quote:Op zondag 15 mei 2016 00:13 schreef Crip het volgende:
[..]
illie af.
Maar je hoeft niet te doen alsof je totaal niet zielig bent ofzo hoor. Zou me ook schamen als mijn enige bezigheid moslimas stalken op FOK! was.
Trouwens, lieve luitjes, wat zouden jullie ervan vinden om er iets constructiefs van te maken? Vrolijk. Het is zaterdag.quote:
Je snapt niet, hij is eng en stalkt via dm en zoekt post van 2012.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Trouwens, lieve luitjes, wat zouden jullie ervan vinden om er iets constructiefs van te maken? Vrolijk. Het is zaterdag.
En nummer posten bijv.
Wordt je nog steeds gebanned voor openbaren DMs?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Trouwens, lieve luitjes, wat zouden jullie ervan vinden om er iets constructiefs van te maken? Vrolijk. Het is zaterdag.
En nummer posten bijv.
Over wat dan> Wilde hij zijn linkerhand voor jou gebruiken?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:17 schreef Crip het volgende:
[..]
eerst wel, niet meer nadat ik hem afbrander gaf
Liever niet mensen die elke move stalken 24/7 om vervolgens te paaien met ''info'' hier op FOK!quote:Op zondag 15 mei 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
En nummer posten bijv.
t teveel mattie.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:17 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wordt je nog steeds gebanned voor openbaren DMs?
Ja, dus maak er maar een openbaarquote:Op zondag 15 mei 2016 00:17 schreef Faeroer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Liever niet mensen die elke move stalken 24/7 om vervolgens te paaien met ''info'' hier op FOK!
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Over wat dan> Wilde hij zijn linkerhand voor jou gebruiken?
Luitjes, zullen we het onderwerp afsluiten?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:17 schreef Faeroer het volgende:
[..]
en wat gaat dat doen dan?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Luitjes, zullen we het onderwerp afsluiten?
Allerlei onzin, stalken, onzinnige DM's en dergelijke kunnen gestuurd worden - met je PM - naar forum@fok.nl.
Verder is het zaterdag en is het tijd voor...............................
Jawel, gilbert o'sullivan met matrimony
Jullie van goede muziek voorzien.quote:
lkkrquote:
quote:
Toch geen naakt?quote:
Big Brown eyequote:
Ga richting de 35 jaar huwelijk en ik kan met herinneren dat ik zo enthousiast met mijn bek tussen haar reet heb gezeten,...quote:
Hoi appelquote:
Je mist iets. Doen. Nu nog.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ga richting de 35 jaar huwelijk en ik kan met herinneren dat ik zo enthousiast met mijn bek tussen haar reet heb gezeten,...
Maar te ver, ach, dat niet.
Stoofpeertjequote:
Stoofpeertjes zijn wel echt srs viesquote:
Ome Frankquote:
Ik vind ze juist lekkerquote:
Ow, en nu? :squote:
shoarma halen dan maar.quote:
waar ben je uitgeweest.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
shoarma halen dan maar.
Ben onderweg van Alkmaar naar huis
Wat moet je in alkmaar?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
shoarma halen dan maar.
Ben onderweg van Alkmaar naar huis
Alkmaar, verschillende tentjes aan het waagpleinquote:
Uit gaanquote:
Oh dat was vroeger fantastisch. 5th element.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alkmaar, verschillende tentjes aan het waagplein
Oké, leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |