Dima is een loyale jongeman. Zou als ik jou was ook graag zo iemand als partner hebben. Dan hoef je ook niet op FOK! te vragen wat je partner allemaal doet.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op wat precies? 2 lonely wolves die iets eten?
Dat was een grapje, wel lief dat je verder niets heb om uit te buiten.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dima is een loyale jongeman. Zou als ik jou was ook graag zo iemand als partner hebben. Dan hoef je ook niet op FOK! te vragen wat je partner allemaal doet.
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
stimo kun je aub weer ergens anders gaan praten over je vaginale klonters of zo
Moet je niet gedisst worden door meisjes op fok die jou niet willen?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
stimo kun je aub weer ergens anders gaan praten over je vaginale klonters of zo
Ik begrijp niet zo waarom je komt bitchen? Ik reageer op een ander. Moet ik je blokkeren ofzo zodat je stil bent?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:13 schreef Deuce92 het volgende:
maar ik wil jou ook niet
wat is het probleem dan
Vaginale klonters is wel iets gênanter dan gedisst worden door meisjes die je niet willen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet je niet gedisst worden door meisjes op fok die jou niet willen?
Wat zijn vaginale klonters?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Vaginale klonters is wel iets gênanter dan gedisst worden door meisjes die je niet willen.
zit niet veel in.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Die zooi die jij in je doos hebt, kennelijk. Geen idee verder wat dat inhoudt.
Ken je alleen van wat je hier altijd komt posten.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat was een grapje, wel lief dat je verder niets heb om uit te buiten.
zou ik wel waarderen als jij dat doetquote:Op maandag 16 mei 2016 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo waarom je komt bitchen? Ik reageer op een ander. Moet ik je blokkeren ofzo zodat je stil bent?
Jij quote mij, he? Ik heb niet gevraagd om jouw aandacht, die kun je wat mij betreft ook kwijt aan een ander.quote:
Je komt hier posten omdat je weet dat je gequote wordt. Wat is het probleem, dit is toch wat je wil?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij quote mij, he? Ik heb niet gevraagd om jouw aandacht, die kun je wat mij betreft ook kwijt aan een ander.
Nee, niet van jou.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je komt hier posten omdat je weet dat je gequote wordt. Wat is het probleem, dit is toch wat je wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |