quote:Op zondag 15 mei 2016 00:13 schreef Crip het volgende:
[..]
illie af.
Maar je hoeft niet te doen alsof je totaal niet zielig bent ofzo hoor. Zou me ook schamen als mijn enige bezigheid moslimas stalken op FOK! was.
Trouwens, lieve luitjes, wat zouden jullie ervan vinden om er iets constructiefs van te maken? Vrolijk. Het is zaterdag.quote:
Je snapt niet, hij is eng en stalkt via dm en zoekt post van 2012.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Trouwens, lieve luitjes, wat zouden jullie ervan vinden om er iets constructiefs van te maken? Vrolijk. Het is zaterdag.
En nummer posten bijv.
Wordt je nog steeds gebanned voor openbaren DMs?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Trouwens, lieve luitjes, wat zouden jullie ervan vinden om er iets constructiefs van te maken? Vrolijk. Het is zaterdag.
En nummer posten bijv.
Over wat dan> Wilde hij zijn linkerhand voor jou gebruiken?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:17 schreef Crip het volgende:
[..]
eerst wel, niet meer nadat ik hem afbrander gaf
Liever niet mensen die elke move stalken 24/7 om vervolgens te paaien met ''info'' hier op FOK!quote:Op zondag 15 mei 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
En nummer posten bijv.
t teveel mattie.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:17 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wordt je nog steeds gebanned voor openbaren DMs?
Ja, dus maak er maar een openbaarquote:Op zondag 15 mei 2016 00:17 schreef Faeroer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Liever niet mensen die elke move stalken 24/7 om vervolgens te paaien met ''info'' hier op FOK!
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Over wat dan> Wilde hij zijn linkerhand voor jou gebruiken?
Luitjes, zullen we het onderwerp afsluiten?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:17 schreef Faeroer het volgende:
[..]
en wat gaat dat doen dan?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Luitjes, zullen we het onderwerp afsluiten?
Allerlei onzin, stalken, onzinnige DM's en dergelijke kunnen gestuurd worden - met je PM - naar forum@fok.nl.
Verder is het zaterdag en is het tijd voor...............................
Jawel, gilbert o'sullivan met matrimony
Jullie van goede muziek voorzien.quote:
lkkrquote:
quote:
Toch geen naakt?quote:
Big Brown eyequote:
Ga richting de 35 jaar huwelijk en ik kan met herinneren dat ik zo enthousiast met mijn bek tussen haar reet heb gezeten,...quote:
Hoi appelquote:
Je mist iets. Doen. Nu nog.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ga richting de 35 jaar huwelijk en ik kan met herinneren dat ik zo enthousiast met mijn bek tussen haar reet heb gezeten,...
Maar te ver, ach, dat niet.
Stoofpeertjequote:
Stoofpeertjes zijn wel echt srs viesquote:
Ome Frankquote:
Ik vind ze juist lekkerquote:
Ow, en nu? :squote:
shoarma halen dan maar.quote:
waar ben je uitgeweest.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
shoarma halen dan maar.
Ben onderweg van Alkmaar naar huis
Wat moet je in alkmaar?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
shoarma halen dan maar.
Ben onderweg van Alkmaar naar huis
Alkmaar, verschillende tentjes aan het waagpleinquote:
Uit gaanquote:
Oh dat was vroeger fantastisch. 5th element.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alkmaar, verschillende tentjes aan het waagplein
Oké, leukquote:
Hmm naar het strand ehquote:Op zondag 15 mei 2016 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Luitjes, ik ga er vandoor. We gaan nog even door het bos wandelen en daarna naar het strand. Kan ik de vrouw des huis altijd laten schrikken als we hier in het bos staan zonder de licht en de zaklamp doet het ineens niet meer, gevolgd door wat geluiden![]()
Slaap lekker allemaal!
Doei rare manquote:Op zondag 15 mei 2016 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Luitjes, ik ga er vandoor. We gaan nog even door het bos wandelen en daarna naar het strand. Kan ik de vrouw des huis altijd laten schrikken als we hier in het bos staan zonder de licht en de zaklamp doet het ineens niet meer, gevolgd door wat geluiden![]()
Slaap lekker allemaal!
Mojos heb je daar, enige tent die ik bij naam ken.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh dat was vroeger fantastisch. 5th element.
Waar dan, nu heb je toch niet zo veel daar
bruidje gepaald?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mojos heb je daar, enige tent die ik bij naam ken.
De andere tent was een vrijgezellenfeestje gaande, allemaal gekke meiden met piemols op hun hoofd
je moet verkrachtingsscene naspelen. zeggen dat t goed is voor huwelijkquote:Op zondag 15 mei 2016 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Slaap lekker allemaal!
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je moet verkrachtingsscene naspelen. zeggen dat t goed is voor huwelijk
Bruidje in spequote:
Pas wel op voor de toekomstige bruidegomquote:
Waarom wil je dat zo graag weten?quote:
ik moet toch iets zeggen?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten?
De rest van de avond iig niet.
Eerst naar Zaandam voor nog een biertje en een broodje dönner
Zeg gewoon dat je ook wil.quote:
Ik neem het er van in Zaandamquote:
Iemand gebaft?quote:
Met wat?quote:
Nee , is dat boffenquote:
Ow, heb niks ervan gezien eerlijk gezegd.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Songfestival
Oekraïne heeft gewonnen met een kutnummer
Hey
Je hebt niks gemistquote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ow, heb niks ervan gezien eerlijk gezegd.
altijd toch tegenwoordigquote:
Teruglezenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Moet je teruglezen hij ging strandwandeling maken
Ik heb er geen woorden voor... Ik heb nog nooit zo fucking hard getript, vooral mentaal. Tijd en ruimte waren begrippen die gewoon niet meer te bevatten waren, mijn hersenen leken compleet los te zijn van m'n lichaam en ik begreep echt gewoon compleet niks meer van de wereld, had geen flauw idee meer van wanneer ik het weer wél even snapte en als ik dat gevoel weer wel even had sprongen alle stukjes binnen een paar seconden weer uit elkaar. Heb me echt hele tijden moeten focussen op het feit dat het uiteindelijk weer over zou zijn om het nog enigszins vol te houdenquote:
Klinkt als een bad tripquote:Op zondag 15 mei 2016 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb er geen woorden voor... Ik heb nog nooit zo fucking hard getript, vooral mentaal. Tijd en ruimte waren begrippen die gewoon niet meer te bevatten waren, mijn hersenen leken compleet los te zijn van m'n lichaam en ik begreep echt gewoon compleet niks meer van de wereld, had geen flauw idee meer van wanneer ik het weer wél even snapte en als ik dat gevoel weer wel even had sprongen alle stukjes binnen een paar seconden weer uit elkaar. Heb me echt hele tijden moeten focussen op het feit dat het uiteindelijk weer over zou zijn om het nog enigszins vol te houden
hehe je wist even niet wat je er mee aan moest?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb er geen woorden voor... Ik heb nog nooit zo fucking hard getript, vooral mentaal. Tijd en ruimte waren begrippen die gewoon niet meer te bevatten waren, mijn hersenen leken compleet los te zijn van m'n lichaam en ik begreep echt gewoon compleet niks meer van de wereld, had geen flauw idee meer van wanneer ik het weer wél even snapte en als ik dat gevoel weer wel even had sprongen alle stukjes binnen een paar seconden weer uit elkaar. Heb me echt hele tijden moeten focussen op het feit dat het uiteindelijk weer over zou zijn om het nog enigszins vol te houden
Nee hoorquote:
Sommigen zijn echt zo hoog geëindigd, in dat opzicht is het echt raar dat hij maar 11e is gewordenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:12 schreef NoelGallagher het volgende:
waaattt? douwe bob 11de geworden? Wat een kutonzin zeg :s :s :s zwaaaaar onterecht..
minstens 20mg volgens de gast waar ik ze van had, hij wist het ook niet preciesquote:Op zondag 15 mei 2016 01:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hehe je wist even niet wat je er mee aan moest?Hoeveel mg heb je genomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |