leuke actie inderdaad,quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:29 schreef Fogel het volgende:
Toffe actie![]()
Wij (TRV-)mods mogen vast niet meedoen?
Ik doe in ieder geval zelf niet mee, voor de rest van de crew ben ik aan het navragen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:29 schreef Fogel het volgende:
Toffe actie![]()
En vraag dan gelijk even naar zijn voorkeur voor de normale, moderne of klassieke versie?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef ToT het volgende:
Tof!
[ afbeelding ]
Maarrrrrrr......ik denk eerder dat ik hem aan mijn broer zou geven die echt zowat OVERAL is geweest. Helaas heeft hij geen FOK! account.
Ik zal eens kijken of ik een lijstje van hem kan krijgen.
Niet vergeten om hier https://www.herinneringenoplinnen.nl/effecten/wereldkaart een keuze te maken van welk soort je zou willen winnen als je wintquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef ToT het volgende:
Tof!
[ afbeelding ]
Maarrrrrrr......ik denk eerder dat ik hem aan mijn broer zou geven die echt zowat OVERAL is geweest. Helaas heeft hij geen FOK! account.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe in ieder geval zelf niet mee, voor de rest van de crew ben ik aan het navragen.
[..]
En vraag dan gelijk even naar zijn voorkeur voor de normale, moderne of klassieke versie?
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet vergeten om hier https://www.herinneringenoplinnen.nl/effecten/wereldkaart een keuze te maken van welk soort je zou willen winnen als je wint
een reden om nog veel te ontdekken van de wereld. dat er maar veel vlaggetjes mogen komen,quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef ToT het volgende:
Tof!
[ afbeelding ]
Oh shit, ik ben nog eentje vergeten, ik pas 'm even aan!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:41 schreef Roger_ het volgende:
[..]
een reden om nog veel te ontdekken van de wereld. dat er maar veel vlaggetjes mogen komen,
gewoon zelf houden.
Klopt, crew is uitgesloten van deelname.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:29 schreef Fogel het volgende:
Toffe actie![]()
Ohquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, crew is uitgesloten van deelname.
60 vlaggetjes is niet genoegquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
en het toffe is dat je hier een setje van 60 vlaggetjes bij krijgt waarmee je kan markeren waar jij allemaal al geweest bent.
Voor de gemiddelde mens wel.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:42 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij maar de klassieke kaart als ik win
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |