Van escxtra? Die noemde Douwe volgens mij 'smug, awkward, arrogant' dus verwacht er niet te veel van straks.quote:
Veel hoger dan veel mensen denk ik, vermoed/vrees ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:12 schreef aarontje112 het volgende:
Waar ik heul erg nieuwsgierig naar ben, is hoe de (westerse) vakjury's gaan reageren op Rusland.
om de hoger scorenden een extra voordeeltje te gevenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:13 schreef TLC het volgende:
Waarom kunnen er bij de puntentelling geen 9 en 11 punten worden gegeven ? waarom 9 en 11 en niet bv 4 en 6 ?
Ja, met roze shirt. Negatief hoofd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Van escxtra? Die noemde Douwe volgens mij 'smug, awkward, arrogant' dus verwacht er niet te veel van straks.
Ja in vakjury's heb ik ook weinig vertrouwen, volgens mij hebben ze die Russische oma's toen ook nog in de top 10 gezetquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Veel hoger dan veel mensen denk ik, vermoed/vrees ik.
Nu wel, begin was zwak. Maar op zich is het geheel zwak, dit gaat strijden om de laatste plaatsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:14 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh ik vind het beter klinken dan gisteren
Hmm ik denk dat België wel gaat verrassen, top 10 moet er in zittenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nu wel, begin was zwak. Maar op zich is het geheel zwak, dit gaat strijden om de laatste plaats
GROOEEEEENNNNNNNquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:14 schreef Em31 het volgende:
Het blijft door die stilte wel steeds weer spannend, benieuwd wat hij nu gaat doen/zeggen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, als Douwe Bob een of andere Wit-Russische chansonnier was hadden ze vandaag nog gesproken over die 'gast met die tattoo op z'n nek met z'n oubollige nummer'. Chauvinistisch gedoe. Cyprus zou kapotgedraaid worden op 3FM als het Kensington was.
Je wil toch weten hoe de concurrentie het doet? Stel, Rusland klettert van zijn trapje en Hovi krijgt een schoen naar zijn kopquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:14 schreef Lothiriel het volgende:
Wat is eigenlijk het punt dat we nu alweer alles kunnen zien van een show nog eens morgen? Dat ontgaat me precies een beetje
Nou dan heb je de gemiddelde bagger van dit jaar duidelijk niet gehoordquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nu wel, begin was zwak. Maar op zich is het geheel zwak, dit gaat strijden om de laatste plaats
Konden we het maar zien!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:14 schreef Lothiriel het volgende:
Wat is eigenlijk het punt dat we nu alweer alles kunnen zien van een show nog eens morgen? Dat ontgaat me precies een beetje
Die Hovi mag inderdaad wel een schoen krijgen op z'n kop, wat een eikelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je wil toch weten hoe de concurrentie het doet? Stel, Rusland klettert van zijn trapje en Hovi krijgt een schoen naar zijn kop
Jazeker wel. Maar ik vind dit een zwakke copycat. Fransje ook hoor, die moeten lekker strijden om de laatste plaats terwijl de eckte artiesten het werk doenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:15 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nou dan heb je de gemiddelde bagger van dit jaar duidelijk niet gehoord
Vooral hopen dat de concurrenten nu vals zingen, omdat dit vanavond voor de jury telt en niet morgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:14 schreef Lothiriel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |