SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb je dat iig gehad hoef je je daar geen zorgen om te maken. Je kan er vast wel wat mee van de prijs af krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag heated grips monteren op mn versys
Geen referral hier.
er zaten allroad banden op.quote:
deze was van 2001, maar ik hou dit even in mijn achterhoofd bij het verder kijkenquote:Op maandag 16 mei 2016 09:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wel van na 2003? die zijn namelijke wat "beter" op vlakken als onderhoud en afstand rijden.
Zaterdag!quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ze zitten d'r op. Makkelijk klusje.
Nu nog wachten op koud weer.
Zaterdag wordt het 20 graden?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zaterdag!![]()
Hoop ik, want dan moet ik op en neer naar Apeldoorn.
Scriptie, sorry. Ik hoop dat zaterdag mooi weer wordt ja.quote:
In ieder geval droog als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:18 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Scriptie, sorry. Ik hoop dat zaterdag mooi weer wordt ja.
Oh dank voor de tip! Ik heb zeker tijd, dus dat ga ik eens bekijken. Heb je nog tips voor stops? Volgens mij is het zo'n 2-2.5 uur rijden, dus ik wil minstens één keer even de benen strekken en koffie tanken, liefst twee keer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In ieder geval droog als ik het me goed herinner.
Als je de tijd hebt kun je trouwens vanaf Hattem (Zwolle) de dijk volgen richting Deventer. Is wel een leuk dijkweggetje
Vanuit Groningen toch? Als je een beetje doorrijdt is het nog geen anderhalf uur, goed te doen. Anders heb je vlak voor Zwolle een IKEAquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Oh dank voor de tip! Ik heb zeker tijd, dus dat ga ik eens bekijken. Heb je nog tips voor stops? Volgens mij is het zo'n 2-2.5 uur rijden, dus ik wil minstens één keer even de benen strekken en koffie tanken, liefst twee keer.
Ik moet wel ook eerst heel Groningen nog door hè.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:58 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Vanuit Groningen toch? Als je een beetje doorrijdt is het nog geen anderhalf uur, goed te doen. Anders heb je vlak voor Zwolle een IKEA
Al doe je drie rondjes langs de diepenring, dan nog heb je er geen twee uur voor nodigquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik moet wel ook eerst heel Groningen nog door hè.Maar dat is op zich geen slecht idee.
Moet je wel een rustig tijdstip gaan en hopen op niet te mooi weer, het is daar echt druk dan...quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
Als je de tijd hebt kun je trouwens vanaf Hattem (Zwolle) de dijk volgen richting Deventer. Is wel een leuk dijkweggetje![]()
Mijn topografisch vermogen is niet geweldig en ik weet dat Nijmegen ongeveer 2.5 uur is, maar ik zie net dat Apeldoorn daar een stuk verder boven ligt dan ik dacht.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Al doe je drie rondjes langs de diepenring, dan nog heb je er geen twee uur voor nodigZodra je op de A28 zit en 130 (lees, 140) kunt, schiet je behoorlijk op. Alleen het stuk snelweg door Zwolle is ruk, dat is vaak maar 80km/u, maar verder is het goed te doen als je het gas erop houdt.
Ja, Nijmegen ligt nog een uur verderquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:17 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn topografisch vermogen is niet geweldig en ik weet dat Nijmegen ongeveer 2.5 uur is, maar ik zie net dat Apeldoorn daar een stuk verder boven ligt dan ik dacht.
Ik zie het ja. Scheelt weer!quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:25 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ja, Nijmegen ligt nog een uur verder
Die laatste twee zinnen spreken elkaar tegenquote:Op woensdag 18 mei 2016 22:10 schreef Geelman het volgende:
Tijdens het pinksterweekend 650 km gereden op de Bandiet. Ik begin vertrouwen in het ding te krijgen. Achterband is nu echt vierkant...
Scherp!quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:12 schreef mjan het volgende:
[..]
Die laatste twee zinnen spreken elkaar tegen
Hier zijn we wel eens wezen eten met een FOK! rit: https://goo.gl/maps/hcgcmZakJz42quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Oh dank voor de tip! Ik heb zeker tijd, dus dat ga ik eens bekijken. Heb je nog tips voor stops? Volgens mij is het zo'n 2-2.5 uur rijden, dus ik wil minstens één keer even de benen strekken en koffie tanken, liefst twee keer.
Hmm, heb daar echt nooit last van gehad en heb daar tot een jaar geleden geregeld gereden. En ja, alleen in het weekend en met mooi weerquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Moet je wel een rustig tijdstip gaan en hopen op niet te mooi weer, het is daar echt druk dan...
Het gaat wel echt alleen om koffie, een broodje/snack en een wandelingetje hoor, ik rijd rond tien of elf uur 's ochtends weg van huis.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier zijn we wel eens wezen eten met een FOK! rit: https://goo.gl/maps/hcgcmZakJz42
Normaal rijd ik dat stuk in een keer, dus zou het verder niet zo goed weten.
/edit: Zo dus ongeveer: https://goo.gl/maps/27uS1xmSgUJ2
[..]
Hmm, heb daar echt nooit last van gehad en heb daar tot een jaar geleden geregeld gereden. En ja, alleen in het weekend en met mooi weer.
Oh, daar kun je wel voor in Hattem terecht. Genoeg kleine zaakjes daar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het gaat wel echt alleen om koffie, een broodje/snack en een wandelingetje hoor, ik rijd rond tien of elf uur 's ochtends weg van huis.Ziet eruit als een leuk omweggetje!
is een leuke weg om te rijdenquote:Op woensdag 18 mei 2016 22:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het gaat wel echt alleen om koffie, een broodje/snack en een wandelingetje hoor, ik rijd rond tien of elf uur 's ochtends weg van huis.Ziet eruit als een leuk omweggetje!
ook in de zomer kunnen ze prettig zijn ja. 3 jaar geleden tijdens Schotland trip had ik geen waterdichte handschoenen bij me... Na langdurig in de regen gereden te hebben waren bij het tankstation mijn handen zo verkrampt dat ik die doorwaaihandschoenen niet meer aan kreeg. De droge leren handschoenen nog wel en door de handvatverwarming kreeg ik ook weer gevoel in mijn handenquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Lekker hoor die verwarmde handvatten, zelfs met deze temperaturen.
Dat is zeker net zo langs als dat ie motor "rijdt"quote:
Ben je onderuit gegaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:49 schreef mjan het volgende:
Onderuit gaan omdat je iemand die je geen voorrang geeft probeert te ontwijken, waarbij de andere partij dus geen schade heeft, is zelf opdraaien voor alle schade he?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:49 schreef mjan het volgende:
Onderuit gaan omdat je iemand die je geen voorrang geeft probeert te ontwijken, waarbij de andere partij dus geen schade heeft, is zelf opdraaien voor alle schade he?
Ik hoop dat je getuigen hebt idd, dat maakt bovenstaande een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:03 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ben je onderuit gegaan?
Over het algemeen wel trouwens.
Tenzij de andere partij schuld heeft bekend en ook een schadeformulier heeft ondertekend of wil ondertekenen. Helpt wel als je bewijs (video) of getuigen hebt in zo'n geval.
Mocht de andere partij dat niet willen, maar je hebt wel getuigen, dan kan je het nog proberen bij het waarborgfonds.
Aangifte doen, betreft een misdrijf (dacht ik).quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:11 schreef mjan het volgende:
Ja, wel een getuige. De beste man die het geheel veroorzaakte reed gewoon door. Ben er achteraan gerend en heb aangebeld; 'ik heb niets gezien hoor' - en ben vervolgens verrot gescholden. Vreemd genoeg weigerde hij dus ook een schadeformulier te ondertekenen
Verder ook niet heel veel aan de hand, gaat me nu meer om het principe.
Als je getuige, kenteken en adres van de tegenpartij kan je ook altijd proberen wel een schadeformulier in te dienen bij je verzekeraar. Kleine kans, maar je kan het altijd proberen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:11 schreef mjan het volgende:
Ja, wel een getuige. De beste man die het geheel veroorzaakte reed gewoon door. Ben er achteraan gerend en heb aangebeld; 'ik heb niets gezien hoor' - en ben vervolgens verrot gescholden. Vreemd genoeg weigerde hij dus ook een schadeformulier te ondertekenen
Verder ook niet heel veel aan de hand, gaat me nu meer om het principe.
Helaas wel ja. Balen, flink hufterig ook dat hij je vervolgens uitscheldt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:49 schreef mjan het volgende:
BRavo a jongequote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:54 schreef joppie_saus het volgende:
Thanks to Sarasi leeft mijn motor nog. Zit amper olie meer inZij zag het, ik let er nooit op
Geen olie indicator op je tellerset?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:54 schreef joppie_saus het volgende:
Thanks to Sarasi leeft mijn motor nog. Zit amper olie meer inZij zag het, ik let er nooit op
Eigenlijk is dat al te laat héquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geen olie indicator op je tellerset?
Laatst ook bijgevuld toen die ging branden.
Vond ik ook. Zeker omdat ik de redelijkheid zelve was.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Balen, flink hufterig ook dat hij je vervolgens uitscheldt.Verder jij en de motor nog redelijk oké?
Dat is het ook gewoon. Zo'n reactie zou mijn principes ook direct wakker schudden hoor, dat kun je gewoon echt niet maken. En ik kan me voorstellen dat het ook wel zuur aanvoelt dat hij er nu 'gratis' mee wegkomt, terwijl dat niet het geval was geweest als jij niet had uitgeweken.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:45 schreef mjan het volgende:
[..]
Vond ik ook. Zeker omdat ik de redelijkheid zelve was.
Koppelingshendel afgebroken, krassen op de tank, kappen en carterdeksel, zadel wat beschadigd. Allemaal niet wereldschokkend en gaat me verder ook niet om het geld, maar vind het gewoon een asociale reactie.
Hoeft niet per se. Helemaal met een getuige, kenteken en adres sta je er niet slecht voor.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:49 schreef mjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig wel, kop is dikker ;').quote:Op maandag 23 mei 2016 11:13 schreef Salatrel het volgende:
Iemand nog een helm nodig? Louis heeft uitverkoop
¿Qué?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:35 schreef Daantke het volgende:
Afgelopen zaterdag (na 2 jaar in bezit) de eerste probleemloze rondjes op de suikerklontjes-soes geredenStart en loopt nu als een zonnetje!
Zie tt: PTA / Motorclub topic #1160: suikerklontjes voor extra pk'squote:
Beter dan!quote:Op maandag 23 mei 2016 15:40 schreef Daantke het volgende:
[..]
Zie tt: PTA / Motorclub topic #1160: suikerklontjes voor extra pk's![]()
En originele post: PTA / Motorclub topic #1159: zonder met robuuste zadels
quote:
als dikke kop drager shoeiquote:Op maandag 23 mei 2016 13:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Toevallig wel, kop is dikker ;').
Welke zou je voorstellen?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 mei 2016 17:17 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik ben vrijdag voor de 2e keer vader geworden en dat gaat ff voor
Netjes hoor! Dat doe ik je niet na.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:12 schreef Daantke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Redelijk wat aan gedaan, ik kocht 'm echt in erbarmelijke staat. Het tofste vind ik tot nu toe de volledig nieuwe custom kabelboom (want elektra is kut, dus dat was wel een drempeltje om te doen) en dat de knie-inkepingen (met de rubber hamer erin geslagen) er gewoon goed uitzien
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 mei 2016 17:17 schreef Gummiebeer het volgende:
Project Shadow staat ff stil. Pakkingen zijn wel binnen net als olie en transmissieolie. De benzinetank zit mooi in de coating en ondertussen uitgehard. Eigenlijk is het nu een kwestie van monteren, maarja, ik ben vrijdag voor de 2e keer vader geworden en dat gaat ff voor
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:21 schreef Salatrel het volgende:
Naast mijn Hornet DS heb ik ook nog een Neotec en over beide zeer tevreden
Ik zal eens even kijken straksquote:Op maandag 23 mei 2016 18:22 schreef Salatrel het volgende:
Kost wat maar ik breng hem ook regelmatig voor nop bij de servicetruck en dan poetsen ze hem helemaal voor je en ze hebben zelfs het kinstuk gratis vervangen. Zag er weer als nieuw uit.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 mei 2016 17:17 schreef Gummiebeer het volgende:
Project Shadow staat ff stil. Pakkingen zijn wel binnen net als olie en transmissieolie. De benzinetank zit mooi in de coating en ondertussen uitgehard. Eigenlijk is het nu een kwestie van monteren, maarja, ik ben vrijdag voor de 2e keer vader geworden en dat gaat ff voor
Ah crisis. Ik zou inderdaad gewoon even bij de politie binnen wandelen, is gewoon een misdrijf namelijk. Zou me niet eens zo zeer om het geld gaan, maar vooral om het aso gehalte ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:45 schreef mjan het volgende:
[..]
Vond ik ook. Zeker omdat ik de redelijkheid zelve was.
Koppelingshendel afgebroken, krassen op de tank, kappen en carterdeksel, zadel wat beschadigd. Allemaal niet wereldschokkend en gaat me verder ook niet om het geld, maar vind het gewoon een asociale reactie.
nee hoor eenzijdig met aanwijsbare oorzaak.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:49 schreef mjan het volgende:
Ik wilde ook nog even kijken, maar kon het niet redden om daar voor 18.00 te zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heerlijk blijft het om een drukke stad door te manoeuvreren.
Even wezen kijken bij de Harmony of the Seas, lag vandaag in Rotterdam. Niet normaal hoe groot dat schip is.
Ik vind het genieten. Lekker al die auto's voorbij en constant oplettenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:03 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog even kijken, maar kon het niet redden om daar voor 18.00 te zijn.
En "heerlijk"? Vandaag in Amsterdam bijna 3 keer van de motor af gereden door onoplettende bestuurders, en bijna geplet in een spontane file.
Het is een leuke uitdaging.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik vind het genieten. Lekker al die auto's voorbij en constant opletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |