Het nummer beluister je hier:quote:Als je het niet tof vindt, ben je behoorlijk de lul want het gaat de komende tijd wel heel veel door de speakers pompen.
- Singer-songwriter Douwe Bob
Ja dat vond ik ook heel bizar jaquote:
twitter:Brekkietweets twitterde op zondag 15-05-2016 om 02:06:52@Brekkietweets here is the 2016 result using the 2015 rules https://t.co/FVRfAkcHLr reageer retweet
Met deze uitslag zou ik veel meer kunnen levenquote:Op zondag 15 mei 2016 02:37 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Brekkietweets twitterde op zondag 15-05-2016 om 02:06:52@Brekkietweets here is the 2016 result using the 2015 rules https://t.co/FVRfAkcHLr reageer retweet
Weet niet of het correct is, tis laat![]()
Ik heb dat totaal niet ervaren. Ik vond hem niet opvallend vermoeid of bezweet. En ik vond het I Love You juist prima opgelost.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:51 schreef RipCity het volgende:
Ben benieuwd naar wat het verhaal is van hemzelf. Hij zag er ziekjes uit, helemaal bezweet meteen en ogen amper open. Af en toe zie je 'm proberen om z'n ogen helemaal open te doen.
En dat 'I love you' was meest waardeloze beslissing ooit. Dat zag er niet uit. Moeten ze zelf toch ook wel gezien hebben?
Verder qua vormgeving wel mooi met die klok en alles imo.
Wat vind je van de winnaar?quote:Op zondag 15 mei 2016 02:57 schreef APK het volgende:
Ik kan er wel mee leven, met een betere loting was hij misschien 3 of 4 plaatsen hoger geëindigd.
Niks mis mee, leuk liedje verder en prima gedaan
Er was inderdaad helemaal niets op Douwe aan te merken. Alleen in de opmerkingen van Elfletterig kan ik mij wel vinden, dat het nummer zelf niet zo bijzonder is. Maar daar kon Douwe zelf niet zoveel aan doen, het is nu eenmaal zijn muziek. De performance en zijn hele inzet rondom het festival waren absoluut topquote:Op zondag 15 mei 2016 02:55 schreef Jane het volgende:
Hou toch op met zeiken op Douwe!![]()
Echt, typisch Nederlands weer.
Wat wil je voor baanbrekends, alles is al eens gedaan? Zelfs puntmutsen op eenwielers, opera, dance, rock, klassiek, echt alles.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:43 schreef Elfletterig het volgende:
Het is leuk dat -ie de finale heeft gehaald, dat -ie z'n liedje keurig heeft gezongen en dat -ie zich zo geliefd heeft gemaakt in Eurovisieland.
Verder ben ik totaal niet trots op de achterhaalde meuk die Nederland jaar-in, jaar-uit naar het Songfestival stuurt. Nooit eens iets gedurfds of baanbrekends, altijd "veilig" en terug in de tijd.
Zoiets wilde ik ook al zeggen.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wil je voor baanbrekends, alles is al eens gedaan? Zelfs puntmutsen op eenwielers, opera, dance, rock, klassiek, echt alles.
Niet echt mijn ding, to say the leastquote:
Thriller!quote:Op zondag 15 mei 2016 03:09 schreef Jane het volgende:
Overigens ben ik wel blij dat het lot van Australië ons bespaard is gebleven. Fier aan kop staan en dan worden er ineens 'zomaar' bij iedereen wat punten opgeteld en ....awwwww.... je bent toch gesneuveld.
Iets moderns. Iets dat NIET in de veilige zone zit, iets dat NIET klinkt alsof het ook 40 jaar geleden gemaakt had kunnen zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wil je voor baanbrekends, alles is al eens gedaan? Zelfs puntmutsen op eenwielers, opera, dance, rock, klassiek, echt alles.
Ik had nog liever Polen als winnaar dan Oekraïnequote:Op zondag 15 mei 2016 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, to say the least
Maar ik ga er niet over zeiken, ook daar kan ik mee leven en 'het publiek' beslist uiteindelijk
Ik zie er echt helemaal niets fouts in, er is elk jaar wel iets.
Dat is ESC en zo hoort het wmb
Ik had zelfs liever Rusland als winnaar dan Oekraïne. En ik haat Rusland. Ik gun het Rusland helemaal niet. Maar dat nummer was stukken beter dan dat van Oekraïne.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had nog liever Polen als winnaar dan Oekraïne
Oh, ik ook, en nog een stuk of 12 andere landen.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:14 schreef Greys het volgende:
Ik had nog liever Polen als winnaar dan Oekraïne
Het Belgische voorbeeld vind ik idd bijzonder goed, alleen hebben wij dat talent gewoon niet in huis op dat vlak ben ik bang. Geen idee wie zoiets zou kunnen schrijven als lied of uitvoeren.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iets moderns. Iets dat NIET in de veilige zone zit, iets dat NIET klinkt alsof het ook 40 jaar geleden gemaakt had kunnen zijn.
Na jarenlang afzien, na jarenlang Sieneke, 3JS, Joan Franka (), Trijnje Oosterhuis en Douwe Bob, zijn wij - liefhebbers van moderne muziek - eindelijk eens een keer aan de beurt.
Negen van de tien keer kan ik juist wél prima leven met de winnaar, maar nu echt totaal nietquote:Op zondag 15 mei 2016 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik ook, en nog een stuk of 12 andere landen.
Maar het is niet het Greys- of APK-songfestival, dat maakt het elk jaar weer jeukend en toch verdomd verslavend spannend wmb
Waarom die verbazing elk jaar weer?
Nee. Wij hebben alleen Joan Franka. Ik hoorde Jan Smit vanavond of dinsdag na een rustig liedje van een ander land nog zeggen: doe mij Joan Franka maar.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het Belgische voorbeeld vind ik idd bijzonder goed, alleen hebben wij dat talent gewoon niet in huis op dat vlak ben ik bang. Geen idee wie zoiets zou kunnen schrijven als lied of uitvoeren.
Het Noorse voorbeeld vind ik iets dat ik elk jaar tig keer langs zie komen op ESF. Daar gaan we niet baanbrekend mee zijn.
Ach, dat was misschien ook wel een politiek statement, zo goed was dat liedje wmb nou ook weer niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Negen van de tien keer kan ik juist wél prima leven met de winnaar, maar nu echt totaal niet![]()
Ik vond Conchita dus meer dan terecht.
Die domme lul had gewoon een lootje voor de tweede helft moeten trekken verdorie het is ZIJN SCHULD.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:55 schreef Jane het volgende:
Hou toch op met zeiken op Douwe!![]()
Echt, typisch Nederlands weer.
Ik kon leven met Conchita. Prima nummer, uitstekend uitgevoerd, ondanks de rare verschijning.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Negen van de tien keer kan ik juist wél prima leven met de winnaar, maar nu echt totaal niet![]()
Ik vond Conchita dus meer dan terecht.
Ik heb in geen jaren een uitslag gezien die meer reden geeft om negatief te doen. De afgelopen jaren wonnen liedjes die minimaal bij de beste liedjes van de avond hoorden. Dit jaar wint een bizar slecht nummer. Puur om politieke redenen.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:27 schreef Cyan9 het volgende:
11e is een prima uitslag, al heeft het even tijd nog om dat te beseffen.Ik kan wel met Oekraïne leven als winnaar, en zulke verrassingen horen gewoon bij het ESC.
Ik hoop heel erg dat we (als in Fok!) nu niet heel lang negatief gaan zitten doen. Dat zou echt zonde zijn. Keep in mind hoe positief Douwe alles aan heeft gepakt!
Blijf het toch vreemd vinden dat Common Linnets van de VAKJURY de award kregen voor beste song en niet wonnenquote:Op zondag 15 mei 2016 03:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kon leven met Conchita. Prima nummer, uitstekend uitgevoerd, ondanks de rare verschijning.
De vakjury kan ik ook niet meer serieus nemen. Heb je gezien hoe die juryleden van Rusland hun werk deden? Beetje lacherig met de telefoon lopen klooien, selfies maken, filmpjes maken, terwijl op de achtergrond Douwe Bob z'n liedje staat te zingen,quote:Op zondag 15 mei 2016 03:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Blijf het toch vreemd vinden dat Common Linnets van de VAKJURY de award kregen voor beste song en niet wonnen
Prima, ga lekker negatief doen. Maar dit is nou eenmaal de uitslag die ontstaan is door de stemmen van heel Europa. Pech gehad, hier moeten we het mee doen, volgend jaar in Kiev weer een kans.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb in geen jaren een uitslag gezien die meer reden geeft om negatief te doen. De afgelopen jaren wonnen liedjes die minimaal bij de beste liedjes van de avond hoorden. Dit jaar wint een bizar slecht nummer. Puur om politieke redenen.
En mijn bezwaren tegen de aanpak van Nederland zijn al jaren hetzelfde en zijn ongewijzigd.
Met dit liedje is 11e prima, ja. Boven verwachting zelfs, als je een beetje realistisch bent.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:36 schreef APK het volgende:
Ik snap al die negativiteit ook niet.
11e is prima met dit liedje en de startpositie![]()
Uiteraard zat ik later in de uitzending te denken 'Ja, nu had Douwe's bob moeten zingen om de rust terug te brengen en het is niet eerlijk en iedereen is tegen ons en niemand begrijpt ons en het is intens gemeen en een complot en ze snappen het niet!'
Maar ja, ESC!
Bij het ESF-forum hoort ook ontevredenheid over de uitslag. Als iedereen hier alleen vriendelijk ja gaat zitten knikken wordt het een theekransje.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Prima, ga lekker negatief doen. Maar dit is nou eenmaal de uitslag die ontstaan is door de stemmen van heel Europa. Pech gehad, hier moeten we het mee doen, volgend jaar in Kiev weer een kans.
En, persoonlijk, hele topics doorspitten vol met gezeik over de winnaar maakt het gewoon niet leuk hier. Het ESF forum in juist het gezelligst van heel Fok!, laten we dat in godsnaam zo houden.
Ontevredenheid is één ding, gezeik is een ander. Maar goed, dat zal dan weer aan mij liggen. Maar natuurlijk mag je kenbaar maken wat je ergens van vindt, het zit hem alleen in de herhaling die het bij veel mensen vervelend maakt. Op een gegeven moment is het echt wel duidelijk dat je iets kut vindt (niet persoonlijk aan jou gericht hoor, maar algemeen genomenquote:Op zondag 15 mei 2016 03:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij het ESF-forum hoort ook ontevredenheid over de uitslag. Als iedereen hier alleen vriendelijk ja gaat zitten knikken wordt het een theekransje.
Ik vind de winnaar van dit jaar zwaar onterecht. En ik vind dat Nederland al jarenlang veilige, middelmatige liedjes stuurt (met alleen Anouk als uitzondering). Dergelijke ongenoegens mag ik toch best ergens kenbaar maken?
Ik zeg gewoon eerlijk wat ik vind. Ik zeg bijvoorbeeld ook dat Douwe Bob prima heeft gezongen. Maar ik heb kritiek op de manier waarop wij in Nederland onze inzending bepalen. En op het feit dat we steeds hetzelfde soort liedjes sturen; zo antiek mogelijk.
De twijfelachtige wel-of-niet-toegestaan vraag even daar gelaten.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had zelfs liever Rusland als winnaar dan Oekraïne. En ik haat Rusland. Ik gun het Rusland helemaal niet. Maar dat nummer was stukken beter dan dat van Oekraïne.
Daar heb je ook gelijk in, maar het ligt er ook een beetje aan hoe die ontevredenheid geuit wordt.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:45 schreef Elfletterig het volgende:
Bij het ESF-forum hoort ook ontevredenheid over de uitslag. Als iedereen hier alleen vriendelijk ja gaat zitten knikken wordt het een theekransje.
klinkt al een stuk genuanceerder danquote:Op zondag 15 mei 2016 03:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de winnaar van dit jaar zwaar onterecht.
Ik vond persoonlijk het nummer van Oekraïne veel sterker dan het nummer van Rusland.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:33 schreef Elfletterig het volgende:
Dit jaar wint een bizar slecht nummer. Puur om politieke redenen.
Het is allebei mijn mening. Ik vind het nummer zowel bizar slecht als een onterechte winnaar. Jij mag wat anders vinden. Dat is het leuke van discussieforum.quote:Op zondag 15 mei 2016 04:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, maar het ligt er ook een beetje aan hoe die ontevredenheid geuit wordt.
[..]
klinkt al een stuk genuanceerder dan
[..]
Ik vond persoonlijk het nummer van Oekraïne veel sterker dan het nummer van Rusland.
Puur op basis van het nummer, de wel-of-niet-toestaan-vraag buiten beschouwing gelaten.
Nu nog volgend jaar niet meer meedoen en het klopt weerquote:Op zondag 15 mei 2016 03:09 schreef Jane het volgende:
Overigens ben ik wel blij dat het lot van Australië ons bespaard is gebleven. Fier aan kop staan en dan worden er ineens 'zomaar' bij iedereen wat punten opgeteld en ....awwwww.... je bent toch gesneuveld.
Het slaat sowieso nergens op dat Australië mag meedoen. Het ligt aan de andere kant van de wereld.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:09 schreef Jane het volgende:
Het was ook meer om aan te geven dat je mening de ene keer wat genuanceerder wordt geuit dan de andere keer en dat het daarom niet verwonderlijk is dat het daarom de andere keer wat negatiever wordt ervaren dan de ene keer.quote:Op zondag 15 mei 2016 04:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is allebei mijn mening. Ik vind het nummer zowel bizar slecht als een onterechte winnaar. Jij mag wat anders vinden. Dat is het leuke van discussieforum.
Interessant nummer, voor welk land had het mee kunnen doen?quote:Twee van mijn drie favoriete nummers sneuvelden kansloos in de halve finale; de derde deed niet eens mee....
Nationale voorronde van Zweden. Kreeg van de vakjury zelfs 1 punt meer dan Frans, maar het publiek koos voor Frans.quote:Op zondag 15 mei 2016 04:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het was ook meer om aan te geven dat je mening de ene keer wat genuanceerder wordt geuit dan de andere keer en dat het daarom niet verwonderlijk is dat het daarom de andere keer wat negatiever wordt ervaren dan de ene keer.
[..]
Interessant nummer, voor welk land had het mee kunnen doen?
Zou niet direct mijn favoriet zijn, maar het heeft wel wat.
Alle active members van de EBU mogen meedoen.quote:Op zondag 15 mei 2016 04:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het slaat sowieso nergens op dat Australië mag meedoen. Het ligt aan de andere kant van de wereld.
Ook in Zweden veel stemmende tienermeisjes zeker? Want dan kan ik me deze keuze wel voorstellen.quote:Op zondag 15 mei 2016 04:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nationale voorronde van Zweden. Kreeg van de vakjury zelfs 1 punt meer dan Frans, maar het publiek koos voor Frans.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 15 mei 2016 04:33 schreef houdjemond het volgende:
Allemaal leuk die discussies, maar ik vind dat Bobsie het prima heeft gedaan. Voor de retour zeg ik nog maar even niks want ik ben nog zwaar salty.
Ben ik het ook mee eens.quote:Op zondag 15 mei 2016 04:33 schreef houdjemond het volgende:
Allemaal leuk die discussies, maar ik vind dat Bobsie het prima heeft gedaan. Voor de retour zeg ik nog maar even niks want ik ben nog zwaar salty.
Wat ik positief aan Douwe Bob vond, was zijn uitstekende uitvoering van het nummer, tot twee keer toe. En hij deed duidelijk moeite.quote:Op zondag 15 mei 2016 04:33 schreef houdjemond het volgende:
Als je op 2:47 kijkt zit hij naar mijn mening er toch even naast.quote:Op zondag 15 mei 2016 04:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat ik positief aan Douwe Bob vond, was zijn uitstekende uitvoering van het nummer, tot twee keer toe. En hij deed duidelijk moeite.
Een klein beetje maar.quote:Op zondag 15 mei 2016 04:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als je op 2:47 kijkt zit hij naar mijn mening er toch even naast.
Mee eens. Het knipogen op het laatst lukte niet eens, zo moe was ie.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:51 schreef RipCity het volgende:
Ben benieuwd naar wat het verhaal is van hemzelf. Hij zag er ziekjes uit, helemaal bezweet meteen en ogen amper open. Af en toe zie je 'm proberen om z'n ogen helemaal open te doen.
En dat 'I love you' was meest waardeloze beslissing ooit. Dat zag er niet uit. Moeten ze zelf toch ook wel gezien hebben?
Verder qua vormgeving wel mooi met die klok en alles imo.
De startpositie heeft ons de das omgedaan. Hoewel ik wel meer waardering van de jury's had verwacht.quote:Op zondag 15 mei 2016 08:03 schreef Em31 het volgende:
Wat negatief ineens zeg, het is niet dat we laatste zijn geworden in de halve finale.Douwe heeft het fantastisch gedaan. We waren helaas een beetje te enthousiast geworden.
bekkie buurman!quote:Op zondag 15 mei 2016 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Elfde hahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahaha
ja dit! Liedje was nou eenmaal ook niet van niveau van Anouk & Common linnetsquote:Op zondag 15 mei 2016 08:03 schreef Em31 het volgende:
Wat negatief ineens zeg, het is niet dat we laatste zijn geworden in de halve finale.Douwe heeft het fantastisch gedaan. We waren helaas een beetje te enthousiast geworden.
Dit, het was wel catchier maar ook wat minder meeslepend dan Birds en CATSquote:Op zondag 15 mei 2016 08:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
ja dit! Liedje was nou eenmaal ook niet van niveau van Anouk & Common linnets
En als het wel dat niveau was geweest en we waren hoger gekomen was het ook niet veel beter geweest. (tenzij we hadden gewonnen gok ik) Na de prachtige tweede plaats van TCL kwam hier op het forum ook eerst een wagonlading negatievelingen uit de bosjes gekropen.quote:Op zondag 15 mei 2016 08:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij na de teleurstelling ook trots is, hij heeft het super gedaan. En volgens mij ook twee geweldige weken gehad.quote:Op zondag 15 mei 2016 08:45 schreef TheVulture het volgende:
Hij mag inderdaad trots zijn, ik heb een Nederlandse artiest nog nooit zo zien genieten zonder dat de prestatie er onder heeft geleden
Nah, dat vind ik onzin. Misschien is het je smaak niet, dat kan. Iedereen lijkt ineens vergeten te zijn hoe kut we CATS vonden totdat de staging erbij kwam.quote:Op zondag 15 mei 2016 08:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nou..ik moest eraan wennen omdat country mijn smaak gewoon echt niet is.quote:Op zondag 15 mei 2016 09:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik onzin. Misschien is het je smaak niet, dat kan. Iedereen lijkt ineens vergeten te zijn hoe kut we CATS vonden totdat de staging erbij kwam.
we? Douwe Bob heeft leuk nummertje geschreven maar ik vind het niet zo super goed. Ik ben ook niet zo'n fan van dat nummer Anouk maar snap wel waarom ze hoger eindigdequote:Op zondag 15 mei 2016 09:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik onzin. Misschien is het je smaak niet, dat kan. Iedereen lijkt ineens vergeten te zijn hoe kut we CATS vonden totdat de staging erbij kwam.
5e.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hoeveelste is die nou geworden in dehalve finale? Dat wordt toch meestal direct bekend gemaakt na de finale?
Klopt. En TCL waren uiteindelijk in de finale ook 1e bij óf de jury, óf het publiek (weet zo even niet meer welke van de twee).quote:Op zondag 15 mei 2016 10:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ah ja. Commen linnets waren 1e dacht ik. En die baard ook.
Precies, dit, alles.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:01 schreef Guanabana het volgende:
Prima nummer (misschien iets te understated en 'normaal', zeker voor zo'n startpositie) erg goed uitgevoerd, leuke kandidaat.
Maar waar ik me echt hard over verbaas is dat we van bijvoorbeeld Engeland blijkbaar totaal geen punten hebben gekregen, niet van de de jury en niet van de televoters. Op het enthousiasme van Youtubers en de media ga ik dus voortaan ook niet meer af, want ik denk dat dat er voor gezorgd heeft dat we een 11e plek nu teleurstellend vinden, terwijl het met geen verwachtingen vooraf toch een prima eindstand was geweest.
Mwoah, de jury's deden wat mij betreft precies als verwacht: Heel veel 4-8 punten, paar uitschieters en vanuit het Oostblok erg weinig.quote:Op zondag 15 mei 2016 08:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De startpositie heeft ons de das omgedaan. Hoewel ik wel meer waardering van de jury's had verwacht.
Ach ja, volgend jaar beter.
Veel jurypunten uit Scandinavie. Van publiek dan weer minderquote:Op zondag 15 mei 2016 09:52 schreef Em31 het volgende:
Even op een rijtje gezet, was benieuwd naar de posities. In een aantal landen toch wel (veel) lager dan verwacht.
[ afbeelding ]
Nee de finale ging bij beide jury's naar Wurst. TCL werden tweede bij het publiek en derde bij de jury.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Klopt. En TCL waren uiteindelijk in de finale ook 1e bij óf de jury, óf het publiek (weet zo even niet meer welke van de twee).
Nou ja.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee de finale ging bij beide jury's naar Wurst. TCL werden tweede bij het publiek en derde bij de jury.
Het laatste, ze kijken, vanuit hun eigen land, tv.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:10 schreef Piperidine het volgende:
Wat ik mij afvraag; hoe ziet de jury de acts? Zitten zij als een soort van Holland Got's Talent jury achter een desk in een zaal of zien zij de act zoals wij het thuis op televisie zien? Dat maakt namelijk nog wel een wereld van verschil.
Laten we De Toppers, Sieneke of Joan Franka sturen.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:09 schreef Guanabana het volgende:
Beter volgend jaar dus iets knallends en opvallends (maar wel GOED, graag).
Zoek ff het filmpje van Rusland op. Dan zie je ze zitten aan een tafel met een kleine tv op afstand, terwijl ze drukker zijn met kletsen en selfiegezichten dan met jurerenquote:Op zondag 15 mei 2016 11:10 schreef Piperidine het volgende:
Wat ik mij afvraag; hoe ziet de jury de acts? Zitten zij als een soort van Holland Got's Talent jury achter een desk in een zaal of zien zij de act zoals wij het thuis op televisie zien? Dat maakt namelijk nog wel een wereld van verschil.
nou een keertje een opvallende (goede) act uitzoeken moet toch ook wel eens lukken? Zullen vast wel wat zangers/zangeressen zijn die daarvoor te porren zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 11:11 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Laten we De Toppers, Sieneke of Joan Franka sturen.
Dus dat wat we massaal van te voren veel te gemaakt en gejat en verzonnen vonden. Rusland. Kunnen we dan zelf nog wel trots zijn op de inzending...?quote:Op zondag 15 mei 2016 11:13 schreef franklop het volgende:
[..]
nou een keertje een opvallende (goede) act uitzoeken moet toch ook wel eens lukken? Zullen vast wel wat zangers/zangeressen zijn die daarvoor te porren zijn
en dan echt opvallend, alsin Rusland opvallend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |