Die blanke vrouwen ook van jou, daar is dit hele gedoetje bij jou ook om begonnenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:44 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Deze man weet. Krijg al rillingen bij de gedachte aan blanke vrouwen
Nee, ik viel sws op zwart. Alleen dat wordt wel versterkt. Als blanke mij mochten viel ik ook op zwart, maar niet alleen maar, wat nu wel het geval is.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die blanke vrouwen ook van jou, daar is dit hele gedoetje bij jou ook om begonnen
Alleen maar als je door een gekleurde bril kijkt. Ziet wat je wil zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja, maar veel vooroordelen kloppen wel als ik zo eens om mij heen kijk
Klopt denk ik welquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Alleen maar als je door een gekleurde bril kijkt. Ziet wat je wil zien.
Vindt jou een prachtig vb, 3 en een halve donkere vrouw echt meegemaakt en je trekt het door naar elke donkere vrouw. Ook 3 en een halve blanke vrouw meegemaakt en je trekt dat door naar elke blanke vrouw.
Nu inmiddels zoek je naar vrouwen met specifieke kenmerken, donker, met temperament, vrouwelijk en bla bla bla nog wat meer. Alle donkere vrouwen die daar niet onder vallen vallen je niet zo op, die schuif je aan de kant. Alle blanke vrouwen die daar wel aan voldoen schuif je aan de kant. De paar donkere vrouwen met die andere eisen vallen je gelijk op en dan zeg je zie je wel!!!
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:44 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Deze man weet. Krijg al rillingen bij de gedachte aan blanke vrouwen
Vreemd, want waarom moet je dan een topic openen o er het feit dat blanke vrouwen jou niet zagen staan en jij daar zoveel last van had? Hoe kom je daar achter als je geen pogingen deed bij die vrouwen? Immers, als die je interesse niet hadden, maar 'zwartjes' wel, dan had je al die energie toch in zwartjes kunnen steken ipv heel veel energie steken in je frustratie over hoe blanke meiden jou benaderden?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:55 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee, ik viel sws op zwart. Alleen dat wordt wel versterkt. Als blanke mij mochten viel ik ook op zwart, maar niet alleen maar, wat nu wel het geval is.
ben wel echt eens met die 2e man wauwquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:16 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Mensen raken irl geinspireerd erover lijkt het wel.
http://www.nu.nl/achterkl(...)-doen-uiterlijk.html
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)ich-als-mannen.dhtml
Het gaat erom dat blanke meiden je uitlachen als je maar iets tegen ze zegt of als je langsloopt. Dan hoor je gelijk van ieuw lelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vreemd, want waarom moet je dan een topic openen o er het feit dat blanke vrouwen jou niet zagen staan en jij daar zoveel last van had? Hoe kom je daar achter als je geen pogingen deed bij die vrouwen? Immers, als die je interesse niet hadden, maar 'zwartjes' wel, dan had je al die energie toch in zwartjes kunnen steken ipv heel veel energie steken in je frustratie over hoe blanke meiden jou benaderden?
Je lult maar wat jongen. Die zwartjes wil je gewoon omdat die je niet in je gezicht afwijzen en jij dus niet dirrct met een blauwtje lopen hoeft te dealen.
Je bent gewoon een onzeker, vals ventje.
Nee hoor ;p Maar veel wel inderdaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:43 schreef kdricklamar het volgende:
nederlandse boys vinden alle vrouwen die blond en dun zijn meteen al knap tbh
Hoe heette dat topic?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:03 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Het gaat erom dat blanke meiden je uitlachen als je maar iets tegen ze zegt of als je langsloopt. Dan hoor je gelijk van ieuw lelijk
Dat is mij nog nooit gebeurdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:03 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Het gaat erom dat blanke meiden je uitlachen als je maar iets tegen ze zegt of als je langsloopt. Dan hoor je gelijk van ieuw lelijk
Ik heb dit ook altijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:03 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
EENS, in dat opzicht wel FRIESLANDquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waar is hier en wat is de klacht ?
Want ook in Nederland ( Friesland ) lopen mooie pareltjes.
Alsnog vind ik het lullig van die meiden met minderwaardigheidscomplexquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit gebeurddaarnaast is het issue niet dat zij dat doen, maar dat jij je daar ontzettend veel van aantrekt.
Hoe ironisch. Je hebt zelf nog een veel groter minderwaardigheidscomplex.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Alsnog vind ik het lullig van die meiden met minderwaardigheidscomplex
Wat is er mis met Nederlandse wijnen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:38 schreef Aiciu het volgende:
Waar ik in Nederland moet zoeken naar de lekkere chicks zie ik ze hier volop
Allemaal stoppen met Nederlandse wijven neuken dan sterven ze hopelijk uit en blijven er alleen mooie vrouwen over
Dat valt wel mee. Ik val anderen er ten minste niet mee lastig.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoe ironisch. Je hebt zelf nog een veel groter minderwaardigheidscomplex.
Behalve dan op een forum waar je alle NL vrouwen over een kam scheert.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:48 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik val anderen er ten minste niet mee lastig.
Das een forum. Irl praat ik er nooit over, behalve soms met mijn ouders. Die snappen wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Behalve dan op een forum waar je alle NL vrouwen over een kam scheert.
Als een man een man gelaten wil worden moet het om te beginnen ook een man zijn. Geen jochie die niet om kan gaan met dat vrouwen een mening over hem hebben (al snap ik meer en meer waarom zij zo op je reageren).quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:56 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Das een forum. Irl praat ik er nooit over, behalve soms met mijn ouders. Die snappen wel wat ik bedoel.
Ik zoek gewoon een lieve, zachte vrouw die een man een man laat zijn![]()
Schattig is dat he? Vooral omdat die vrouwen je niet voor vol aan zien, want ze denken dat ze je in bescherming moeten nemen ipv dat ze je aanzien voor een man die zijn eigen boontjes kan doppen. En dat vind jij dan 'lief'.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:07 schreef Fatoeman het volgende:
Was ook een keer een blanke meid die wilde mij beledigen. Zegt zo'n zwart meisje van dat is zielig voor hem![]()
Wat is dat lief
A) Ik ben kwa gedrag en uiterlijk verder mannelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als een man een man gelaten wil worden moet het om te beginnen ook een man zijn. Geen jochie die niet om kan gaan met dat vrouwen een mening over hem hebben (al snap ik meer en meer waarom zij zo op je reageren).
[..]
Schattig is dat he? Vooral omdat die vrouwen je niet voor vol aan zien, want ze denken dat ze je in bescherming moeten nemen ipv dat ze je aanzien voor een man die zijn eigen boontjes kan doppen. En dat vind jij dan 'lief'.![]()
Ongelofelijk dat je dit dan schattig vindt, terwijl je een regel eerder nog zegt dat een vrouw een man een man moet laten zijn. Die 2 dingen staan echt haaks tegenover mekaar![]()
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |