Je had dat van een week eerder gelijk contractueel moeten laten vastleggen natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo maak ik m'n afspraken niet goed?
Echt hequote:Op zondag 15 mei 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Je had dat van een week eerder gelijk contractueel moeten laten vastleggen natuurlijk.
Meloewa?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:59 schreef Chai het volgende:
Haha gekke Kim
http://www.dumpert.nl/med(...)mt_op_mainstage.html
vertelquote:Op zondag 15 mei 2016 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
Asddsgdfgsdfhasfsvsfdb ik heb zo'n gruwelijke hekel aan Jenelle van Teen Mom.
Gewoon, hoe zij is en doet. Bah. Snap echt niet dat mensen zo kunnen zijn.quote:
Opvoeding he.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon, hoe zij is en doet. Bah. Snap echt niet dat mensen zo kunnen zijn.
Kan me haar zo niet voor de geest halen. Is er teen mom marathon toevallig?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon, hoe zij is en doet. Bah. Snap echt niet dat mensen zo kunnen zijn.
Nouquote:
heb je gezien hoe haar moeder doet? prc jenellequote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou... "You're a bad mother because I got pregnant at 16"
Uhm
mad jellyquote:Op zondag 15 mei 2016 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
Asddsgdfgsdfhasfsvsfdb ik heb zo'n gruwelijke hekel aan Jenelle van Teen Mom.
horrorquote:Op zondag 15 mei 2016 14:20 schreef Stimorol- het volgende:
ergste teen mom is dat wicht dat zwanger raakte en daarna haarzelf aan het geloof gaf en geen seks meer wilde met haar vriend. ze gingn samenwonen maar sliepen in aparte kamers
Huh wie bedoel jequote:Op zondag 15 mei 2016 14:20 schreef Stimorol- het volgende:
ergste teen mom is dat wicht dat zwanger raakte en daarna haarzelf aan het geloof gaf en geen seks meer wilde met haar vriend. ze gingn samenwonen maar sliepen in aparte kamers
Ochgod ja ik weet precies wie je bedoelt. Lekkere vriend ook echtquote:Op zondag 15 mei 2016 14:20 schreef Stimorol- het volgende:
was meteen weggegaanquote:Op zondag 15 mei 2016 14:20 schreef Stimorol- het volgende:
Het zal ongetwijfeld iets roken zijn al dan in combinatie met de playstation.quote:
en zijn haar niet doen.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld iets roken zijn al dan in combinatie met de playstation.
Ha, Frankquote:Op zondag 15 mei 2016 14:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld iets roken zijn al dan in combinatie met de playstation.
Lekker wandelen met de hont, dat is wel tof. Het is ook een lekker weertje daarvoor.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ha, Frank
Ja, die kant zal het wel opgaan ja. Ben vandaag oppasser voor de hontdus die sleur ik zo mee in de auto en dan ff op de hei wandelen.
Droog, dus primaquote:Op zondag 15 mei 2016 14:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker wandelen met de hont, dat is wel tof. Het is ook een lekker weertje daarvoor.
ja heeft die hond ook geen last van jequote:Op zondag 15 mei 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Droog, dus prima
tennisbal en zo'n gooiding mee, en de hont is tevree
Geen flauw idee waarom, maar ik schoot in de lach van 'gooiding'quote:Op zondag 15 mei 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Droog, dus prima
tennisbal en zo'n gooiding mee, en de hont is tevree
bestaat ook geen term voor ofwel? wist gelijk waar het over ging.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen flauw idee waarom, maar ik schoot in de lach van 'gooiding'.
Ik zou het ook niet weten hoe zo'n ding heet nee.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
bestaat ook geen term voor ofwel? wist gelijk waar het over ging.
Heb jij je vrouw nog stiekem verkracht zoals ik had voorgesteld gisterenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker wandelen met de hont, dat is wel tof. Het is ook een lekker weertje daarvoor.
hondje houdt van mij. Zij welquote:Op zondag 15 mei 2016 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja heeft die hond ook geen last van je
Tennisbalwerper?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten hoe zo'n ding heet nee.
Een heer spreekt daar niet over natuurlijk stimo.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb jij je vrouw nog stiekem verkracht zoals ik had voorgesteld gisterenEcht top zo een rolspel
Aaaawhquote:Op zondag 15 mei 2016 14:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een heer spreekt daar niet over natuurlijk stimo.
Maar ik ben persoonlijk meer van iets stijlvollers. Zo gaan we dadelijk uit eten en daarna neem ik haar mee naar een jazzcafe en gaan we dansen zoals ze dat vroeger deden.
ook echt allebei de merries hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |