Klopt ja, zeer vervelend.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Nederland is het al snel benauwd
Ik zou graag met je willen ruilen, als het boven de 25 graden is in NL kan ik daar echt niet van genietenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:21 schreef Crack_ het volgende:
Eerst kon ik daar ook heel slecht tegen, nu prima
Ja, maar niet om lullig te doen ofzo hoor, maar met overgewicht heb je dat wel al redelijk snelquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik zou graag met je willen ruilen, als het boven de 25 graden is in NL kan ik daar echt niet van genieten
Oh jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet om lullig te doen ofzo hoor, maar met overgewicht heb je dat wel al redelijk snel![]()
Eensquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt ja, zeer vervelend.
Ik zit liever in Spanje met 30+ Graden, dan in NL met 20+
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh ja
Ik vergeet die factor altijdMaar dat kan inderdaad wel goed zijn
Gaat nog leuk worden als ik m`n streefgewicht heb gehaald, zal ergens eind v/d zomer begin v/d herfst wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja scheelt onwijs veel hoor
Ik was vroegah ook echt echt zwaar en had het altijd warm en ging kapot in de zomer. Nu koukleum![]()
Was jij een dikkie? whutquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja scheelt onwijs veel hoor
Ik was vroegah ook echt echt zwaar en had het altijd warm en ging kapot in de zomer. Nu koukleum![]()
Hoeveel kg moet je afvallen voor je streefgewicht?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Gaat nog leuk worden als ik m`n streefgewicht heb gehaald, zal ergens eind v/d zomer begin v/d herfst worden
Ja, best redelijk dikkiequote:
wat dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net naar 3 winkels geweest voor boodschappen, alsnog iets vergeten. Kutje
whut?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn mieren zijn er. Hopelijk verhuizen ze naar hun grote nest in de tijd dat ik weg ben.
Ik heb een kolonie gekocht en die kwamen net aan via de post.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, best redelijk dikkie
[..]
wat dan?
[..]
whut?
mieren, via de post? Wat ga je ermee doenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een kolonie gekocht en die kwamen net aan via de post.
Ze zijn heel klein, kan geen goede foto maken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mieren, via de post? Wat ga je ermee doenhoe duur wasda, ik vind apart verhaal
pics van de miern
En je had een lijstje? Wel erg.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wel uien gekocht, terwijl ik nog een kilo had.
Godverdomme
Grappig, en die mieren die gaan gewoon babymiertjes maken nu?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn heel klein, kan geen goede foto maken.
Maar ik heb een koningin en een stuk of 10 werksters gekocht van de gele wegmier. En een gipsnest waarin ze kunnen wonen met een glasplaatje ervoor, dan kan ik goed naar ze kijken.
Nest en mieren waren een euro of 30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |