Gewoon uitkering plus dagbesteding.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:06 schreef Bonkers. het volgende:
Hoe hoop je oprecht aan een baan te komen, Deezertje?
In je sector zijn er geen/weinig vacatures, het overgrote deel van de schare vacatures wordt via-via ingevuld en jij mist die contacten, bij die enkele openstaande openbare vacatures val je niet op tussen de 100+ overige sollicitanten en je wilt geen werkervaringsplek.
Je kan net zo goed een muntje in de Trevi-fontein flikkeren en hopen dat je wens uitkomt.
Deels waar. Vandaag 2 films gezien.. Post ik mijn mening en dan? Andere mensen reageren en ik kom niet tot andere inzichten waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit kan wel kloppen ja.
Wel triest verder dat hij eventueel alleen sociaal wil doen als er een relatie in zit, en niet gewoon met andere mensen een leuk gesprek wil hebben.
Nee maar wel tot contact. Vrij essentieel voor relaties, in welke vorm dan ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deels waar. Vandaag 2 films gezien.. Post ik mijn mening en dan? Andere mensen reageren en ik kom niet tot andere inzichten waarschijnlijk.
Misschien raden ze je andere, soortgelijke films aan. Misschien raak je in gesprek over de verschillende acteurs en andere rollen van ze.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deels waar. Vandaag 2 films gezien.. Post ik mijn mening en dan? Andere mensen reageren en ik kom niet tot andere inzichten waarschijnlijk.
De andere komen met hun mening, je gaat daarop in en je raakt in gesprek over andere films die je zou kunnen kijken of al gezien hebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit is al die tijd al het geval..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:16 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Niet iedere vorm van sociale interactie hoeft resultaatgericht te zijn.
quote:Deels waar. Vandaag 56 vragen gesteld over hoe ik mijn leven kan beteren.. Post ik mijn verhalen, en dan? Andere mensen reageren en ik kom niet tot andere inzichten waarschijnlijk.
Waarschijnlijk is de enige mogelijkheid dat er iemand hem een miljoen of 5 sponsort waar hij de rest van zijn leven mee kan doen, aandacht krijgt van mensen en niet hoeft te solliciteren voor een baan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:23 schreef gebakken-koekje het volgende:
Deezer open je deze topics alleen voor de aandacht, wat je eerder al aangaf?
Of hoop je ook nog ergens dat iemand je HET advies geeft waar je wel iets mee kan voor je eigen gevoel?
Ik betwijfel of hij het dan kan opbrengen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit kan wel kloppen ja.
Wel triest verder dat hij eventueel alleen sociaal wil doen als er een relatie in zit, en niet gewoon met andere mensen een leuk gesprek wil hebben.
Nee, want in één van de vorige topics gaf hij nog aan dat 'als het even kon' het wel 24/7 netflix&chill mocht zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:30 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij het dan kan opbrengen.
Hij denkt zeker dat een vriendin alleen iemand is met wie hij kan neuken wanneer hij wil, en dat als hij daarmee klaar is hij verder kan met zelf zijn gang gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:30 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij het dan kan opbrengen.
Zo stel ik het mij ook voor.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij denkt zeker dat een vriendin alleen iemand is met wie hij kan neuken wanneer hij wil, en dat als hij daarmee klaar is hij verder kan met zelf zijn gang gaan.
Zie al dat zijn vriendin dan thuiskomt en een verhaal verteld over wat er op haar werk gebeurde, en hij totaal niet luistert omdat het hem niet boeit(niet dat dit ooit zal gebeuren, want geen enkel meisje zal daarin trappen)
Dus bek houden, film kijken en af en toe een wippie wanneer meneer zin heeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, want in één van de vorige topics gaf hij nog aan dat 'als het even kon' het wel 24/7 netflix&chill mocht zijn.
Mogen wij dit opvatten als geen antwoord is ook een antwoord Deezertje?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:47 schreef Koral het volgende:
[..]
Goed ook dat je je grenzen aangeeft.Ik, en ik hoop iedereen hier, zal die respecteren.
Wil jij dan voortaan, als blijk van respect, zo vriendelijk zijn om geen vragen meer te droppen hier als je toch niet van plan bent om serieus iets met de antwoorden te doen?
Dit is wel redelijk veelzeggend. Je hebt totaal geen diepgang, zou me ook niet verbazen als je dubbele lagen in films niet ziet, en totaal geen interesse in andere mensen. De visie van een ander op een film of wat dan ook, kan zo leerzaam en interessant zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De juridische wereld werkt net zo, en toch heb ik het wel gedaan. En raad eens, die extra ervaring gaf me wel mooi een voorsprong op andere mensen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nop. Zo houdt je in de mediasector het principe van goedkope stagiairs in stand zonder vooruitzicht op een baan (in de praktijk krijgt bijna niemand dat omdat ze weer een volgende ervaringsplek vullen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |