Slechts van het feit om de politie te bellen en rennen met die gore bittere dingen op de maag valt niet lekker.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt er niemand van kunnen overtuigen nee?
dagelijks is idd genoegquote:Op zondag 15 mei 2016 16:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Paar keer per jaar wel ja. Wil niet elk weekend vaag zijn.
Waarom haal je Hermann (betere optie) er nu weer bij?quote:
nee, da's ook niet alles neequote:Op zondag 15 mei 2016 16:51 schreef Germano het volgende:
[..]
godse zielig of nietquote:Op zondag 15 mei 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Lekker elke dag vertellen dat we drugs doen
Moet je nooit aan beginnen aan de klerezooi. Kijk maar naar de VS, het begint onschuldig, maar voor je het weet ben je een rascrimineel die allerlei mensen afmaakt.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoi, ik ben een rascrimineel en maak mensen af voor de lolquote:Op zondag 15 mei 2016 16:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet je nooit aan beginnen aan de klerezooi. Kijk maar naar de VS, het begint onschuldig, maar voor je het weet ben je een rascrimineel die allerlei mensen afmaakt.
goede comebackquote:Op zondag 15 mei 2016 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
godse zielig of niet
wat heb jij eigenlijk altijd te vertellen? Oh ja, niks.
4 jaar vakantie, ineens weggerukt uit m'n scquote:Op zondag 15 mei 2016 16:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar 14 posts per dag, beginner
Dan gebruik jij vast drugs. Jij rookt zeker ook wiet? Zo beginnen al die criminelen.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoi, ik ben een rascrimineel en maak mensen af voor de lol
Sws, word ik rustig vanquote:Op zondag 15 mei 2016 16:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan gebruik jij vast drugs. Jij rookt zeker ook wiet? Zo beginnen al die criminelen.
die tellen niet mee, mijn bans ook nietquote:Op zondag 15 mei 2016 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
4 jaar vakantie, ineens weggerukt uit m'n sc
voor die ban zat ik op 68 of 69 per dagquote:Op zondag 15 mei 2016 16:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die tellen niet mee, mijn bans ook niet
meeste ethische en niet etische persoon van bb?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan gebruik jij vast drugs. Jij rookt zeker ook wiet? Zo beginnen al die criminelen.
dp 130 ofzo, beginner valselijk claims makenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
voor die ban zat ik op 68 of 69 per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |