Maar, zijn beter dan de nl vrouwen. Nog beter zijn onvoorwaardelijke negerinnetjesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:33 schreef Fushia2 het volgende:
Italiaanse vrouwen........
Vaak skinny bitchez die denken highclass te zijn zonder enige vorm van tieten of ass.
tata meids zijn lang en breed tbh en alsnog zonder shitquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:33 schreef Fushia2 het volgende:
Italiaanse vrouwen........
Vaak skinny bitchez die denken highclass te zijn zonder enige vorm van tieten of ass.
get your shit together matequote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:56 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Maar, zijn beter dan de nl vrouwen. Nog beter zijn onvoorwaardelijke negerinnetjes
ja idk moet gwn anoniem blijven bruurquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:27 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Amderzijds als jij zegt dat je uit ghana komt bijvoorbeeld, dan weet toch niemand wie dat is want:
A) veel donkere mensen verschillen niet heel veel van elkaar. Net als met blanken
B) er zijn nog 1000 andere ghanese dames in nederland
Jij was toch pas aan het klagen dat je leven tamelijk kut was, omdat je én vriendinloos en een arme sloeber bent?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:14 schreef Aiciu het volgende:
Ik zou ook haten als je geen echte chicks kan krijgen
dunne nederlandse vrouwen bestaan nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:43 schreef kdricklamar het volgende:
nederlandse boys vinden alle vrouwen die blond en dun zijn meteen al knap tbh
Negerinnenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:56 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Maar, zijn beter dan de nl vrouwen. Nog beter zijn onvoorwaardelijke negerinnetjes
Negerinnenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:56 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
d00dquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:37 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Negerinnen![]()
![]()
ZelfsIndiase vrouwen zijn nog knapper
Nja, afkomst is ook niet heel belangrijk. Ik zeg ook altijd gewoon ja ben op een donker meisje , dan weten mijn ouders genoegquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ja idk moet gwn anoniem blijven bruur
plus heb al paar dingen gezegd, dat ik dorp woon, naar hoge school moet blabla roffa dit dat
Neequote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:37 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Negerinnen![]()
![]()
Zelfs Chinezen en Indiase vrouwen zijn nog knapper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |