abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162182514
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:18 schreef 6star6lord6 het volgende:
Misschien moet je wat aan je uiterlijk doen?

Als je bleek bent zonnen of zonnebank.
Dik naar sportschool en afvallen.
Mooie kleren dragen en niet stinken.
Een mooi kapsel.

Hoe vind je je zelf eruit zien, en wat kan er veranderen?
Ik ga al buitengewoon vaak naar de kapper, nieuwe kapsels etc.
Ben slank. Stink niet. Kleurtje wordt aan gewerkt.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:23:18 #227
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162182557
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Uiteindelijk wil je zeker ook in de startende fase de ruimte hebben om elkaar volledig te leren kennen.. dus als zij niet op zichzelf woont en hij ook niet en je bent dus half 20 dan kan je niet in alle vrijheid daten.
ouders zijn toch ook wel een keer weg neem ik aan. Het gaat bij jou niet om waar je woont of hoe je er uit ziet maar hoe je je gedraagt en dat weet je ook echt wel
pi_162182603
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:23 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

ouders zijn toch ook wel een keer weg neem ik aan. Het gaat bij jou niet om waar je woont of hoe je er uit ziet maar hoe je je gedraagt en dat weet je ook echt wel
Nu 2 weken rijk alleen, nu nog een date vinden...
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:26:43 #229
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162182659
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nu 2 weken rijk alleen, nu nog een date vinden...
Deezertje jij hebt toch ooit een keer seks gehad zei je? Hoe ging dat dan
Oh.
pi_162182675
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Deezertje jij hebt toch ooit een keer seks gehad zei je? Hoe ging dat dan
Bij haar.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:28:23 #231
47102 Elvi
miemkwien
pi_162182700
Huh hij was toch maagd?
pi_162182727
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:28 schreef Elvi het volgende:
Huh hij was toch maagd?
Nee, maar wel lang geleden dus officieel ben ik weer maagd.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:29:49 #233
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162182733
Deezer is geen maagd. Maar Deezer je weet toch dat een relatie meer is dan sex he?
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:29:49 #234
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162182734
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Bij haar.
Hoe kende je haar dan?
Oh.
pi_162182768
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe kende je haar dan?
Via datingapp
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:32:41 #236
47102 Elvi
miemkwien
pi_162182805
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je maagdenvlies is teruggegroeit?
pi_162182869
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:32 schreef Elvi het volgende:

[..]

Je maagdenvlies is teruggegroeit?
Nee, maar als je jaren niet gefietst hebt is het wel ff wennen weer.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:35:26 #238
416931 yats
(non) Average Joe
pi_162182870
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 15:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus zolang ik niet hulp zoek hoef ik zelf niet te rekenen op meiden te versieren, maar alleen versierd worden (als ik dat dan als zodanig opvat)? :P
Nee, zolang jij niets veranderd moet je nergens op rekenen. Het kan natuurlijk dat je per toeval een vrouw treft die overal doorheen prikt, net zo is als jou of zelf heel hopeloos op zoek is naar iemand, maar ik zou er niet vanuit gaan. Wat elvi al zei is echt de spijker op zijn kop. Echt, neem het nu eens aan en zoek hulp om je ASS te accepteren en er mee om te leren gaan, dat geeft je een veel leuker even dan nu.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:37:24 #239
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162182915
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Via datingapp
En daarna kon dat niks meer worden?

Wel verrassend dat het jou is gelukt
Oh.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:39:16 #240
416931 yats
(non) Average Joe
pi_162182965
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 15:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat ik nog niet op mezelf woon, maar ik reageer nu op woningen dus werk ik al aan. En mocht ik over een paar maanden een baan hebben en dus meer inkomen kan ik ook ergens anders huren ipv sociaal.
Ga er maar vanuit dat het langer duurt om werk te vinden. Zeker als je alleen op dingen reageert die bij 'jouw niveau' passen. Daar is het aanbod van sollicitanten vergelijkbaar of beter dan jou immers erg groot op. En ja, ik weet waar ik het ober heb, ik heb met twee juridische masters bijna twee jaar moeten zoeken en tot die tijd werk moeten doen waar jij op neer kijkt als ik je posts hier soms zie.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_162183570
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:19 schreef Deezertje het volgende:
Van http://www.opkijken.nl/wi(...)eperking/wat-is-ass/

Herken ik:

Mensen met ASS hebben moeite met plannen of een taak uitvoeren. Als het niet precies duidelijk is wat de opdracht is, raken ze gedesinteresseerd en verliezen ze de concentratie.

Als je iemand met ASS een opdracht geeft, maak dan stap voor stap duidelijk wat hij moet doen. Dat geeft structuur en zo kan hij heel goed de opdracht uitvoeren.

Iemand met autisme heeft specifieke interesses en soms stereotiep gedrag. Ze hebben veel moeite met het afwijken van bepaalde gewoontes en patronen. Ze houden over het algemeen van het verzamelen van feiten en weetjes. Bijvoorbeeld over treinen, fototoestellen of molens.

Mensen met het Aspergersyndroom zijn normaal tot hoogbegaafd. Ze hebben een goede taalontwikkeling, maar ze nemen taal vaak letterlijk. Spreekwoorden en gezegden, humor en ironie kunnen ze niet direct begrijpen. Dit moet eerst uitgelegd worden.
Mensen met Asperger zijn daardoor vaak eerlijk en direct.
Daarnaast hebben ze een aantal specifieke kenmerken:
Problemen met sociale interactie en een [b]opvallend beperkt repertoir van interesses en activiteiten.[/b]
Moeite om relaties aan te gaan.
Moeite om spontaan te reageren op plezier,[b] of het delen van belevenissen.[/b]
[b]Speciale hobby’s en een beperkt interessegebied.
[/b][u][b]Regels en afspraken kunnen star worden gehandhaafd.[/b][/u]
Onbekende situaties leveren stress op. Ze zijn altijd op hun hoede of ze gaan [b]‘de clown’ [/b]uithangen, om niet te hoeven voldoen aan de ‘normale’ omgangsvormen.

Zie hier de opdrachten van deze week. Dat waren allemaal 'doe maar wat je wilt' opdrachten. Alles is dus geoorloofd zou je denken, maar zul je net zien dat het onderwerp niét goed is en dus blijkt dat alles ook weer niet 100% te zijn...

Deadlines herken ik mezelf ook wel in. Als iemand iets beloofd te sturen voor morgen 17.00 uur en het is er 16:59 nog niet kan ik mij vreselijk ergeren. Spreek dan niets af of stuur een mailtje dat het langer duurt met nieuwe datum. Zelf ben ik wel altijd op tijd.
En als je dat nu vertaald naar de context van liefde? Liefde is iets onvoorwaardelijks in mijn ogen. Hier staan toch al weer een paar voorwaarden.

Ik hoop het voor je dat je iemand treft die met die voorwaarden om kan gaan. Of op zijn minst wil erkennen. Maar hoe ga jij de behoeften van die persoon zelf (h)erkennen?

En dan zal er gerust wel eens wat ergernis zijn. Hoe ga jij dat oplossen? Hoe ga jij ervoor zorgen dat de ander bereid is om weer normaal naar jou te doen? Ik heb je hier namelijk nog nooit sorry zien zeggen of op een andere manier excuses zien aanbieden?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162184013
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:19 schreef Deezertje het volgende:
Van http://www.opkijken.nl/wi(...)eperking/wat-is-ass/

Herken ik:

Mensen met ASS hebben moeite met plannen of een taak uitvoeren. Als het niet precies duidelijk is wat de opdracht is, raken ze gedesinteresseerd en verliezen ze de concentratie.

Als je iemand met ASS een opdracht geeft, maak dan stap voor stap duidelijk wat hij moet doen. Dat geeft structuur en zo kan hij heel goed de opdracht uitvoeren.

Iemand met autisme heeft specifieke interesses en soms stereotiep gedrag. Ze hebben veel moeite met het afwijken van bepaalde gewoontes en patronen. Ze houden over het algemeen van het verzamelen van feiten en weetjes. Bijvoorbeeld over treinen, fototoestellen of molens.

Mensen met het Aspergersyndroom zijn normaal tot hoogbegaafd. Ze hebben een goede taalontwikkeling, maar ze nemen taal vaak letterlijk. Spreekwoorden en gezegden, humor en ironie kunnen ze niet direct begrijpen. Dit moet eerst uitgelegd worden.
Mensen met Asperger zijn daardoor vaak eerlijk en direct.
Daarnaast hebben ze een aantal specifieke kenmerken:
Problemen met sociale interactie en een [b]opvallend beperkt repertoir van interesses en activiteiten.[/b]
Moeite om relaties aan te gaan.
Moeite om spontaan te reageren op plezier,[b] of het delen van belevenissen.[/b]
[b]Speciale hobby’s en een beperkt interessegebied.
[/b][u][b]Regels en afspraken kunnen star worden gehandhaafd.[/b][/u]
Onbekende situaties leveren stress op. Ze zijn altijd op hun hoede of ze gaan [b]‘de clown’ [/b]uithangen, om niet te hoeven voldoen aan de ‘normale’ omgangsvormen.

Zie hier de opdrachten van deze week. Dat waren allemaal 'doe maar wat je wilt' opdrachten. Alles is dus geoorloofd zou je denken, maar zul je net zien dat het onderwerp niét goed is en dus blijkt dat alles ook weer niet 100% te zijn...

Deadlines herken ik mezelf ook wel in. Als iemand iets beloofd te sturen voor morgen 17.00 uur en het is er 16:59 nog niet kan ik mij vreselijk ergeren. Spreek dan niets af of stuur een mailtje dat het langer duurt met nieuwe datum. Zelf ben ik wel altijd op tijd.
Dus als ik het goed begrijp herken je 'problemen met sociale interactie' bijvoorbeeld niet?
pi_162184103
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:24 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dus eigenlijk heb je iemand nodig die dezelfde job doet, dezelfde hobby's heeft, dezelfde vrienden (sja...) heeft en die de hele dag hetzelfde doet en liefst ook nog uit dezelfde woonplaats komt? Ook niet op uitwisseling is geweest en geen grote vriendengroep en druk sociaal leven had op de hbo/uni?
Een vrouwelijke kloon. Zodat hij zichzelf via een ander bevestiging kan geven. Een Deezertje-topic-reeks waar hij zowel TS is als mensen die reageren.
"Pools are perfect for holding water"
pi_162184201
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Deels waar. Vandaag 2 films gezien.. Post ik mijn mening en dan? Andere mensen reageren en ik kom niet tot andere inzichten waarschijnlijk.
Serieus? Dat ligt dan helemaal aan jou en hoe je vastgeroest zit in je eigen denken.

Wat ook wel weer erg exemplarisch is, daar je pertinent weigert om iets van een ander aan te nemen.

Zo hoorde ik laatst iemand over de Harry Potter films zeggen dat het best alleen maar een enorm fantasieverhaal van Harry zou kunnen zijn, als manier om mentaal te ontsnappen uit de bezemkast van zijn oom en tante. Toen dacht ik ... goh, interessant. Zou best goed kunnen ja ... Tada, nieuw inzicht.
pi_162184272
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

:')
pi_162184351
Geloof je deze onzin nou zelf eigenlijk nog allemaal? Of kan je het toch ergens, in een klein hoekje van je zijn, zien voor het vluchtgedrag wat het is, en ben je gewoon doodsbang?

Want geloof me .. dat tweede zou al zo'n enorme stap in de goede richting zijn.
pi_162184424
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 17:41 schreef probeer het volgende:
Geloof je deze onzin nou zelf eigenlijk nog allemaal? Of kan je het toch ergens, in een klein hoekje van je zijn, zien voor het vluchtgedrag wat het is, en ben je gewoon doodsbang?

Want geloof me .. dat tweede zou al zo'n enorme stap in de goede richting zijn.
Natuurlijk is elk nieuw begin (dus ook het leven na school straks) spannend. Je kunt immers niet meer terug naar je school, want je hebt bewezen het te kunnen en hebt daar ook niks meer te zoeken met de mensen/leraren. Maar hoe eng of onzeker de toekomst ook is (kan eigenlijk alleen maar leuker worden toch?) ben ik bang (jawel!) dat straks alles afgekeurd is en ik weer verder weg ben van die nieuwe toekomst (maar voor nu is het uit mijn handen).
pi_162184431
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 15:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus zolang ik niet hulp zoek hoef ik zelf niet te rekenen op meiden te versieren, maar alleen versierd worden (als ik dat dan als zodanig opvat)? :P
Zolang je geen hulp zoekt blijf je zitten in het waardeloze leven* wat je nu hebt. Totdat je dood gaat. Niemand gaat je redden, want dat kunnen ze niet eens. Dat kan je alleen zelf.

* Dat is niet eens mijn waardeoordeel, maar dat van jezelf. Je bent overduidelijk niet gelukkig, of iets wat er ook maar bij in de buurt komt.
pi_162184477
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 17:45 schreef probeer het volgende:

[..]

Zolang je geen hulp zoekt blijf je zitten in het waardeloze leven* wat je nu hebt. Totdat je dood gaat. Niemand gaat je redden, want dat kunnen ze niet eens. Dat kan je alleen zelf.

* Dat is niet eens mijn waardeoordeel, maar dat van jezelf. Je bent overduidelijk niet gelukkig, of iets wat er ook maar bij in de buurt komt.
Beetje zoals je eigen begrafenis waar vervolgens niemand op verschijnt (als die er überhaupt is, want wie moet 'm organiseren als ik dood ben en mijn familie ook? ;))
pi_162184481
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 17:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Natuurlijk is elk nieuw begin (dus ook het leven na school straks) spannend. Je kunt immers niet meer terug naar je school, want je hebt bewezen het te kunnen en hebt daar ook niks meer te zoeken met de mensen/leraren. Maar hoe eng of onzeker de toekomst ook is (kan eigenlijk alleen maar leuker worden toch?) ben ik bang (jawel!) dat straks alles afgekeurd is en ik weer verder weg ben van die nieuwe toekomst (maar voor nu is het uit mijn handen).
Ik stel je een directe vraag, en toch blijf je er met dit soort onzin omheen draaien. Dit gaat niet om je studie of werk, en dat weet je best.

Je kiest er bewust voor om ongelukkig te blijven. Keer op keer weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')