SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb bij veel dingen de angst om de "verkeerde keuze" te maken, dat speelt mee. Om het geld gaat het niet, dat heb ik wel bij elkaar (voor een 6s Plus 64GB).
Ik vind het design van de SE zó mooi, maar hij is toch minder in vergelijking met de 6s Plus. Pfff, ik weet het echt niet...
Polletje erbij:
Poll: Welke iPhone zou jij nemen?
• iPhone SE
• iPhone 6s Plus
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Lees die zin nu nog eens helemaal... misschien begrijp je het dan wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:12 schreef tailfox het volgende:
Wacht je wilt de SE want dan kan je dw iphone 6s plus volgend jaar halen.
Bijna goedkoper?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:05 schreef SecretPret het volgende:
Ik zou voor de galaxy s7 edge gaan. Iphone 6+ is duur voor zijn leeftijd. Samsung s7 edge is net uit en bijna goedkoper.
Voor appen, soms bellen/sms'en, idd YouTubevideo's kijken, foto's en video's maken en dingen opnemen tijdens het fietsen of hardlopen (tijd en snelheid enzo).quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:40 schreef Hallmark het volgende:
Hmm is wel echt een ander type telefoon, hoor. Een SE is een "gewone" telefoon, hij past in je zak, je kunt er mee hardlopen enzovoort. De 6S Plus is echt een flinke jongen, past amper in een broekzak maar je kijkt er gemakkelijk YouTube op. Tikken is ook veel gemakkelijker vind ik. voor video is hij goud, want stabilisatie.
Dus de vraag is: waar ga je hem voor gebruiken?
Ooit een s6 of hoger gehad? die dingen zijn veel beter dan hun voorgangers. ik heb mijn s6 al 1 jaar en met 1 keer opladen kan ik er de hele dag mee bezig. en wat de camera betreft, wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Reacties met: Je moet de Galaxy S7 nemen kunnen achterwege blijven!
Ik ga NOOIT meer voor een Samsung. Wat een KUTmerk is dat zeg. Het enige leuke eraan is, is dat je je homescreen kan veranderen. Voor de rest is ie traag als dikke stront, camera is kut (niet qua kwaliteit), batterij is na een halfjaar kut en zo nog een aantal dingen waar ik me kapot aan erger.
iPhone werkt gewoon en zit veel beter in elkaar.![]()
En dit lieve mensen is mijn mening en mijn ervaring met beide merken. Ik vind Samsung kut.
Toch zo'n reactie die achterwege mocht blijven; Je moet ook een android toestel nemen en niet een Samsung, maar een Nexus bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Reacties met: Je moet de Galaxy S7 nemen kunnen achterwege blijven!
Ik ga NOOIT meer voor een Samsung. Wat een KUTmerk is dat zeg. Het enige leuke eraan is, is dat je je homescreen kan veranderen. Voor de rest is ie traag als dikke stront, camera is kut (niet qua kwaliteit), batterij is na een halfjaar kut en zo nog een aantal dingen waar ik me kapot aan erger.
iPhone werkt gewoon en zit veel beter in elkaar.![]()
En dit lieve mensen is mijn mening en mijn ervaring met beide merken. Ik vind Samsung kut.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:33 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Toch zo'n reactie die achterwege mocht blijven; Je moet ook een android toestel nemen en niet een Samsung, maar een Nexus bijvoorbeeld
Ik hou van groot...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:48 schreef TNA het volgende:
Ik vind de SE ideaal, de nieuwste hardware in het m.i. optimale formaat voor een smartphone.
Nee en die hoef ik ook niet. Ik wil een iPhone.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:20 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ooit een s6 of hoger gehad? die dingen zijn veel beter dan hun voorgangers. ik heb mijn s6 al 1 jaar en met 1 keer opladen kan ik er de hele dag mee bezig. en wat de camera betreft, wat is daar mis mee?
Nee, want zolang kan en wil ik niet wachten. (Hij komt overigens dit jaar al uit.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:31 schreef mschol het volgende:
Hou je geld in je zak, reset je huidige telefoon naar fabrieksinstellingen en koop volgend jaar de iphone 7..
tja.. jij smijt nu je geld over de balk dan...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee, want zolang kan en wil ik niet wachten. (Hij komt overigens dit jaar al uit.)
Kijk jij maar eens naar het verschil tussen de SE en de 6s Plus.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:32 schreef Nelvalhil het volgende:
Design zo mooi?Man man man, zien er allemaal hetzelfde uit
En wat is er precies verouderd qua hardware aan de 2 nieuwste iPhones?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:28 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. jij smijt nu je geld over de balk dan...
verouderde hardware kopen en dan klagen dat het traag en sloom wordt..
Persoonlijk zou ik dan echt voor de 6S Plus gaan, maar hou er rekening mee dat het irritant kan zijn met hardlopen. Voor de rest is het een genot, video's zijn haarscherp, youtube kijken is super en appen hou je gemakkelijk vol omdat hij zo lekker tikt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Voor appen, soms bellen/sms'en, idd YouTubevideo's kijken, foto's en video's maken en dingen opnemen tijdens het fietsen of hardlopen (tijd en snelheid enzo).
Dat is het aller grootste fout die je ooit kan maken!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee en die hoef ik ook niet. Ik wil een iPhone.
Ik ben altijd al meer fan van de iPhone geweest en heb jaaaren geleden al eens tegen mezelf gezegd dat ik nooit meer een Samsung moest nemen. Nu ga ik me er echt aan houden.
Vind jij.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:40 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat is het aller grootste fout die je ooit kan maken!
herhaling: er is in de s6 en daarboven heel veel veranderd. zonder de ervaring van die<<< kun je niet oordelen over heel samsung.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Vind jij.
Ik weet zeker dat ik veel liever een iPhone heb dan welke Android dan ook.
Ik heb de 4, de 5 en de 5s gehad. En het was juist de stomste fout om de Note 4 te kopen. Ik heb 'm vorig jaar juni gekocht en had in augustus al spijt.
Welke modellen heb je gehad die zo kut waren dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ben altijd al meer fan van de iPhone geweest en heb jaaaren geleden al eens tegen mezelf gezegd dat ik nooit meer een Samsung moest nemen. Nu ga ik me er echt aan houden.
alles, die zijn namelijk alweer 2 jaar oud, daarnaast was het, bij de enkele toestellen die ik in m'n handen heb gehad, echt te merken dat ze niet snel waren, even snel een exchangemail account instellen resulteerde in diverse keren wachten tot de telefoon het nodig vond weer te reageren..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
En wat is er precies verouderd qua hardware aan de 2 nieuwste iPhones?
De iPhone SE 2 jaar oud?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
alles, die zijn namelijk alweer 2 jaar oud, daarnaast was het, bij de enkele toestellen die ik in m'n handen heb gehad, echt te merken dat ze niet snel waren, even snel een exchangemail account instellen resulteerde in diverse keren wachten tot de telefoon het nodig vond weer te reageren..
voor een apparaat van +600 euro is dat imho ronduit belachelijk..
Inderdaad 600-700 euro uitgeven aan een telefoonquote:Op zondag 15 mei 2016 08:19 schreef ViPeRII het volgende:
Als het geld je toch niks uit maakt, koop ze lekker allebei, zijn we van het gezeur af.
Ps. Ik vind elke nieuwe telefoon zwaar overpriced, samsung of iPhone..
Maar voor die dingen die je aan geeft snap ik niet dat je een nieuw toestel 'nodig' hebt eerlijk gezegd. Wtf doe je met die dingen dat ze nog geen jaar met je mee gaan? Misschien heb je een cursus hoe gebruik ik een telefoon nodig...
Ehh waar precies zeg ik dat telefoons maar een jaar meegaan en dat ze dan kapot zijn?quote:Op zondag 15 mei 2016 08:19 schreef ViPeRII het volgende:
Als het geld je toch niks uit maakt, koop ze lekker allebei, zijn we van het gezeur af.
Ps. Ik vind elke nieuwe telefoon zwaar overpriced, samsung of iPhone..
Maar voor die dingen die je aan geeft snap ik niet dat je een nieuw toestel 'nodig' hebt eerlijk gezegd. Wtf doe je met die dingen dat ze nog geen jaar met je mee gaan? Misschien heb je een cursus hoe gebruik ik een telefoon nodig...
Ach, als het kan, waarom niet?quote:Op zondag 15 mei 2016 10:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad 600-700 euro uitgeven aan een telefoon
Als ik kies voor de 6s wordt het sowieso de Plus. Die is iets beter dan de 6s. Dus vandaar deze keuze. De 6s wil ik niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:24 schreef Ajax95 het volgende:
Waarom de keuze tussen de SE en de 6S plus? Is de 6S niet een mooie tussenvorm?
Jouw geld jouw keuze. Ik vind het alleen belachelijk veel geld voor zo iets.quote:
Onzin, de oudere S toestellen waren ook prima. Lees de reviews er maar op na.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:20 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ooit een s6 of hoger gehad? die dingen zijn veel beter dan hun voorgangers. ik heb mijn s6 al 1 jaar en met 1 keer opladen kan ik er de hele dag mee bezig. en wat de camera betreft, wat is daar mis mee?
TS wilt een iphone wat ook niet zo gek isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:54 schreef SecretPret het volgende:
[..]
herhaling: er is in de s6 en daarboven heel veel veranderd. zonder de ervaring van die<<< kun je niet oordelen over heel samsung.
Ik heb het over haar vooroordelenquote:Op zondag 15 mei 2016 17:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
TS wilt een iphone wat ook niet zo gek is
Vanaf je eerste post loop je al te zeiken dat ze een Android moet kopen. Daar gaat het niet over, ze twijfelt tussen twee iOS modellen, ga een ander lastig vallen met je Fandroid gezeur.quote:
alleen mijn 1e post ging erover dat ze het moest kopen.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vanaf je eerste post loop je al te zeiken dat ze een Android moet kopen. Daar gaat het niet over, ze twijfelt tussen twee iOS modellen, ga een ander lastig vallen met je Fandroid gezeur.
Dat is wel erg goedkoop inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad 600-700 euro uitgeven aan een telefoon
Groningen is voor mij een kleine 1000KM verderopquote:
Mijn vooroordelen gaan over de Note 4... Die vind ik niks en ik wil gewoon sowieso geen Samsung meer. Mijn keuze, mijn beslissing.quote:
Dan kan het topic ook wel dicht.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Mijn vooroordelen gaan over de Note 4... Die vind ik niks en ik wil gewoon sowieso geen Samsung meer. Mijn keuze, mijn beslissing.
En waarom dan?quote:
Sterkte met zoeken dan.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ben ik daar al uit dan? Knap dat je dat al weet, terwijl ik het nog steeds niet zeker weet.
Of mensen zoals jou die niet relevant reageren op de vraag van TS donderen gewoon opquote:
TS gooi een muntje als de uitslag niet bevalt dan weet je je antwoord.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
En waarom dan?
Lees de TT eens, lees de OP eens. Gaat het over Samsung?
Het gaat toch om de 2 keuzes voor iPhone? Ben ik daar al uit dan? Knap dat je dat al weet, terwijl ik het nog steeds niet zeker weet.
Jij hebt waarschijnlijk weer iets anders waar je je geld aan uitgeeft. Laat iedereen dat even lekker zelf bepalen.quote:Op zondag 15 mei 2016 20:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
wtfMeer dan 900 ekkies zelfs
Voor een telefoontje!
Omdat ik geen geduld heb/niet meer wíl wachten. Ik wil al vanaf vorig jaar augustus een nieuwe telefoon...quote:Op zondag 15 mei 2016 21:00 schreef Tinos85 het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat je niet wacht op de 7 Plus TS?
Jou?quote:Op zondag 15 mei 2016 20:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Of mensen zoals jou die niet relevant reageren op de vraag van TS donderen gewoon op
Oh moet je ook helemaal zelf weten hoor. Ik vind het alleen fucking veel geld voor een mobieltje.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk weer iets anders waar je je geld aan uitgeeft. Laat iedereen dat even lekker zelf bepalen.
En Apple is gewoon zo goed dat ze dat kunnen vragen voor een telefoon. Maar dit betekent ook dat ie behoorlijk waardevast is (maar dat heb ik al gezegd).
Opzich hartstikke begrijpelijk aangezien je nu een Samsung hebt.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Omdat ik geen geduld heb/niet meer wíl wachten. Ik wil al vanaf vorig jaar augustus een nieuwe telefoon...
Ik zeg nergens dat ze stuk zijn, of dat ik daar van uit ga. Maar er moet een reden zijn neem ik aan om hem te vervangen (traag, batterij, scherm defect weet ik veel) als het soepeltjes werkt hoef je neem ik aan geen nieuwe, of je bent wel echt een uber verspillerquote:Op zondag 15 mei 2016 10:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ehh waar precies zeg ik dat telefoons maar een jaar meegaan en dat ze dan kapot zijn?
Misschien iets beter begrijpend lezen?
Die telefoon is al huge en dan ook nog een hoesje er omheen. Loop je onderhand met een tablet rondquote:Op maandag 16 mei 2016 12:53 schreef KingOfMystery het volgende:
Ik zou zelf voor de 6s Plus (die heb ik zelf ook). De 2 nadelen die je noemde gelden voor mij niet.
Met een hoesje eromheen is die uitstekende lens geen probleem meer (ik zou zelf zo'n dure telefoon niet zonder hoesje durven te gebruiken, maar dit kan voor jou anders liggen. Er zijn iig genoeg doorzichtige hoesjes, waarbij het originele ontwerp niet verloren gaat.).
En wat 3D touch betreft, je hoeft het niet te gebruiken, je kan het zelfs uitzetten in de instellingen.
Oh nee hoor, dat geldt voor mij niet. Als ik een nieuwe wil, wil ik een nieuwe. Kan degene die ik heb nog zo goed werken. Ik wacht nooit tot ze het helemaal niet meer doen en ik echt aan een nieuwe moet. Ik kan max een jaar met telefoon doen, dan wil ik alweer een nieuwe.quote:Op maandag 16 mei 2016 09:03 schreef ViPeRII het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze stuk zijn, of dat ik daar van uit ga. Maar er moet een reden zijn neem ik aan om hem te vervangen (traag, batterij, scherm defect weet ik veel) als het soepeltjes werkt hoef je neem ik aan geen nieuwe, of je bent wel echt een uber verspiller
Ik ❤ Otterbox.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:53 schreef KingOfMystery het volgende:
Ik zou zelf voor de 6s Plus (die heb ik zelf ook). De 2 nadelen die je noemde gelden voor mij niet.
Met een hoesje eromheen is die uitstekende lens geen probleem meer (ik zou zelf zo'n dure telefoon niet zonder hoesje durven te gebruiken, maar dit kan voor jou anders liggen. Er zijn iig genoeg doorzichtige hoesjes, waarbij het originele ontwerp niet verloren gaat.).
En wat 3D touch betreft, je hoeft het niet te gebruiken, je kan het zelfs uitzetten in de instellingen.
19-4quote:Op maandag 16 mei 2016 13:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ❤ Otterbox.![]()
En cool dat ik dat weet dat je het uit kan zetten! Thanks.
Mijn keuze is gemaakt mensen!
Ik heb werkelijk waar nog nooit problemen gehad met iTunes...quote:Op maandag 16 mei 2016 13:11 schreef eight het volgende:
Ondanks dat het door een vergelijking tussen 2 iphones overbodig is vind ik dat itunes ten aller tijden vermeld moet worden bij de minpunten. Wat een gedrocht is dat.
Dan ben je een bijzonder mensquote:Op maandag 16 mei 2016 13:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar nog nooit problemen gehad met iTunes...
Het is niet gezegd dat ik diegene zal kopen waar het meeste gestemd op zou zijn hè.quote:
Alsof die 1 of 2 milimeter extra dikte zo'n verschil maaktquote:Op maandag 16 mei 2016 12:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die telefoon is al huge en dan ook nog een hoesje er omheen. Loop je onderhand met een tablet rond
Wat vind je eigenlijk zo erg aan 3D touch? Ik vind het zelf wel handig om te gebruiken om de cursor te verplaatsen in een lap tekst (door het toetsenbord harder in te drukken).quote:Op maandag 16 mei 2016 13:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ❤ Otterbox.![]()
En cool dat ik dat weet dat je het uit kan zetten! Thanks.
Mijn keuze is gemaakt mensen!
Het scheelt veel meer met een normale formaat telefoon.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:24 schreef KingOfMystery het volgende:
[..]
Alsof die 1 of 2 milimeter extra dikte zo'n verschil maakt
[..]
Wat vind je eigenlijk zo erg aan 3D touch? Ik vind het zelf wel handig om te gebruiken om de cursor te verplaatsen in een lap tekst (door het toetsenbord harder in te drukken).
De optie zit iig verstopt in: Instelling > Algemeen > Toegankelijkheid > 3D Touch
Ik ga het zeker proberen hoor, maar op de een of andere manier lijkt het me niks. Kweenie, bang dat ik het scherm kapot druk.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:24 schreef KingOfMystery het volgende:
[..]
Alsof die 1 of 2 milimeter extra dikte zo'n verschil maakt
[..]
Wat vind je eigenlijk zo erg aan 3D touch? Ik vind het zelf wel handig om te gebruiken om de cursor te verplaatsen in een lap tekst (door het toetsenbord harder in te drukken).
De optie zit iig verstopt in: Instelling > Algemeen > Toegankelijkheid > 3D Touch
Vraag ik me ook af, zit zelf met een 6" scherm en vraag me af of ik nog zou kunnen wennen aan iets kleiner dan 5"quote:Op maandag 16 mei 2016 18:13 schreef oheng het volgende:
Ik denk dat de TS de juiste keuze heeft gemaakt. Van 5,7" naar 4" gaan, ik kan me niet voorstellen dat dat gaat bevallen qua schermformaat.
Heh, het was ook een ietwat bizarre keus. Niet lullig bedoeld naar de TS toe.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, zit zelf met een 6" scherm en vraag me af of ik nog zou kunnen wennen aan iets kleiner dan 5"
Ik heb al grote handen en typen op een klein scherm is dan een ramp. Naast het feit dat video's en browsen onhandiger is.
Weer zo'n zinloze post...quote:Op maandag 16 mei 2016 21:57 schreef Syd het volgende:
Apple is en blijft een luxe product, samsung is dat ondertussen ook aan het worden. Ik zou never nooit voor een IOS gaan gezien alles hier dichtgetimmerd zit en ze letterlijk alles van je willen weten.
Doet je Wifi het niet probeer dan je telefoon maar eens normaal te resetten zonder veel moeite te moeten doen, aangezien ze bij crapple vragen om find my iphone uit te zetten, ook weer raar iets, je mag niet weten waar de telefoon gerepareerd wordt?
Samsung is en blijft wel de grootste smartphone verkoper van de wereld maar gaat langzamer hand ook over op een luxe product met toeters en bellen waar je niks aan hebt, echter zie ik bij hun dat de nieuwe toestellen wel flink beter zijn tegenover hun oudere modellen (verbetering in processor/camera/accu/accuverbuikt etc) Daarnaast innoveren ze wel door te investeren in budget toestellen en dan niet 2 of 3 keuzes maar genoeg keuzes.
kortom blijf bij android maar ga niet hangen op de twee luxe producten, er zijn genoeg alternatieven te vinden.
Zeker niet zinloos, voor jouw wellicht gezien je niet beter weet maar andere die ook twijfelen hebben zeker wel wat aan mijn post. Want zoals je zelf eerder aangaf:quote:Op maandag 16 mei 2016 22:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Weer zo'n zinloze post...
Ik heb eerder al heel duidelijk uitgelegd dat zulke posts beter achterwege gelaten kunnen worden.
Om de volgende reden: Ik wil absoluut géén Android⚠⚠⚠ Écht niet!
Ik wil een iPhone en niks anders.
quote:En dit lieve mensen is mijn mening en mijn ervaring met beide merken.
Ja, maar we zijn hier om de TS te helpen, en niet anderen.quote:
Eh wat bedoel je precies.. als je Find my iPhone aanzet weet je waar ie gerepareerd wordt? En tja, na het resetten van een iPhone zal je inderdaad even moeten bevestigen dat je in het gekoppelde Apple ID kan, blijkt een best effectieve antidiefstalmaatregel te zijn, ze zijn niks meer waard voor dieven.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:57 schreef Syd het volgende:
Apple is en blijft een luxe product, samsung is dat ondertussen ook aan het worden. Ik zou never nooit voor een IOS gaan gezien alles hier dichtgetimmerd zit en ze letterlijk alles van je willen weten.
Doet je Wifi het niet probeer dan je telefoon maar eens normaal te resetten zonder veel moeite te moeten doen, aangezien ze bij crapple vragen om find my iphone uit te zetten, ook weer raar iets, je mag niet weten waar de telefoon gerepareerd wordt?
Dan heb je lang niet meer gekeken naar android..quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:08 schreef Henno het volgende:
Met een iPhone ben je i.i.g verzekerd van minimaal 3 jaar software updates die iedereen op hetzelfde moment binnen krijgt (iPhone 4S al bijna 5 jaar!), en het maken van volledige backups van je gegevens op het toestel is een standaard functie in het ecosysteem. Nee, Android heeft dat helaas nog steeds niet in de vorm van 1 knop waar iedere gewone sterveling mee om kan gaan... dat is daar ook wat lastiger omdat het niet een duidelijk afgebakend systeem is waar duidelijk is waar de gebruikersgegevens staan. iTunes weet daarentegen precies wat ie moet kopiëren om een toestel exact te repliceren als je eens een nieuwe regelt.
[..]
Eh wat bedoel je precies.. als je Find my iPhone aanzet weet je waar ie gerepareerd wordt? En tja, na het resetten van een iPhone zal je inderdaad even moeten bevestigen dat je in het gekoppelde Apple ID kan, blijkt een best effectieve antidiefstalmaatregel te zijn, ze zijn niks meer waard voor dieven.
Dat is waar.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:22 schreef Syd het volgende:
[..]
Zeker niet zinloos, voor jouw wellicht gezien je niet beter weet maar andere die ook twijfelen hebben zeker wel wat aan mijn post. Want zoals je zelf eerder aangaf:
[..]
Wat zou de zin: "Ik wil een iPhone en niks anders" betekenen, denk je?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:19 schreef ViPeRII het volgende:
[..]
Maar goed, TS wil heel graag een iPhone dus alle discussies over android zijn hier zinloos.
Misschien kan TS nog eens naar een windows phone kijken? ^^ Of Sailfish Os, of Ubuntu mobile
Gewoon blijven happenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Wat zou de zin: "Ik wil een iPhone en niks anders" betekenen, denk je?
Ik heb nergens gezegd dat jullie voor mij moeten beslissen hoor. Ik heb ook nergens gezegd dat ik bijvoorbeeld de keuze van de meerderheid van de poll zou nemen. (Die is er alleen omdat ik gewoon nieuwsgierig ben welke telefoon jullie zouden nemen.)quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:26 schreef SecretPret het volgende:
Ach, je verspild je tijd alleen maar met zulke topics. Je hebt zelf je meningen al over ieder telefoon, dan kun je het als beste zelf verzinnen welke goed is voor jou. Dat zou ik andere mensen niet laten doen. Maar ja TS zijn topic.
En daarom maak je een topic?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:42 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat jullie voor mij moeten beslissen hoor. Ik heb ook nergens gezegd dat ik bijvoorbeeld de keuze van de meerderheid van de poll zou nemen. (Die is er alleen omdat ik gewoon nieuwsgierig ben welke telefoon jullie zouden nemen.)
Gewoon even uiten.quote:
Dat is natuurlijk maar zolang de gekte duurt. Zelf ga ik op de Note 6 wachten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:53 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Prijs maakt me echt niet uit.
Ik heb geloof ruim 600 betaald voor de Note 4 vorig jaar. Ik hoopte er nog 300 voor te krijgen, maar dat kan ik vergeten. Ik moet nog maar zien wat ze ervoor willen geven straks.
Bij iPhone kun je er na een jaar tenminste nog een redelijke prijs voor krijgen, zeer groot voordeel van een merk als Apple.
Samsung is een merk wat wel drie verschillende besturingsystemen heeft voor haar telefoons. Dus er is nog veel meer dan iphone en 'samsung' (waar je overigens waarschijnlijk android mee bedoeld)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |