Maar, zijn beter dan de nl vrouwen. Nog beter zijn onvoorwaardelijke negerinnetjesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:33 schreef Fushia2 het volgende:
Italiaanse vrouwen........
Vaak skinny bitchez die denken highclass te zijn zonder enige vorm van tieten of ass.
tata meids zijn lang en breed tbh en alsnog zonder shitquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:33 schreef Fushia2 het volgende:
Italiaanse vrouwen........
Vaak skinny bitchez die denken highclass te zijn zonder enige vorm van tieten of ass.
get your shit together matequote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:56 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Maar, zijn beter dan de nl vrouwen. Nog beter zijn onvoorwaardelijke negerinnetjes
ja idk moet gwn anoniem blijven bruurquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:27 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Amderzijds als jij zegt dat je uit ghana komt bijvoorbeeld, dan weet toch niemand wie dat is want:
A) veel donkere mensen verschillen niet heel veel van elkaar. Net als met blanken
B) er zijn nog 1000 andere ghanese dames in nederland
Jij was toch pas aan het klagen dat je leven tamelijk kut was, omdat je én vriendinloos en een arme sloeber bent?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:14 schreef Aiciu het volgende:
Ik zou ook haten als je geen echte chicks kan krijgen
dunne nederlandse vrouwen bestaan nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:43 schreef kdricklamar het volgende:
nederlandse boys vinden alle vrouwen die blond en dun zijn meteen al knap tbh
Negerinnenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:56 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Maar, zijn beter dan de nl vrouwen. Nog beter zijn onvoorwaardelijke negerinnetjes
Negerinnenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:56 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
d00dquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:37 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Negerinnen![]()
![]()
ZelfsIndiase vrouwen zijn nog knapper
Nja, afkomst is ook niet heel belangrijk. Ik zeg ook altijd gewoon ja ben op een donker meisje , dan weten mijn ouders genoegquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ja idk moet gwn anoniem blijven bruur
plus heb al paar dingen gezegd, dat ik dorp woon, naar hoge school moet blabla roffa dit dat
Neequote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:37 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Negerinnen![]()
![]()
Zelfs Chinezen en Indiase vrouwen zijn nog knapper
Haha mad.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:33 schreef SideEffect het volgende:
Italiaanse wijven dan![]()
Allemaal trollen en sletjes
afkomst is heel belangrijk hoor..zelfs in afrika verschillende de landen heel ergquote:Op zondag 15 mei 2016 00:25 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nja, afkomst is ook niet heel belangrijk. Ik zeg ook altijd gewoon ja ben op een donker meisje , dan weten mijn ouders genoegMeestal zie je het verschil tussen afrikaans en overige wel goed. Ven het er trouwens wel mee eens. Ik zou hier ook nooit toegeven in welk dorp ik woon of wat mijn naam is.
Oh op die manier. Ik dacht dat het om uiterlijk gingquote:Op zondag 15 mei 2016 10:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
afkomst is heel belangrijk hoor..zelfs in afrika verschillende de landen heel erg
je hebt afrikaanse landen met het islamitisch geloof, maar ook met het christelijk geloof etc
nouja uiterlijk verschilt ook veel, ik vind mezelf echt niet lijken op ieder afrikaans meisjequote:Op zondag 15 mei 2016 10:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ik dacht dat het om uiterlijk ging
Mja, ik zie dat niet heel goed als nederlanderquote:Op zondag 15 mei 2016 10:49 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
nouja uiterlijk verschilt ook veel, ik vind mezelf echt niet lijken op ieder afrikaans meisje
er is altijd verschil in structuur van haar, huidskleur, bouw van lichaam enz
sowieso wat iedereen heeft weetjewel, maar je ziet meestal wel uit welk land iemand komt hoor
ik zeg j eeeeerlijk, ik herken dat ook niet hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 11:10 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Mja, ik zie dat niet heel goed als nederlander![]()
Ik zie wel of iemand zegmaar uit ethiopië en omstreek komt of uit noord afrika. Daarna is het gewoon wat moeilijker om te herkennen zoals mensen uit ghana of togo
Dat heb ik dus ook. Ik zie dan een donker persoon, maar zie niet gelijk waar hij/zij vandaan komt. Ik zie weleens een meid die is zuid-soedanees. Maar die zijn dan ook echt zwart.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ik zeg j eeeeerlijk, ik herken dat ook niet hoor
ethiopie en iemand uit ghana zie ik wel
maar angolie en nigeria bijv echt niet hoor
zelfs suriname en antillen niet..maar alleen maar tatas om mij heen
idk soms wel soms nietquote:Op zondag 15 mei 2016 11:14 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik zie dan een donker persoon, maar zie niet gelijk waar hij/zij vandaan komt. Ik zie weleens een meid die is zuid-soedanees. Maar die zijn dan ook echt zwart.
Haat jij tatas btw?
Was het verschil dan?quote:Op zondag 15 mei 2016 11:16 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
idk soms wel soms niet
niet omdat ze nl zijn, maar omdat ze tata zijn
really theres a difference...
Weet ik, ik kreeg een bitch slap van m'n vriendin zondagquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat vinden echte vrouwen niet leuk hoor, zo genoemd worden. Hebben ze je dat nou nooit gezegd...?
Dan pats jij er toch gewoon tegenaanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:14 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Weet ik, ik kreeg een bitch slap van m'n vriendin zondag
Ik was aan het uitlokkenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dan pats jij er toch gewoon tegenaan
[ afbeelding ]
Terechtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:40 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik was aan het uitlokken![]()
Ik hou wel van een beetje temperament
Tegen jou zijn ze wel onverschillig jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:42 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Terecht![]()
Beter dan die onverschillige nl wijven
Nee, want ze doen bij mij altijd moeilijk. Maar kwa temperament zijn ze onverschillig en lompquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tegen jou zijn ze wel onverschillig ja
Mensen raken irl geinspireerd erover lijkt het wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:26 schreef CoolGuy het volgende:
Ah, het zoveelste nederlandse-vrouwen-zijn-kut-topic van TS en mede-kansloze jochies.
Eens met de artikelenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:16 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Mensen raken irl geinspireerd erover lijkt het wel.
http://www.nu.nl/achterkl(...)-doen-uiterlijk.html
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)ich-als-mannen.dhtml
Ben je je ervan bewust dat je vol van (positieve) vooroordelen zit?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:48 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee, want ze doen bij mij altijd moeilijk. Maar kwa temperament zijn ze onverschillig en lomp
Doe mij maar gewoon een zwartje met wat temperament
Ja, maar veel vooroordelen kloppen wel als ik zo eens om mij heen kijkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Ben je je ervan bewust dat je vol van (positieve) vooroordelen zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |