Nee dat schreeuwende non-talent.quote:
Die zijn gruwelijk.quote:
Ik denk dat als je er een hebt gelezen, je ze allemaal hebt gelezen.quote:
Hint, ze heeft er net twee weken vakantie op zitten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:05 schreef wolkentoetje het volgende:
Welk Turks Nederlands mokkel en welke columns?
O die,nou next..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:06 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik denk dat als je er een hebt gelezen, je ze allemaal hebt gelezen.
[..]
Hint, ze heeft er net twee weken vakantie op zitten.
Ik ben verliefd op m'n kapster. Helaas voor haar is het familie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op haar. laat haar met rust
Andere voorbeelden.quote:
Ik heb geen idee, interesseert mij ook eigenlijk niet. Yolanthe is gewoon een rete lekker wijf. Niet meer, niet minder.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mijn zus hoeft niet voor haar onder te doen.
Ik zou nooit en een en een gebruiken in één zin.quote:
Ook ?quote:
Daphne Jongejans ook niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mijn zus hoeft niet voor haar onder te doen.
Je hebt geen idee ?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:27 schreef Diemux het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, interesseert mij ook eigenlijk niet. Yolanthe is gewoon een rete lekker wijf. Niet meer, niet minder.
Meen je niet ?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:29 schreef Diemux het volgende:
[..]
Ja er zijn wel meerdere lekkere wijven.
Jammer, had je graag wat foto's toegestuurd anders.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:27 schreef Diemux het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, interesseert mij ook eigenlijk niet. Yolanthe is gewoon een rete lekker wijf. Niet meer, niet minder.
Linkje naar zo'n review? Vind ik wel tof om te lezen op zich.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:37 schreef Loveless85 het volgende:
Aldus de man die loopt te pochen met z'n seniele verhalen van vroeger en reviews van de lokale snackbar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |