SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb bij veel dingen de angst om de "verkeerde keuze" te maken, dat speelt mee. Om het geld gaat het niet, dat heb ik wel bij elkaar (voor een 6s Plus 64GB).
Ik vind het design van de SE zó mooi, maar hij is toch minder in vergelijking met de 6s Plus. Pfff, ik weet het echt niet...
Polletje erbij:
Poll: Welke iPhone zou jij nemen?
• iPhone SE
• iPhone 6s Plus
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Lees die zin nu nog eens helemaal... misschien begrijp je het dan wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:12 schreef tailfox het volgende:
Wacht je wilt de SE want dan kan je dw iphone 6s plus volgend jaar halen.
Bijna goedkoper?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:05 schreef SecretPret het volgende:
Ik zou voor de galaxy s7 edge gaan. Iphone 6+ is duur voor zijn leeftijd. Samsung s7 edge is net uit en bijna goedkoper.
Voor appen, soms bellen/sms'en, idd YouTubevideo's kijken, foto's en video's maken en dingen opnemen tijdens het fietsen of hardlopen (tijd en snelheid enzo).quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:40 schreef Hallmark het volgende:
Hmm is wel echt een ander type telefoon, hoor. Een SE is een "gewone" telefoon, hij past in je zak, je kunt er mee hardlopen enzovoort. De 6S Plus is echt een flinke jongen, past amper in een broekzak maar je kijkt er gemakkelijk YouTube op. Tikken is ook veel gemakkelijker vind ik. voor video is hij goud, want stabilisatie.
Dus de vraag is: waar ga je hem voor gebruiken?
Ooit een s6 of hoger gehad? die dingen zijn veel beter dan hun voorgangers. ik heb mijn s6 al 1 jaar en met 1 keer opladen kan ik er de hele dag mee bezig. en wat de camera betreft, wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Reacties met: Je moet de Galaxy S7 nemen kunnen achterwege blijven!
Ik ga NOOIT meer voor een Samsung. Wat een KUTmerk is dat zeg. Het enige leuke eraan is, is dat je je homescreen kan veranderen. Voor de rest is ie traag als dikke stront, camera is kut (niet qua kwaliteit), batterij is na een halfjaar kut en zo nog een aantal dingen waar ik me kapot aan erger.
iPhone werkt gewoon en zit veel beter in elkaar.![]()
En dit lieve mensen is mijn mening en mijn ervaring met beide merken. Ik vind Samsung kut.
Toch zo'n reactie die achterwege mocht blijven; Je moet ook een android toestel nemen en niet een Samsung, maar een Nexus bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Reacties met: Je moet de Galaxy S7 nemen kunnen achterwege blijven!
Ik ga NOOIT meer voor een Samsung. Wat een KUTmerk is dat zeg. Het enige leuke eraan is, is dat je je homescreen kan veranderen. Voor de rest is ie traag als dikke stront, camera is kut (niet qua kwaliteit), batterij is na een halfjaar kut en zo nog een aantal dingen waar ik me kapot aan erger.
iPhone werkt gewoon en zit veel beter in elkaar.![]()
En dit lieve mensen is mijn mening en mijn ervaring met beide merken. Ik vind Samsung kut.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:33 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Toch zo'n reactie die achterwege mocht blijven; Je moet ook een android toestel nemen en niet een Samsung, maar een Nexus bijvoorbeeld
Ik hou van groot...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:48 schreef TNA het volgende:
Ik vind de SE ideaal, de nieuwste hardware in het m.i. optimale formaat voor een smartphone.
Nee en die hoef ik ook niet. Ik wil een iPhone.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:20 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ooit een s6 of hoger gehad? die dingen zijn veel beter dan hun voorgangers. ik heb mijn s6 al 1 jaar en met 1 keer opladen kan ik er de hele dag mee bezig. en wat de camera betreft, wat is daar mis mee?
Nee, want zolang kan en wil ik niet wachten. (Hij komt overigens dit jaar al uit.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:31 schreef mschol het volgende:
Hou je geld in je zak, reset je huidige telefoon naar fabrieksinstellingen en koop volgend jaar de iphone 7..
tja.. jij smijt nu je geld over de balk dan...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee, want zolang kan en wil ik niet wachten. (Hij komt overigens dit jaar al uit.)
Kijk jij maar eens naar het verschil tussen de SE en de 6s Plus.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:32 schreef Nelvalhil het volgende:
Design zo mooi?Man man man, zien er allemaal hetzelfde uit
En wat is er precies verouderd qua hardware aan de 2 nieuwste iPhones?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:28 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. jij smijt nu je geld over de balk dan...
verouderde hardware kopen en dan klagen dat het traag en sloom wordt..
Persoonlijk zou ik dan echt voor de 6S Plus gaan, maar hou er rekening mee dat het irritant kan zijn met hardlopen. Voor de rest is het een genot, video's zijn haarscherp, youtube kijken is super en appen hou je gemakkelijk vol omdat hij zo lekker tikt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Voor appen, soms bellen/sms'en, idd YouTubevideo's kijken, foto's en video's maken en dingen opnemen tijdens het fietsen of hardlopen (tijd en snelheid enzo).
Dat is het aller grootste fout die je ooit kan maken!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee en die hoef ik ook niet. Ik wil een iPhone.
Ik ben altijd al meer fan van de iPhone geweest en heb jaaaren geleden al eens tegen mezelf gezegd dat ik nooit meer een Samsung moest nemen. Nu ga ik me er echt aan houden.
Vind jij.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:40 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat is het aller grootste fout die je ooit kan maken!
herhaling: er is in de s6 en daarboven heel veel veranderd. zonder de ervaring van die<<< kun je niet oordelen over heel samsung.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Vind jij.
Ik weet zeker dat ik veel liever een iPhone heb dan welke Android dan ook.
Ik heb de 4, de 5 en de 5s gehad. En het was juist de stomste fout om de Note 4 te kopen. Ik heb 'm vorig jaar juni gekocht en had in augustus al spijt.
Welke modellen heb je gehad die zo kut waren dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee en die hoef ik ook niet. Ik wil een iPhone.
Ik ben altijd al meer fan van de iPhone geweest en heb jaaaren geleden al eens tegen mezelf gezegd dat ik nooit meer een Samsung moest nemen. Nu ga ik me er echt aan houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |