Wat is het?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh ja zie het al hebben dan wel veel verkopers van het zelfde product.
ga je naar de kast?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Gewoon nachtje doorhalen toch ben vnv nog in Grunn
http://www.voetbalshop.nl/nike-polen-uitshirt-2016-2018.html ben wel van plan om deze te bestellen.quote:
Sowieso moet die polen shirt nog kopenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
http://www.voetbalshop.nl/nike-polen-uitshirt-2016-2018.html ben wel van plan om deze te bestellen.FF polen supporten op het wek
Vind die rode mooierquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso moet die polen shirt nog kopen
Wel 80-, eu voor een shirt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso moet die polen shirt nog kopen
Niet iedereen hier krijgt nog zakgeldquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wel 80-, eu voor een shirt.Maar daar heb je papsie voor.
Of gewoon niet een schooier zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wel 80-, eu voor een shirt.Maar daar heb je papsie voor.
Jammer.quote:
wel gevechten tochquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat daar toen geen doden zijn gevallen mag een wonder heten.
Ik heb er geen hekel aan, ik moet ze gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
kut russen altijd nog een raadsel wie wodka wuda uitgevonden heeft
heb eig niks tegen russen![]()
ja hoorquote:
Horizon Go ftwquote:
landverraderquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
Ja kan ik doen maar ik vind het echt zo niet boeiend
Ja dan houdt het op he.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
Ja kan ik doen maar ik vind het echt zo niet boeiend
Alleen even Nederland kijken.quote:
Nee, dan ben ik ook al lang slapenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen even Nederland kijken.
Ga dit niet tot half 1 kijken hoor, pff.
Roep maar wanneer ze puntentelling gaan doen
wat is erquote:
hoezoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:24 schreef Fok-it het volgende:
Gadver
Wat is het toch een walgelijk ventje die Douwe Bob
Bob deed zo heel zoet 'i love you' playbacken in de camera zeg maarquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bob deed zo heel zoet 'i love you' playbacken in de camera zeg maar
Met zo`n klef duckface kusje erbijquote:
ook voor het eerst gehoord. Hier ga je toch niet voor stemmenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor het eerst Douwe Bob gehoord.
Best aardig liedje, maar denk niet dat hij top 5 gaat halen.
Nouja, ik weet niet hoe goed de rest is. Misschien bij gebrek aan beter.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ook voor het eerst gehoord. Hier ga je toch niet voor stemmen
Nou hoeft niet van mij hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tot nu toe weinig soeps.
Hopelijk komt er in ieder geval 1 liedje langs dat een beetje blijft hangen.
Waarom zou je dat niet willen als Nederlander?quote:
dat is stoerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet willen als Nederlander?
Vooral beetje kenmerkend op fok, maar dat gaat dan om voetbalquote:
Het nummer van Douwe is niet eens slecht ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral beetje kenmerkend op fok, maar dat gaat dan om voetbal
Heel geforceerd voor de tegenstandersvan Nederlanders juichenVind dat zo kansloos
Nee valt mee. Eens wat anders dan die circusacts.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Het nummer van Douwe is niet eens slecht ofzo
Ik heb niks met die kerel. Ik ben niet emotioneel geïnvesteerd hier in.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet willen als Nederlander?
Tsja, waren ook genoeg landen beter dan Nederland op het vorige wk maar hoopte je niet dat ze kampieon werden?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks met die kerel. Ik ben niet emotioneel geïnvesteerd hier in.
Als er nou een ander liedje beter is? In 2006 bijvoorbeeld, was ik voor Finland. Zou niet eens weten wie er voor Nederland meedeed.
Daar was ik emotioneel in geïnvesteerd. Niet zozeer door het team, maar door de spelers.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, waren ook genoeg landen beter dan Nederland op het vorige wk maar hoopte je niet dat ze kampieon werden?
Gelukkig niet.quote:
Ja oke, heb je een puntquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar was ik emotioneel in geïnvesteerd. Niet zozeer door het team, maar door de spelers.
Dat ik uit Leiden kom, wil toch niet zeggen dat ik maar ieder jaar moet hopen dat Lugdunum eens kampioen wordt?
Waar is je nationalisme jij landverraderquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks met die kerel. Ik ben niet emotioneel geïnvesteerd hier in.
Als er nou een ander liedje beter is? In 2006 bijvoorbeeld, was ik voor Finland. Zou niet eens weten wie er voor Nederland meedeed.
Ik ga wel Frans of Duits paspoort aanvragen danquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar is je nationalisme jij landverrader
Niet Bulgaars?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga wel Frans of Duits paspoort aanvragen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |