49 schreef Deezertje het volgende:
Dat zal dan waarschijnlijk aan de meiden liggen, maar hier kreeg ik vaak reacties als: aha, hmm.. oké.. of het gesprek was ineens weg.
je date met iemand en als er een match is dan wil je privacy.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat zal dan waarschijnlijk aan de meiden liggen, maar hier kreeg ik vaak reacties als: aha, hmm.. oké.. of het gesprek was ineens weg. En ergens snap ik het ook wel: je date met de persoon en wilt privacy. Of de ander moet wel op zichzelf wonen dan kan je daar vaker komen of uiteindelijk bij in trekken.
Maar Deezer reageert er weer eens niet op, aangezien ik nergens een groene tekst in een blauw vlak heb zien staan.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Ik reis zodra ik de tijd en het geld heb eigenlijk altijd wel en heb daardoor inmiddels bijna heel Europa wel bereisd, inclusief bestemmingen waar nu nog bijna niemand heen gaat of voordat ze populair werden (Praag, Boedapest, Belgrado). Daarnaast heb ik na mijn middelbare school ook 6 maanden met een kermisattractie van een kennis door Nederland gereisd, wat gewoon erg leuk was om gedaan te hebben. Ik weet er dus alles van. Reizen is zeker niet duur, maar toch mis ik mijn studenten-ov al wel een aantal jaar behoorlijk. Daarom raad ik deezer ook aan het nu te doen gezien hij nu tijd zat heeft en het nog gratis is.
Ik kijk veelal comedy's dus heb niks met superhelden e.d.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:08 schreef MMunkun het volgende:
Deezertje, wat voor series kijk je eigenlijk? Is het bezoeken van een Comic Con (of andere evenementen met dezelfde strekking) niks voor jou? Daar kun je misschien mensen vinden met dezelfde interesses als jij
Dit vraag ik me nu ook af.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:36 schreef probeer het volgende:
Hoe ver moet het misgaan, voordat je wel professionele psychische hulpverlening inschakelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |