Ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:37 schreef Hochwinter het volgende:
Al die shakes.Als je niet zwaar aan het kuren bent, kan je toch voldoende eiwitten uit gewone voeding halen?
boeie, het is gewoon een makkelijke en goedkope manier om wat extra eiwitten binnen te krijgenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:37 schreef Hochwinter het volgende:
Al die shakes.Als je niet zwaar aan het kuren bent, kan je toch voldoende eiwitten uit gewone voeding halen?
Dat zei je moeder gisteravond ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
boeie, het is gewoon een makkelijke en goedkope manier om wat extra eiwitten binnen te krijgen
Als je echt genoeg eiwitten binnen wil krijgen moet je wel flink eten. Gewoon wat makkelijker om aan je macro's te komen met shakes.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:37 schreef Hochwinter het volgende:
My thoughts exactly...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:02 schreef Klokov het volgende:
Nee, haal het gewoon uit je eten. Mensen zitten aan shakes:
- omdat het goedkoop is
- ze er veel van verwachten
- ze te lui zijn om fatsoenlijk te eten/koken.
quote:Op zondag 15 mei 2016 03:40 schreef fathank het volgende:
Shakes
Leuk als je een Michelinmannetje wil worden van die anerbolen
Heb je ook een tribal op je arm getatoeëerd en een hoogblonde vriendin met sielerkonetetten
ik ben gewoon natty ondanks de shakes hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 03:40 schreef fathank het volgende:
Shakes
Leuk als je een Michelinmannetje wil worden van die anerbolen
Heb je ook een tribal op je arm getatoeëerd en een hoogblonde vriendin met sielerkonetetten
En ze superlekker zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:02 schreef Klokov het volgende:
- omdat het goedkoop is
Dit dus. Goedkoop en handig. Kan niet altijd kipfilet eten op elk moment van de dag.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
boeie, het is gewoon een makkelijke en goedkope manier om wat extra eiwitten binnen te krijgen
Wat een onzin. Shakes zijn een prima aanvulling om extra eiwitten binnen te krijgen. Mensen zoals jij gaan er per definitie van uit dat mensen zoals ik het puur halen ter vervanging van je normale eten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:02 schreef Klokov het volgende:
- omdat het goedkoop is
Met mijn lengte heb ik per dag 195 gram eiwit uit voeding nodig. Dat is zonder shakes een hele opgave en ook prijzig.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:37 schreef Hochwinter het volgende:
Je bent 2,5 meter?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Met mijn lengte heb ik per dag 195 gram eiwit uit voeding nodig. Dat is zonder shakes een hele opgave en ook prijzig.
Nee, hij weegt 140kg of zoquote:
Dit is pas onzin, waarom zou je extra eiwit willen hebben? Je pakt gewoon max 2gr per kg lichaamsgewicht, waarom zou je daar boven gaan?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Shakes zijn een prima aanvulling om extra eiwitten binnen te krijgen. Mensen zoals jij gaan er per definitie van uit dat mensen zoals ik het puur halen ter vervanging van je normale eten.
Een kort-door-de-bocht-gedachte. Shakes zijn een uitstekende aanvulling op een gezonde levensstijl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |