Niet wisselbare batterijen vaak wel, ja. Die hebben dan geen 'casing'.quote:
Hoe krijg ik die connector er weer goed in? Telefoon doet nu niks meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:57 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Zit ook met tape en 1 connector vast. Connector voorzichtig loshalen.
Nja, je ziet vergelijkbare home knopen wel meer. Wileyfox heeft ook iets met een led er in voor notificaties.quote:Op woensdag 1 juni 2016 03:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wel raar dat Meizu van deze homebutton moest afzien (door Nubia) terwijl Umi dit wel gewoon kan uitbrengen.
Vanaf de 219 dollar verkoopprijs?quote:Op woensdag 1 juni 2016 09:16 schreef rene90 het volgende:
Oke guys, ik heb 10 coupons voor 40 dollar korting, en 60 voor 20 dollar korting. Specifiek voor FOK!. Welke tijd is voor jullie het meest gunstig dat ik het online ga gooien, anders doe ik het om 19.00 China tijd, en nu i shet hier 15.16
19:00 klinkt goed! Dat is dus 13:00 Nederlandse tijdquote:
Het ging mij met name om de willekeur. De smartphones van Meizu zagen er zoveel mooier uit met dat iconische ronde ledverlichting.quote:Op woensdag 1 juni 2016 07:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nja, je ziet vergelijkbare home knopen wel meer. Wileyfox heeft ook iets met een led er in voor notificaties.
En ook elephone doet het met de P-serie.
Ze komen op de frontpage, pagina vier van de previewquote:Op woensdag 1 juni 2016 11:52 schreef igi0n het volgende:
[..]
19:00 klinkt goed! Dat is dus 13:00 Nederlandse tijd.
Je moet ze wel even spoileren denk ik.. anders zijn ze snel genoeg weg haha!
Voor welke telefoon?quote:Op woensdag 1 juni 2016 09:16 schreef rene90 het volgende:
Oke guys, ik heb 10 coupons voor 40 dollar korting, en 60 voor 20 dollar korting. Specifiek voor FOK!. Welke tijd is voor jullie het meest gunstig dat ik het online ga gooien, anders doe ik het om 19.00 China tijd, en nu i shet hier 15.16
Umi super,quote:
Qua specs de Vernee Thor.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:28 schreef marco_sire het volgende:
Als ik voor een simpel toesteltje wil gaan (max 100, max 5 inch) dan kom ik tot de:
Ulefone Paris (met Banggood aanbieding voor 85 dollar)
Vernee Thor (voor 99 dollar)
Wat zouden jullie dan kiezen?
batterij en camera zijn wel vrij belangrijk
Dacht ik ook maar dat is geen EU-levering dus als er nog taxen overheen komen is het verschil wel groot t.o.v. minimale betere specs....quote:
Ik zat ook te twijfelen tussen de Umi SUper en de Redmi note 3 Pro. Ik kwam erachter dat de redmi 3 pro niet de 800mhz frequentie ondersteund op het 4G netwerk, en dat is wel zeer cruciaal in Nederland (Voor mij in ieder geval). Daarom heb ik voor de Umi gekozen, want die support die band/frequentie wel!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:34 schreef DIgi-Chick het volgende:
Vandaag voor mijn zoon de Umi Fair uit de inklaring ontvangen. Leuk toestel voor nog geen 100 euro. Wel plastic, maar oogt en voelt prima voor de prijs.
Zelf wilde ik voor de Xiaomi Redmi Note 3 Pro gaan, maar twijfel nu gezien de aanbiedingen rondom Umi Super. Prijsverschil tussen de twee is nu 50 euro. Is de Redmi nog steeds de betere keuze? Ik doe geen snelle spelletjes (wat HayDay, bubble shooters, subway surf, de wachtkamer-spelletjes zeg maar), internetten, appen, bellen en vooral foto's van de kids. Een fatsoenlijke camera is wel een vereiste (in ieder geval niet slechter dan de camera van mijn huidige Galaxy S4).
Wat denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |