Ja deze kende ik al, maar miss bied iemand nog extra kortingquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mja, wat zoek je voor code?
http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mi5-32gb
Dat zijn zo ongeveer de prijzen
Ibuygou kan je nog checken, maar de prijzen liggen dicht bij elkaar vaak.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:53 schreef alki het volgende:
[..]
Ja deze kende ik al, maar miss bied iemand nog extra korting
hoe is het kapot gegaan dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:55 schreef Miniem het volgende:
Ibuygou heeft hier geen klantenservice he? Mijn usb poort van mijn Xiaomi Redmi Note 2 is kapot gegaan. Echter willen ze dit niet repareren onder de garantie. Nu zou ik 60usd moeten betalen voor reparatieTerwijl ik gezegd had dat het de usb poort is die kapot is, ze zei dat het van de testresultaten af zou hangen of het onder de garantie valt. Nu komen ze met een foto van dat de usb poort kapot is, ja dat wist ik al
Ibuygou
Balen; vast niet zo makkelijk te vervangen (aka vast op het moederbord)?quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hij laad niet meer op. Geen idee. Niet laten vallen ofzo.
Geen idee?quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Balen; vast niet zo makkelijk te vervangen (aka vast op het moederbord)?
lijkt erop van niet http://m.aliexpress.com/i(...)ail2mobilesitedetailquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Balen; vast niet zo makkelijk te vervangen (aka vast op het moederbord)?
quote:
Hmz, dan is $60 wel wat aan de hoge kant ook. Nouja dat zal wel de prijs zijn van Xiaomi en het terugzenden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:51 schreef wootahH het volgende:
[..]
lijkt erop van niet http://m.aliexpress.com/i(...)ail2mobilesitedetail
Vroeger wel is bij een jiayu g2 zoiets vervangen, was vrij makkelijk.
Heb hem eerder al een keer (bijna) gekocht; maar toen was de software echt matig. Vraag mij af hoe het nu is.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wow, echt goedkoop.
http://m.tinydeal.com/nl/(...)-rom-4g-phone-159276?
Zit er sterk aan te twijfelen; AMOLED is ook wel een keer leuk. Helaas geen edge to edge verwacht ik (gezien hoe breed het toestel is).quote:
Nee Helaas geen edge to edge maar wel smalle bezels. Overigens is dit de nieuwe ZTE Axon 7.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb hem eerder al een keer (bijna) gekocht; maar toen was de software echt matig. Vraag mij af hoe het nu is.
[..]
Zit er sterk aan te twijfelen; AMOLED is ook wel een keer leuk. Helaas geen edge to edge verwacht ik (gezien hoe breed het toestel is).
Wellicht lastg icm AMOLED?quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe kan ZTE als hoofdonderneming van Nubia niet eens edge to edge realiseren? Maar bezels zijn wel kleiner dan die van de HTC M9!
Als er een zwarte versie komt, ben ik geïnteresseerd.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:30 schreef rene90 het volgende:
Zuk Z2 is ook wel interessant, wat mij betreft echt een goed lijstje aan specs. De prijs is wel nog even de vraag, maar volgende week hebben ze de persconferentie in Beijing.
-snapdragon 820
-64GB / 4GB RAM of 128GB / 6GB RAM
-5.2 inch, super Amoled. full hd
-3100mAh
[ afbeelding ]
Dit is de Pro versie (foto). Ook in het zwart verkrijgbaar.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:30 schreef rene90 het volgende:
Zuk Z2 is ook wel interessant, wat mij betreft echt een goed lijstje aan specs. De prijs is wel nog even de vraag, maar volgende week hebben ze de persconferentie in Beijing.
-snapdragon 820
-3100mAh
[ afbeelding ]
wel jammer van dat scherm i.c.m. die accu grootte... liever kleiner scherm zodat je echt lang met de accu kan doen..quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:30 schreef rene90 het volgende:
-snapdragon 820
-3100mAh
[ afbeelding ]
Waarom niet de Nubia Z11 Max met een Snapdragon 652. Net wat beter dan de 810.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:48 schreef shiznuts het volgende:
Ik houd m'n fingers crossed voor de P9000 Edge. Met homebutton fingerprintID, edge button en twin rear cam. Die is waarschijnlijk het meest in-line met my kind of design philosophy.
De Xiaomi Mi Max staat hier anders op alle bushokjes al, lekker 6.44 inch in je broekzakquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:53 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga toch niet met een 6" phone rondlopen...![]()
Nja, ik heb nu 5,5 inch en verder dan dat stopt het toch echt voor mij.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:15 schreef shiznuts het volgende:
'You must be happy to see me!'
- oh, no, that's just my phone, hun
't Is een beetje een continuation op de numbers game. Dan krijg je dual core, quad core, octo core, deca core, 512MB, 1GB, 2GB, 3GB, 4GB, 6GB, 480p, 540p, 720p, 1080p, 2K, 4K. Tech advancements zijn op een gegeven moment goed genoeg, maar 't kan altijd beter. Fysieke afmetingen maken een foon echter niks beter. Begon het rond 3-ish inch, 4-ish inch, 4.5", 4.7", 5.0" en toen dacht ik: ok, chill optimum tussen handzaam en screen realestate... 5.2" ok, bezelless... 5.5", kleine sacrifice in size voor meer keuze en betere kwaliteit. Maar nu gaat het richting 6", 6.3", 6.44"... gaan we weer terug naar de tijden dat sommige mensen met een Samsung Galaxy 7" rondliepen en aan het bellen waren...
[ afbeelding ]Stup it, plz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |