ik zet nog steeds te veel domme betsquote:
Dat is beter ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zet nog steeds te veel domme bets
dus als ik heb rondgespeeld ga ik net als de vorige keer alles er gewoon weer afhalen en wachten op de volgende bonus
Daarom bet ik nog maar heel low volume.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zet nog steeds te veel domme bets
dus als ik heb rondgespeeld ga ik net als de vorige keer alles er gewoon weer afhalen en wachten op de volgende bonus
cachetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas helaas.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
cachetwat gaan jullie doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:27 schreef Fokker101 het volgende:
Welke Feyenoord speler heet Cas van voornaam? Oh wacht het is lucas woudenberg
wat is erquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Supersof heb jij verstand van Paypal
ja als je grote bankroll hebt wordt die potential payout zo aantrekkelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is beter ja.
Ik ben echt gestopt na weer vies hebzuchtig te zijn geweest
Heel misschien eenmalig nog met ek/os
vraag toto hij werkt daarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik moet opeens een creditcard toevoegen als ik iets wil bestellen
Ja ik zag net een fragment van VI en toen zei Faber tegen die dokter van Feyenoord ''cas'' gaat mee naar Groningen. En toen gokte ik alweer dat het die lucas wasquote:
hoeft toch niet per sequote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik moet opeens een creditcard toevoegen als ik iets wil bestellen
oh nou....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Lucas Woudenberg gaat naar Groningen btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |