Wat moet ik mij voorstellen bij een gemeenteambtenaar?quote:Op zondag 15 mei 2016 17:52 schreef blomke het volgende:
[..]
Ben één jaar gemeenteambtenaar geweest. Wat ben ik daar slecht behandeld zeg. Nooit in het bedrijfsleven zo beroerd behandeld dan als gemeenteambtenaar. Maar ik heb ze hen bij hun kloten gegrepen.
Dat is totaal niet realistisch en ik ga ervan uit dat je dat zelf ook wel begrijpt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:49 schreef silasuper het volgende:
Dus een beetje als een 0uren contract maar dan op de dag zelf beslissen of je gaat werken of een dag niet werkt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:49 schreef silasuper het volgende:
Dus een beetje als een 0uren contract maar dan op de dag zelf beslissen of je gaat werken of een dag niet werkt.
Ambtenaar bij een gemeentequote:Op maandag 16 mei 2016 12:50 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij een gemeenteambtenaar?
Van die types waar je 3 weken van tevoren een afspraak mee moet maken om een rijbewijs af te halen, en als je er dan bent moet je er alsnog een half uur op wachten.quote:
Dat hoeft niet, heb nog op een IT afdeling van een grote gemeente gewerkt. In feite ben je dan ook gemeenteambtenaar.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Van die types waar je 3 weken van tevoren een afspraak mee moet maken om een rijbewijs af te halen, en als je er dan bent moet je er alsnog een half uur op wachten.
Alles wat je zegt is waar. Echter, je hebt wel de mogelijkheid om verlof te nemen tussen projecten in. Dat kost dan echt klauwen met geld, maar goed, dat is een eigen keuze.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:35 schreef Azpilicueta het volgende:
Waarom zeggen zoveel mensen zzp'er? Lijkt mij toch behoorlijk stressvol wanneer je opdrachten aanneemt, investeert en vervolgens maar moet afwachten of je je centen op tijd krijgt (of überhaupt). Vergaren van opdrachtgevers en gezien de concurrentie binnen de meeste branches heb je niet altijd de luxe om datgene te kiezen wat je 'leuk' lijkt. Zelfstandig ondernemer lijkt mij juist stressvol.
Ik werkte niet met burgers; alleen heel incidenteel bij een rondleiding.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:34 schreef Janneke141 het volgende:
Van die types waar je 3 weken van tevoren een afspraak mee moet maken om een rijbewijs af te halen, en als je er dan bent moet je er alsnog een half uur op wachten.
Dat dus exact. Ik werkte bij afd. Procesbeheer (PB)quote:Op maandag 16 mei 2016 14:41 schreef spiritusbus het volgende:
Dat hoeft niet, heb nog op een IT afdeling van een grote gemeente gewerkt. In feite ben je dan ook gemeenteambtenaar.
Maar is zo'n verlof periode zonder stress? Je hebt geen inkomsten, nergens recht op en de opdrachten liggen niet voor het oprapen (buiten de ICT sector om). Ik weet het niet, zelfstandig ondernemer lijkt mij niet de beste keuze als je werk zonder stress wilt hebben.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:03 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Alles wat je zegt is waar. Echter, je hebt wel de mogelijkheid om verlof te nemen tussen projecten in. Dat kost dan echt klauwen met geld, maar goed, dat is een eigen keuze.
Nou ja, hangt er van af hoe je in het leven staat.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:43 schreef Azpilicueta het volgende:
Maar is zo'n verlof periode zonder stress?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |