De liefde die er zonder God in eerste instantie al niet was geweest.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
Het is prima dat je God op eerste plaats zeg maar dat hoef je niet perse uit te spreken op een dag waar je de liefde aan elkaar verklaart.
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De liefde die er zonder God in eerste instantie al niet was geweest.
En het huwelijk in de kern een heilige verbintenis is door God is ingesteld. En Hij daar ook de getuige van is.
Anders zou sowieso niets wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:58 schreef Fok-it het volgende:
Ja dat bedoel ikals je als partner ook zo denkt is het prima,
'Zit er bij jullie 2 geen verschil in hoeveel waarde het heeft in je leven?quote:
Nee, want het is of de topprioriteit of irrelevant.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'Zit er bij jullie 2 geen verschil in hoeveel waarde het heeft in je leven?
Nee oke maar toch, je hebt altijd gradaties in hoeverre iemand zijn geloof praktiseertquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want het is of de topprioriteit of irrelevant.
Maar als je erin geloofd kan het niet bijvoorbeeld je nummer 3 prioriteit zijn.
Ja, maar dat is wel een andere discussie.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee oke maar toch, je hebt altijd gradaties in hoeverre iemand zijn geloof praktiseert
Dat is waarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand die op zondag 2 keer naar de kerk gaat en er elke ochtend komt hoeft niet per definitie meer of minder te geloven dan iemand die er nooit komt.
Maar ik denk wel dat je voor iedere gelovige kan zeggen dat het de hoogste prioriteit heeft.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het eten staat op.
Het ruikt al heerlijk.
Onderwijl nippend van een fris Pools cidertje.
Die heerlijke geur van knoflook, paprika, ui en komijnquote:
ik kom eraanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het eten staat op.
Het ruikt al heerlijk.
Onderwijl nippend van een fris Pools cidertje.
?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:06 schreef Toto69 het volgende:
Och jee ze zijn weer aan het marcheren hoor die religekkies
Probeer het eens met wat anders dan Goedemiddagquote:
Kijk nu Spaanse competitie. Jij ook?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Probeer het eens met wat anders dan Goedemiddag
tot in mn hersenen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
Hebben jullie wel eens een koude rilling die helemaal doorgaat tot in je hersenen
ja helemaal van je rug naar de achterkant van je hoofd in je hersenen en die trillen dan een beetjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tot in mn hersenen?
Nee maar wel zo'n rilling dat je ook echt even "BWHALAJ" doet. Ja weet ik veel hoe je moet uitleggen
Nee, maar enkel rilling 1 sec en dan klaar zo? Ik heb dat tot mn nek en dan moet mn lichaam ook even beweginkje makenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja helemaal van je rug naar de achterkant van je hoofd in je hersenen en die trillen dan een beetje
heel raar
nee duurt een paar secondequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar enkel rilling 1 sec en dan klaar zo? Ik heb dat tot mn nek en dan moet mn lichaam ook even beweginkje maken
zie je er nu uit als Ruby Rosequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Kapper heeft 'ik wil mn haar laten groeien' niet echt begrepen
model/actricequote:
Wie weetquote:
Ah, ik zie het.quote:
Jupquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik zie het.
Was zij ook niet degene die constant uitspraken deed over haar genderfluidity en alles?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik zie het.
Was zij ook niet degene die constant uitspraken deed over haar genderfluidity en alles?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tot in mn hersenen?
Nee maar wel zo'n rilling dat je ook echt even "BWHALAJ" doet. Ja weet ik veel hoe je moet uitleggen
hahaquote:
oh, ripquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil ook even klagen dat Darwyn Cooke zojuist overleden is.
RIP Darwyn. Geweldige tekenaar. Kanker kan soms snel gaan.
Zijn stijl was een prachtige mix van nostalgie en moderniteit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |