Je had dat van een week eerder gelijk contractueel moeten laten vastleggen natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo maak ik m'n afspraken niet goed?
Echt hequote:Op zondag 15 mei 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Je had dat van een week eerder gelijk contractueel moeten laten vastleggen natuurlijk.
Meloewa?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:59 schreef Chai het volgende:
Haha gekke Kim
http://www.dumpert.nl/med(...)mt_op_mainstage.html
vertelquote:Op zondag 15 mei 2016 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
Asddsgdfgsdfhasfsvsfdb ik heb zo'n gruwelijke hekel aan Jenelle van Teen Mom.
Gewoon, hoe zij is en doet. Bah. Snap echt niet dat mensen zo kunnen zijn.quote:
Opvoeding he.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon, hoe zij is en doet. Bah. Snap echt niet dat mensen zo kunnen zijn.
Kan me haar zo niet voor de geest halen. Is er teen mom marathon toevallig?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon, hoe zij is en doet. Bah. Snap echt niet dat mensen zo kunnen zijn.
Nouquote:
heb je gezien hoe haar moeder doet? prc jenellequote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou... "You're a bad mother because I got pregnant at 16"
Uhm
mad jellyquote:Op zondag 15 mei 2016 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
Asddsgdfgsdfhasfsvsfdb ik heb zo'n gruwelijke hekel aan Jenelle van Teen Mom.
horrorquote:Op zondag 15 mei 2016 14:20 schreef Stimorol- het volgende:
ergste teen mom is dat wicht dat zwanger raakte en daarna haarzelf aan het geloof gaf en geen seks meer wilde met haar vriend. ze gingn samenwonen maar sliepen in aparte kamers
Huh wie bedoel jequote:Op zondag 15 mei 2016 14:20 schreef Stimorol- het volgende:
ergste teen mom is dat wicht dat zwanger raakte en daarna haarzelf aan het geloof gaf en geen seks meer wilde met haar vriend. ze gingn samenwonen maar sliepen in aparte kamers
Ochgod ja ik weet precies wie je bedoelt. Lekkere vriend ook echtquote:Op zondag 15 mei 2016 14:20 schreef Stimorol- het volgende:
was meteen weggegaanquote:Op zondag 15 mei 2016 14:20 schreef Stimorol- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |