Hij moet ook wel lekker of in mijn league zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NG is goede kerel wat wil je nog meer gvd
[..]
Niet.
Is ie dan wel goed gaar?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:11 schreef Amarantha het volgende:
LOL bestel pizza bij de buren (pizzeria). Over 5 minuten is het klaar zegt die
Ik heb alleen zijn rug gezien, lekker geil wel hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij moet ook wel lekker of in mijn league zijn
Geen idee? Bestel nu voor het eerst daar. Ze zijn net open. Maar die daarvoor er in zat was gewoon prima. Maar die hebben dan ook geen lullige oven zoals wij thuis hebben.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat voor pizza heb je besteld.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee? Bestel nu voor het eerst daar. Ze zijn net open. Maar die daarvoor er in zat was gewoon prima. Maar die hebben dan ook geen lullige oven zoals wij thuis hebben.
je kan m'n rug op whehequote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb alleen zijn rug gezien, lekker geil wel hoor.![]()
. Nee idk
NG is sws eredivisie. Dat betekent dat elke vrouw vereerd moet zijn om met hem de lakens te delenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb alleen zijn rug gezien, lekker geil wel hoor.![]()
. Nee idk
Tuurlijk met jou?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAAAGS KWARTIERTJE!!
Alles goed?
haha deze manquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:13 schreef Drug het volgende:
[..]
NG is sws eredivisie. Dat betekent dat elke vrouw vereerd moet zijn om met hem de lakens te delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |