abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 15:53:11 #151
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162270881
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:44 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Deze man weet. Krijg al rillingen bij de gedachte aan blanke vrouwen :r
Die blanke vrouwen ook van jou, daar is dit hele gedoetje bij jou ook om begonnen :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_162270928
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die blanke vrouwen ook van jou, daar is dit hele gedoetje bij jou ook om begonnen :')
Nee, ik viel sws op zwart. Alleen dat wordt wel versterkt. Als blanke mij mochten viel ik ook op zwart, maar niet alleen maar, wat nu wel het geval is.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 15:56:29 #153
37769 erodome
Zweefteef
pi_162270939
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:51 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja, maar veel vooroordelen kloppen wel als ik zo eens om mij heen kijk
Alleen maar als je door een gekleurde bril kijkt. Ziet wat je wil zien.

Vindt jou een prachtig vb, 3 en een halve donkere vrouw echt meegemaakt en je trekt het door naar elke donkere vrouw. Ook 3 en een halve blanke vrouw meegemaakt en je trekt dat door naar elke blanke vrouw.

Nu inmiddels zoek je naar vrouwen met specifieke kenmerken, donker, met temperament, vrouwelijk en bla bla bla nog wat meer. Alle donkere vrouwen die daar niet onder vallen vallen je niet zo op, die schuif je aan de kant. Alle blanke vrouwen die daar wel aan voldoen schuif je aan de kant. De paar donkere vrouwen met die andere eisen vallen je gelijk op en dan zeg je zie je wel!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162270975
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Alleen maar als je door een gekleurde bril kijkt. Ziet wat je wil zien.

Vindt jou een prachtig vb, 3 en een halve donkere vrouw echt meegemaakt en je trekt het door naar elke donkere vrouw. Ook 3 en een halve blanke vrouw meegemaakt en je trekt dat door naar elke blanke vrouw.

Nu inmiddels zoek je naar vrouwen met specifieke kenmerken, donker, met temperament, vrouwelijk en bla bla bla nog wat meer. Alle donkere vrouwen die daar niet onder vallen vallen je niet zo op, die schuif je aan de kant. Alle blanke vrouwen die daar wel aan voldoen schuif je aan de kant. De paar donkere vrouwen met die andere eisen vallen je gelijk op en dan zeg je zie je wel!!!
Klopt denk ik wel _O-
Mja, ik hou gewoon van de donkere kleur. Daar word ik gewoon warmer van dan zo'n witte vrouw
pi_162271005
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:44 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Deze man weet. Krijg al rillingen bij de gedachte aan blanke vrouwen :r
:')

Wel op dikke negerinnen vallen maar blanke lelijk vinden. :')

Lichtgetinten _O_
Latinas _O_
Blonde milfen _O_
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 15:59:44 #156
16180 crew  CoolGuy
pi_162271022
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:55 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Nee, ik viel sws op zwart. Alleen dat wordt wel versterkt. Als blanke mij mochten viel ik ook op zwart, maar niet alleen maar, wat nu wel het geval is.
Vreemd, want waarom moet je dan een topic openen o er het feit dat blanke vrouwen jou niet zagen staan en jij daar zoveel last van had? Hoe kom je daar achter als je geen pogingen deed bij die vrouwen? Immers, als die je interesse niet hadden, maar 'zwartjes' wel, dan had je al die energie toch in zwartjes kunnen steken ipv heel veel energie steken in je frustratie over hoe blanke meiden jou benaderden?

Je lult maar wat jongen. Die zwartjes wil je gewoon omdat die je niet in je gezicht afwijzen en jij dus niet dirrct met een blauwtje lopen hoeft te dealen.

Je bent gewoon een onzeker, vals ventje.
pi_162271036
quote:
ben wel echt eens met die 2e man wauw :D
zou wel leuker zijn als dat nog zo was..vind dat echt niet ouderwets
vrouw zorgt voor eten en de kinderen en de man werkt :')
pi_162271126
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Vreemd, want waarom moet je dan een topic openen o er het feit dat blanke vrouwen jou niet zagen staan en jij daar zoveel last van had? Hoe kom je daar achter als je geen pogingen deed bij die vrouwen? Immers, als die je interesse niet hadden, maar 'zwartjes' wel, dan had je al die energie toch in zwartjes kunnen steken ipv heel veel energie steken in je frustratie over hoe blanke meiden jou benaderden?

Je lult maar wat jongen. Die zwartjes wil je gewoon omdat die je niet in je gezicht afwijzen en jij dus niet dirrct met een blauwtje lopen hoeft te dealen.

Je bent gewoon een onzeker, vals ventje.
Het gaat erom dat blanke meiden je uitlachen als je maar iets tegen ze zegt of als je langsloopt. Dan hoor je gelijk van ieuw lelijk :')
pi_162271149
*Ook gepost in dit topic.
pi_162271163
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:43 schreef kdricklamar het volgende:
nederlandse boys vinden alle vrouwen die blond en dun zijn meteen al knap tbh
Nee hoor ;p Maar veel wel inderdaad.
pi_162271178
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:03 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Het gaat erom dat blanke meiden je uitlachen als je maar iets tegen ze zegt of als je langsloopt. Dan hoor je gelijk van ieuw lelijk :')
Hoe heette dat topic? :o
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 16:06:16 #162
16180 crew  CoolGuy
pi_162271223
quote:

[..]

Dat is mij nog nooit gebeurd :') daarnaast is het issue niet dat zij dat doen, maar dat jij je daar ontzettend veel van aantrekt.
pi_162271269
quote:

[..]

Ik heb dit ook altijd.
pi_162271433
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:07 schreef bereboot3 het volgende:

[..]

Ik heb dit ook altijd.
Zie je wel, als je je uiterlijk niet mee hebt krijg je dat gezeur inderdaad :')
pi_162271462
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waar is hier en wat is de klacht ?
Want ook in Nederland ( Friesland ) lopen mooie pareltjes.
EENS, in dat opzicht wel FRIESLAND _O_
pi_162271475
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:04 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Hoe heette dat topic? :o
Weet ik niet meer, er zijn teveel van die topics om te onthouden :@
pi_162271495
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is mij nog nooit gebeurd :') daarnaast is het issue niet dat zij dat doen, maar dat jij je daar ontzettend veel van aantrekt.
Alsnog vind ik het lullig van die meiden met minderwaardigheidscomplex
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 16:36:12 #168
16180 crew  CoolGuy
pi_162271952
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:16 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Alsnog vind ik het lullig van die meiden met minderwaardigheidscomplex
Hoe ironisch. Je hebt zelf nog een veel groter minderwaardigheidscomplex.
pi_162272111
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:38 schreef Aiciu het volgende:
Waar ik in Nederland moet zoeken naar de lekkere chicks zie ik ze hier volop _O_

Allemaal stoppen met Nederlandse wijven neuken dan sterven ze hopelijk uit en blijven er alleen mooie vrouwen over :7
Wat is er mis met Nederlandse wijnen?

Ze worden steeds beter namelijk komt door ervaring en het iets warmer worden van dit land.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_162272279
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hoe ironisch. Je hebt zelf nog een veel groter minderwaardigheidscomplex.
Dat valt wel mee. Ik val anderen er ten minste niet mee lastig.
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 16:54:46 #171
16180 crew  CoolGuy
pi_162272430
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:48 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Ik val anderen er ten minste niet mee lastig.
Behalve dan op een forum waar je alle NL vrouwen over een kam scheert.
pi_162272466
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Behalve dan op een forum waar je alle NL vrouwen over een kam scheert.
Das een forum. Irl praat ik er nooit over, behalve soms met mijn ouders. Die snappen wel wat ik bedoel.
Ik zoek gewoon een lieve, zachte vrouw die een man een man laat zijn _O_
pi_162274028
Was ook een keer een blanke meid die wilde mij beledigen. Zegt zo'n zwart meisje van dat is zielig voor hem _O_
Wat is dat lief O+
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 18:19:13 #174
16180 crew  CoolGuy
pi_162274273
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:56 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Das een forum. Irl praat ik er nooit over, behalve soms met mijn ouders. Die snappen wel wat ik bedoel.
Ik zoek gewoon een lieve, zachte vrouw die een man een man laat zijn _O_
Als een man een man gelaten wil worden moet het om te beginnen ook een man zijn. Geen jochie die niet om kan gaan met dat vrouwen een mening over hem hebben (al snap ik meer en meer waarom zij zo op je reageren).

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 18:07 schreef Fatoeman het volgende:
Was ook een keer een blanke meid die wilde mij beledigen. Zegt zo'n zwart meisje van dat is zielig voor hem _O_
Wat is dat lief O+
Schattig is dat he? Vooral omdat die vrouwen je niet voor vol aan zien, want ze denken dat ze je in bescherming moeten nemen ipv dat ze je aanzien voor een man die zijn eigen boontjes kan doppen. En dat vind jij dan 'lief'. 8)7

Ongelofelijk dat je dit dan schattig vindt, terwijl je een regel eerder nog zegt dat een vrouw een man een man moet laten zijn. Die 2 dingen staan echt haaks tegenover mekaar :D

Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
pi_162274340
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 18:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als een man een man gelaten wil worden moet het om te beginnen ook een man zijn. Geen jochie die niet om kan gaan met dat vrouwen een mening over hem hebben (al snap ik meer en meer waarom zij zo op je reageren).

[..]

Schattig is dat he? Vooral omdat die vrouwen je niet voor vol aan zien, want ze denken dat ze je in bescherming moeten nemen ipv dat ze je aanzien voor een man die zijn eigen boontjes kan doppen. En dat vind jij dan 'lief'. 8)7

Ongelofelijk dat je dit dan schattig vindt, terwijl je een regel eerder nog zegt dat een vrouw een man een man moet laten zijn. Die 2 dingen staan echt haaks tegenover mekaar :D

Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
A) Ik ben kwa gedrag en uiterlijk verder mannelijk.
B) Dat zwarte meisje kwam voor mij op, omdat ze niet doorhad dat ik het hoorde. Ik vind dat lief als zo'n meisje dan even voor je opkomt en wat zegt tegen die blanke. Het waren vriendinnen vgm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')