jullie hebben een ander drankspel dan ik ooit heb gedaanquote:
nee te druk voor mij.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS
was jij er zondag en maandag ook?
Denken dat een flikkertje met een naam als ''Douwe'' een Armeens meisje kan krijgenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb bronnen en Laura van België heeft een vriendje.
Je moeder denkt daar duidelijk anders overquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Denk niet dat jij ooit verder dan dat zal komen, PL.
Douchebagquote:
Hij is een echte mooiboy hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Denken dat een flikkertje met een naam als ''Douwe'' een Armeens meisje kan krijgen
die heeft een strakke paasquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:01 schreef isax het volgende:
[..]
nee te druk voor mij.
wel gekeken op omroep brabant![]()
zag vandaag hendrix nog bij de appie. die eet veel brood
ik wil dat wel, maar het trospubliek gaat daarin niet meequote:
ik kijk dit met een paar vrienden voor het stappen.. genieten hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jullie hebben een ander drankspel dan ik ooit heb gedaan
Kom bij me liggen, sla je lijf om me heen ik heb het koud gehadquote:
Mansquote:
Neuh. Dat kan niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:02 schreef Szura het volgende:
Ik geloof dat Mexicanobakker een topic heeft gemaakt
quote:
Wie niet!?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb iemand nodig om tegenaan te dutten
kijk uit dat je er geen beslag op legt.quote:
Van Dik Hout godquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Kom bij me liggen, sla je lijf om me heen ik heb het koud gehad
Je hoeft niks meer te zeggen, de waarheid spreekt al uit ons oogcontact
Vanavond, tonen wij ons ware gezicht
Ian McKellen?quote:
uh, kan die jongen ook echt anders dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:03 schreef iBenny het volgende:
Wat een suf gekozen stukje. Hij heeft z'n ogen dicht!
Je mag hier wel een platonisch dutje doenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb iemand nodig om tegenaan te dutten
Dinsdag dan.. Hadden ze de pauze in dat stukje meegenomen..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:03 schreef iBenny het volgende:
Heeft hij bijna altijd, kan je ze niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:03 schreef iBenny het volgende:
Dat heet flirten geloof ikquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:03 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |