abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162153492
quote:
'Een derde Nederlanders ziet nog steeds liever geen zoenende homo's'

Hoewel steeds meer Nederlanders positief staan tegenover homoseksualiteit, heeft nog altijd een derde (32 procent) van de bevolking moeite met twee zoenende mannen op straat. Dat blijkt uit een donderdag gepubliceerd onderzoek van het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP). Het gaat om een onderzoek onder 1.919 Nederlanders, uitgevoerd in 2014.

Uit het onderzoek dat werd uitgevoerd in 2012 bleek dat 35 procent moeite heeft met twee zoenende mannen op straat. Dat percentage is in twee jaar tijd met drie procentpunt gedaald. Zoenende vrouwen worden door 23 procent van de Nederlanders als aanstootgevend ervaren. Bij een zoenend heterostel in het openbaar is dit maar 12 procent.

De opvatting van de Nederlandse bevolking over lesbiennes, homo's, biseksuelen en transgenders is al jaren positiever aan het worden. In 2006 was 15 procent van de Nederlanders negatief over homo's, nu is dat gedaald tot 7 procent.

''Mensen hebben weinig of geen moeite met het homohuwelijk, het recht om te leven zoals homoseksuele mannen en vrouwen zelf willen en een homoseksuele oriëntatie van de eigen kinderen of van een leerkracht'', aldus het SCP.

Toch hebben lesbische, homoseksuele en biseksuele mensen nog altijd meer problemen dan heteroseksuelen op het werk en in het openbaar. ''Zij hebben bijvoorbeeld vaker met intimidatie op het werk te maken en hebben vaker burn-outverschijnselen'', stellen de onderzoekers. Op straat voelen zij zich minder veilig en worden vaker slachtoffer van geweld dan heteroseksuelen.

Uit het rapport van het planbureau blijkt dat de acceptatie van homoseksuelen in ons land vooral achterblijft bij strenggelovigen, Turkse, Marokkaanse, Somalische en Poolse Nederlanders. ''Zo ligt het percentage autochtone Nederlanders (83 procent) dat het goed vindt dat homoseksuelen met elkaar mogen trouwen, twee tot drie keer hoger dan het percentage onder Somalische (27 procent), Marokkaanse (30 procent) en Turkse Nederlanders (35 procent).''

In Europa behoort Nederland samen met Zweden en Denemarken tot de landen die het meest positief over homoseksualiteit denken. In Oost-Europese landen als Estland, Polen en Tjechië, zijn de minst positieve opvattingen te vinden.

In Nederland voelt zo'n 4 tot 7 procent zich in ''mindere of meerdere mate'' aangetrokken tot seksegenoten.

Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)-zoenende-homos.html
Problemen met zoenende m-m: 35%
Problemen met zoenende v-v: 23%
Problemen met zoenende m-v: 12%

Het argument dat je vaak hoort "ja maar ik vind gewoon álle zoenende koppels vies, dus het is geen gebrek aan homotolerantie" gaat veelal dus niet op.

Wel redelijk goed nieuws dat 93% van de Nederlanders nu "niet negatief" over homo's is en 83% van de autochtone Nederlanders het prima vindt dat mensen van gelijk geslacht met elkaar mogen trouwen, al ligt het percentage dus veel lager onder gelovigen en allochtonen.
pi_162154364
Twee chickies is prima, twee kerels is maar nasty
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:28:46 #3
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_162154474
Waarom moet iedereen er eigenlijk per sé geen moeite mee hebben om 2 homoseksuelen met elkaar te zien zoenen? Man of vrouw.
Ik snap die geforceerde acceptatie niet echt zo eigenlijk.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:31:15 #4
117098 Hathor
Effe niet
pi_162154560
Is het ook goed als ik er totaal geen moer om geef om dat hele homo gebeuren? Het is altijd voor of tegen, maar in vind het eigenlijk helemaal niet interessant.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:31:37 #5
117098 Hathor
Effe niet
pi_162154576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom moet iedereen er eigenlijk per sé geen moeite mee hebben om 2 homoseksuelen met elkaar te zien zoenen? Man of vrouw.
Ik snap die geforceerde acceptatie niet echt zo eigenlijk.
Dat ik precies wat ik net zei dus.
pi_162154710
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:31 schreef Hathor het volgende:
Is het ook goed als ik er totaal geen moer om geef om dat hele homo gebeuren? Het is altijd voor of tegen, maar in vind het eigenlijk helemaal niet interessant.
Dat is perfect zelfs.
pi_162154807
quote:
Dit dus.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162155162
quote:
Dit. Er zijn wel betere dingen om je druk over te maken.
pi_162155425
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:56 schreef Infection het volgende:

[..]

Dit. Er zijn wel betere dingen om je druk over te maken.
Lovenswaardige houding.

Als je tot die groep behoort heb je echter helaas nog veel last van mensen die het wél iets kan schelen en dan in negatieve zin.
pi_162155508
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:08 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Lovenswaardige houding.

Als je tot die groep behoort heb je echter helaas nog veel last van mensen die het wél iets kan schelen en dan in negatieve zin.
Waar zouden de "neutralen" onder ons ergens last van hebben? Ik ken persoonlijk een paar homo's en die hebben nergens last van.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162155576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Waar zouden de "neutralen" onder ons ergens last van hebben? Ik ken persoonlijk een paar homo's en die hebben nergens last van.
Met "die groep" refereerde ik niet aan neutralen, maar aan de homo's.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 16:26:48 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162155726
Ik heb er geen moeite mee. Het is voor mij persoonlijk alleen net zo leuk om tegen te komen als een moeder die een poepluier verschoond, heb ik ook geen moeite mee maar echt geweldig vind ik het niet zeg maar. 'Een derde Nederlanders ziet nog steeds liever geen zoenende homo's' staat wat mij betreft niet gelijk aan wel of niet tolereren. Je kan het 'liever niet' willen zien maar dat staat er apart van. Ik zie ook 'liever niet' iemand rondlopen in een wielrennersbroekje bijvoorbeeld maar het is dus geen principe-kwestie, gewoon een kwestie van smaakverschil. Die 93% is dus relevanter dan die 35% want het eerste is een principe kwestie en het tweede een kwestie van smaak/gevoel
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_162156279
Dit bewijst hoe sterk propaganda en indoctrinatie van een volk kan werken.
pi_162156994
What's next. Dierenseks moet geaccepteerd worden?
pi_162157364
We zouden intolerantie eens wat meer moeten tolereren.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2016 @ 17:41:10 #16
137949 Disana
pi_162157442
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 17:36 schreef wuuht het volgende:
Want?
pi_162157447
Ik zag, volgens mij afgelopen zondag, twee mannen hand in hand lopen hier op het dorp. :).

Overigens schijnt een lesbisch stel in één van de betere buurten van het dorp weg gepest te zijn. Fijne ervan weet ik niet.
En paar straten hierachter woont een homo-paar, maar die worden niet weg gepest en liggen heel goed in de buurt. Nou vind ik wel dat die ene, die heel dik is, altijd heel erg onvriendelijk kijkt.

Daarnaast woont er ook een neger in de buurt, waar ik wel eens woorden mee gehad heb, jaar of 8 geleden. Liep toen met hondje (zie avatar), begon ineens te schelden en heel naar te doen. En hij zei tegen mij: je komt zeker niet hier vandaan.
Ik ---> :? . :{. :').

[ Bericht 31% gewijzigd door Ryan3 op 13-05-2016 17:46:33 ]
I´m back.
pi_162157457
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 17:20 schreef ccs het volgende:
Als dieren geen seks hebben komen er nooit nieuwe diertjes.
pi_162157464
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 17:36 schreef wuuht het volgende:
Prima, want dat wordt er getolereerd dat ik intolerant sta tegenover andere mensen met een intolerantie instelling en dat maakt mij dus ook intolerant.
ROBODEMONS..................|:(
pi_162157722
quote:
De progressieve moraalterroristen zullen het zeker niet hierbij laten. Het conservatieve gedachtegegoed moet en zal vernietigd worden. D66 voert ook al jaren kruistochten tegen alles wat 'ouderwets' is .
pi_162157793
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 17:55 schreef Confetti het volgende:

[..]

De progressieve moraalterroristen zullen het zeker niet hierbij laten. Het conservatieve gedachtegegoed moet en zal vernietigd worden. D66 voert ook al jaren kruistochten tegen alles wat 'ouderwets' is .
Ja, als cultureel-marxist en atheïst ben ik het er wel mee eens dat het conservatisme en het moreel absolutisme idd minder invloed krijgt. Dat het überhaupt nog bestaat. Religieuzen maken een steeds kleiner aandeel uit van de bevolking.
I´m back.
pi_162157892
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 17:55 schreef Confetti het volgende:

[..]

Maar in hoeverre heb je daar als individu last van. Het is niet zo dat je opgepakt wordt omdat je een traditioneel huishouden runt. Dat blijft bestaan. Er komen nu gewoon meer opties bij.
pi_162157959
Ik begrijp niet wat 'het liever niet zien van zoenende homostellen' te maken heeft met homo-acceptatie. Ik ben een heteroseksuele man, mijn smaak is daarop ingesteld. Ik kijk ook liever niet naar hoe iemand een nummertje 2 doet op de wc, ben ik dan tegen poepen?

Homo's zijn prima, en mogen van mij doen wat ze willen. Betekent niet dat ik er naar moet kijken en het maar lekker moet vinden.
pi_162157972
Boeiend of mensen van hetzelfde geslacht met elkaar zoenen :{w
pi_162158003
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:08 schreef Inaithnir het volgende:
Ik begrijp niet wat 'het liever niet zien van zoenende homostellen' te maken heeft met homo-acceptatie. Ik ben een heteroseksuele man, mijn smaak is daarop ingesteld. Ik kijk ook liever niet naar hoe iemand een nummertje 2 doet op de wc, ben ik dan tegen poepen?

Homo's zijn prima, en mogen van mij doen wat ze willen. Betekent niet dat ik er naar moet kijken en het maar lekker moet vinden.
Ach ja, dat zoenen is ook niet echt het item. Hoe vaak zie je überhaupt zoenende mensen?
Maar hand-in-hand lopen is volgens mij wel een item wrs, zeker nu het beter weer wordt en mensen gaan wandelen.
Overigens Turken zoenen de mannen, zijnde heterofiel, elkaar ook. Lopen soms ook hand-in-hand zelfs, geloof ik.
I´m back.
pi_162158026
Schrijnend om te lezen hoe intolerant de Nederlandse islamisten zijn tegenover homo's.
pi_162158049
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ach ja, dat zoenen is ook niet echt het item.
Ik weet niet of je het gelezen hebt, maar het onderzoek ging dus daadwerkelijk over zoenen.
pi_162158063
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:13 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het gelezen hebt, maar het onderzoek ging dus daadwerkelijk over zoenen.
Dat heb ik gelezen, maar wat ik zeg hoe vaak zie je nu zoenende mensen dan?
I´m back.
pi_162158100
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat heb ik gelezen, maar wat ik zeg hoe vaak zie je nu zoenende mensen dan?
Niet vaak, maar ik snap je punt niet. Het onderzoek relateert het 'afkeer hebben van zoenende homo-stellen' met het niet accepteren van homoseksualiteit. Wat gewoon idioot is.
pi_162158105
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Schrijnend om te lezen hoe intolerant de Nederlandse islamisten zijn tegenover homo's.
De meeste islamieten komen hier nou eenmaal niet wonen vanwege onze vrijheden.
pi_162158132
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De meeste islamieten komen hier nou eenmaal niet wonen vanwege onze vrijheden.
Inderdaad maar ook de jongerengeneraties hebben die middeleeuwse normen en waarden.
pi_162158159
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Inderdaad maar ook de jongerengeneraties hebben die middeleeuwse normen en waarden.
Jammer dat er geen cijfers genoemd worden omtrent Surinamers en Polen. Al heb ik wel het idee dat die lui hun handen meer thuis houden.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:19:46 #33
117098 Hathor
Effe niet
pi_162158174
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb soms wel eens last van muggen in mijn slaapkamer, dat vind ik een veel groter probleem dan die hele pro/con homo discussie, want die word tenminste niet in mijn slaapkamer gevoerd.
pi_162158204
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:16 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Niet vaak, maar ik snap je punt niet. Het onderzoek relateert het 'afkeer hebben van zoenende homo-stellen' met het niet accepteren van homoseksualiteit. Wat gewoon idioot is.
Het relateert acceptatie van homoseksualiteit aan het wel of niet afkeer hebben aan zoenende homo's/leso's. Echter zo vaak zie je überhaupt niet mensen met elkaar zoenen, dus nee, ik vind het an sich niet een goede graadmeter.
Hand-in-hand lopen wrs wel. Dan zul je zien wrs dat het best meevalt met homo-acceptatie.
Als je vraagt homo's doen een nummertje neuken, pijpen etc. op het terras, hoe waardeer je dat? En mensen waarderen dat maar voor 5%, kun je dan zeggen dat er geen homo-acceptatie is?
I´m back.
pi_162158214
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Mwah, die 'middeleeuwse' normen en waarden hadden wij zo'n honderd jaar geleden ook nog. Westerse landen mogen wel even nagaan dat onze tolerantie ook nog niet zo lang bestaat.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:22:19 #36
117098 Hathor
Effe niet
pi_162158227
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 17:41 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zag, volgens mij afgelopen zondag, twee mannen hand in hand lopen hier op het dorp. :).

Overigens schijnt een lesbisch stel in één van de betere buurten van het dorp weg gepest te zijn. Fijne ervan weet ik niet.
En paar straten hierachter woont een homo-paar, maar die worden niet weg gepest en liggen heel goed in de buurt. Nou vind ik wel dat die ene, die heel dik is, altijd heel erg onvriendelijk kijkt.

Daarnaast woont er ook een neger in de buurt, waar ik wel eens woorden mee gehad heb, jaar of 8 geleden. Liep toen met hondje (zie avatar), begon ineens te schelden en heel naar te doen. En hij zei tegen mij: je komt zeker niet hier vandaan.
Ik ---> :? . :{. :').
Heet die ene dikke toevallig Paul de Leeuw?
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:22:54 #37
117098 Hathor
Effe niet
pi_162158237
quote:
Want dat is hetzelfde als twee mensen die van elkaar houden?
pi_162158273
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Heet die ene dikke toevallig Paul de Leeuw?
Nee, ik weet niet hoe hij heet.
I´m back.
pi_162158328
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het relateert acceptatie van homoseksualiteit aan het wel of niet afkeer hebben aan zoenende homo's/leso's. Echter zo vaak zie je überhaupt niet mensen met elkaar zoenen, dus nee, ik vind het an sich niet een goede graadmeter.
Hand-in-hand lopen wrs wel. Dan zul je zien wrs dat het best meevalt met homo-acceptatie.
Als je vraagt homo's doen een nummertje neuken, pijpen etc. op het terras, hoe waardeer je dat? En mensen waarderen dat maar voor 5%, kun je dan zeggen dat er geen homo-acceptatie is?
Afkeer van zoenende homostellen is een slechte parameter niet vanwege hoe vaak het voorkomt, maar gewoon omdat het niks te maken heeft met homo-acceptatie. Handje-vasthouden is misschien beter, dat is waar.
pi_162158361
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:27 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Afkeer van zoenende homostellen is een slechte parameter niet vanwege hoe vaak het voorkomt, maar gewoon omdat het niks te maken heeft met homo-acceptatie. Handje-vasthouden is misschien beter, dat is waar.
Dat bedoel ik. Volgens mij valt het wel mee ook in NL, sterker nog ik denk dat homo's en lesbiennes over de hele linie wel geaccepteerd worden.
I´m back.
pi_162158420
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:05 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar in hoeverre heb je daar als individu last van. Het is niet zo dat je opgepakt wordt omdat je een traditioneel huishouden runt. Dat blijft bestaan. Er komen nu gewoon meer opties bij.
Dit is precies wat ik bedoelde met het progressieve terrorisme. Zolang je er niet individueel rechtstreeks door getroffen wordt moet je het maar accepteren. Nee, bedankt. Ik en vele andere fatsoenlijke Nederlanders kiezen voor een maatschappij waar het extreme in het verdomhoekje blijft en het normale de norm blijft.
pi_162158476
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:32 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik bedoelde met het progressieve terrorisme. Zolang je er niet individueel rechtstreeks door getroffen wordt moet je het maar accepteren. Nee, bedankt. Ik en vele andere fatsoenlijke Nederlanders kiezen voor een maatschappij waar het extreme in het verdomhoekje blijft en het normale de norm blijft.
En waarom heb jij meer recht op een prettig leven dan een homo? Omdat jouw DNA toevallig net iets anders is?
pi_162158555
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:34 schreef Morrigan het volgende:

[..]

En waarom heb jij meer recht op een prettig leven dan een homo? Omdat jouw DNA toevallig net iets anders is?
Op deze manier kom je dus weer bij het dierenseks argument dat treffend is. Ik vind dat een maatschappij de normen en waarden dient te dicteren van het individu en niet andersom. Het individu is te divers en kent te veel extremen.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2016 @ 18:40:07 #44
137949 Disana
pi_162158571
Wat is er in vredesnaam extreem aan twee mensen die van elkaar houden.
pi_162158627
Ik zie persoonlijk liever twee vrouwen zoenen dan een vrouw en een man.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_162158636
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:38 schreef Confetti het volgende:

[..]

Op deze manier kom je dus weer bij het dierenseks argument dat treffend is. Ik vind dat een maatschappij de normen en waarden dient te dicteren van het individu en niet andersom. Het individu is te divers en kent te veel extremen.
Het dierenseks argument is nooit treffend, omdat dieren geen toestemming kunnen geven voor seksuele handelingen.

Als jij opgewonden raakt van een gespierde jonge hengst, prima, boeit me niet. Maar laat dat dier alsjeblieft met rust.
pi_162158733
ik vraag me altijd af of mensen die zich hier (in negatieve zin) druk om maken niet wat beters te doen hebben
pi_162158751
het zijn waarschijnlijk uitkeringstrekkers die de hele dag op lesbische porno fappen
pi_162159324
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:47 schreef Tyron het volgende:
ik vraag me altijd af of mensen die zich hier (in negatieve zin) druk om maken niet wat beters te doen hebben
Maken mensen zich er dan zo druk om? Ik heb genoeg vrienden die vrij afkeurend staan tegenover mannen die publiekelijk zoenen, maar het is nou niet bepaald alsof ze daar dagelijks mee bezig zijn.
pi_162160809
Als je als man een probleem hebt met homoseksualiteit, dan neuk je niet met een kerel. Heb je er als vrouw problemen mee, dan neuk je niet met een vrouw.

Klaar. Bemoei je met je eigen zaken.
  Forum Admin vrijdag 13 mei 2016 @ 20:48:04 #51
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_162162506
Lekker belangrijk ook, iemands geaardheid. Ik hoef alleen geen uitgebreide zoensessies te zien, van niemand niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_162162651
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 20:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Lekker belangrijk ook, iemands geaardheid. Ik hoef alleen geen uitgebreide zoensessies te zien, van niemand niet.
Zou je hetzelfde zeggen als al je kids homos zouden zijn en met verwijfde "mannen" thuis zouden komen?
  vrijdag 13 mei 2016 @ 20:52:20 #53
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_162162660
Ik ben zelf homo maar ik heb ook niet de behoefte om uitgebreid te gaan bekken op straat. Maar dat vind ik van iedereen goor ongeacht de samenstelling van de deelnemers. Een kus kan best, maar uitgebreid lebberen doe je maar lekker thuis of zo.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 13 mei 2016 @ 20:52:45 #54
152789 karr-1
pi_162162674
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 20:52 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Zou je hetzelfde zeggen als al je kids homos zouden zijn en met verwijfde "mannen" thuis zouden komen?
Ja zolang hij of zij daar gelukkig mee is, heb ik er geen problemen mee.
pi_162162968
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 20:52 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ja zolang hij of zij daar gelukkig mee is, heb ik er geen problemen mee.
Ja jij bent dan ook een nicht.
pi_162163028
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 21:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Oh ja?

Karr-1 ben je toevallig ook een beetje lekker? B-)
  vrijdag 13 mei 2016 @ 21:03:24 #57
28033 Pek
je moet wat
pi_162163053
quote:

[..]

Waar komen die kinderen dan vandaan? :?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  Forum Admin vrijdag 13 mei 2016 @ 21:08:29 #58
pi_162163214
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 20:52 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Lekker realistisch ook, maar natuurlijk. Liever dat dan dat ze met een Marokkaan terugkomen. Zijn vaak trouwens de beste kasthomo's dat, vanwege die onderdrukking enzo.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_162164150
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 21:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Lekker realistisch ook, maar natuurlijk. Liever dat dan dat ze met een Marokkaan terugkomen. Zijn vaak trouwens de beste kasthomo's dat, vanwege die onderdrukking enzo.
Geef es antwoord op mijn vraag...
Zou je het fijn vinden mocht jou mocht jou zoon met een andere jongen thuiskomen??

Of heb je liever een gezonde zoon.
  Forum Admin vrijdag 13 mei 2016 @ 21:33:20 #60
pi_162164175
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 21:32 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Zou je het fijn vinden mocht jou mocht jou zoon met een andere jongen thuiskomen??

''maar natuurlijk''

Ja, het zal me aan mijn kont roesten waar mijn zoon op valt. Zolang hij maar gelukkig is.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 21:34:50 #61
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162164229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:53 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dit bewijst hoe sterk propaganda en indoctrinatie van een volk kan werken.
Rot toch op man. Sinds wanneer zijn positieve veranderingen het resultaat van valse propaganda? Daar om mag je pas zeiken als het om slechte, negatieve dingen gaat. Homo-acceptatie is dat absoluut niet. Dat jij dat schijnbaar wel denkt is waarschijnlijk het resultaat van je eigen inteelt-indoctrinatie.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_162164344
quote:

[..]

Maar hoe zit het nu met homo's van Marokkaanse origine, PSV?
Ik bedoel de Marokkaanse badplaatsen waren al in de 19de eeuw de plek voor Engelse homo's om zich te vertieren. Toch?
En ja, we kennen allemaal wel het verhaal dat homofilie in de zin van kontneuken bij de Marokkanen een veel gebruikte praktijk was en is voor het huwelijk, toch? Ik bedoel Turken nemen dan geiten en kippen, zeg maar.
En we kennen de uitspraken van Pim Fortuyn dat hij Marokkaanse jongenshoertjes nam, toch?
We weten dat ze het liefst in broekjes van 150¤ rondlopen, kapseltje kan niet onder de 100¤, handtasjes erbij.
Maar als je dan alleen al zegt dat homo's gewoon geaccepteerd moeten worden, dan gaan ze huilen als wolven.
Vrij homo-erotisch volkje dus de Marokkanen.
Whehehe, denk je dan...

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 13-05-2016 21:46:18 ]
I´m back.
pi_162165340
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 21:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar hoe zit het nu met homo's van Marokkaanse origine, PSV?
Ik bedoel de Marokkaanse badplaatsen waren al in de 19de eeuw de plek voor Engelse homo's om zich te vertieren. Toch?
En ja, we kennen allemaal wel het verhaal dat homofilie in de zin van kontneuken bij de Marokkanen een veel gebruikte praktijk was en is voor het huwelijk, toch? Ik bedoel Turken nemen dan geiten en kippen, zeg maar.
En we kennen de uitspraken van Pim Fortuyn dat hij Marokkaanse jongenshoertjes nam, toch?
We weten dat ze het liefst in broekjes van 150¤ rondlopen, kapseltje kan niet onder de 100¤, handtasjes erbij.
Maar als je dan alleen al zegt dat homo's gewoon geaccepteerd moeten worden, dan gaan ze huilen als wolven.
Vrij homo-erotisch volkje dus de Marokkanen.
Whehehe, denk je dan...
Ik ken ze niet, dus heb er geen mening over.
Kan alleen maar zeggen , Moge GOD ze leiden of anders laten lijden
pi_162165362
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 21:33 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

''maar natuurlijk''

Ja, het zal me aan mijn kont roesten waar mijn zoon op valt. Zolang hij maar gelukkig is.
Haha diep van binnen zie je hem liever gewoon thuis komen met een meid ,zoals het hoort.
pi_162165363
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]

GOD?
I´m back.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 22:03:13 #66
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162165419
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:01 schreef PSVCL het volgende:
De haat zit diep zeker?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_162165480
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:03 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

De haat zit diep zeker?
Haat aan homopropaganda.
Heb niks tegen homos behalve medelijden.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 22:06:19 #68
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162165579
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Haat aan homopropaganda.
met welk doel is dat propaganda?
pi_162165588
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Haat aan homopropaganda.
Maar jij draagt ook broekjes van 150¤, kapseltjes van niet onder de 100¤ en handtasjes? Even voor de goede orde hè. :).
I´m back.
  Forum Admin vrijdag 13 mei 2016 @ 22:06:33 #70
pi_162165595
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:02 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Haha diep van binnen zie je hem liever gewoon thuis komen met een meid ,zoals het hoort.
Het doet me niets, zolang hij maar gelukkig wordt.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 22:07:09 #71
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162165624
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

kapseltjes van niet onder de 100¤
Hoe doe je dat? Ik betaal zelden meer dan een tientje.
pi_162165661
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:07 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Hoe doe je dat? Ik betaal zelden meer dan een tientje.
In de moskee?
I´m back.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 22:10:37 #73
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162165779
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
In de moskee?
Nou, wel een marokkaan iig.
pi_162165839
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:10 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Nou, wel een marokkaan iig.
In de moskee is het 5 ¤, geloof ik. In de normale kapper is het voor mij 19 ¤.
Maar voor die jonge knakker-Marokkaantjes ligt het ergens boven de 100 ¤ hoor.
I´m back.
pi_162165887
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar jij draagt ook broekjes van 150¤, kapseltjes van niet onder de 100¤ en handtasjes? Even voor de goede orde hè. :).
Nee man je hebt een verkeerd beeld van mij , ben geen gladde Mocro met een schoudertasje..
Kapseltje altijd in ze 1 voor 5 euro bij de Moskee.
pi_162165940
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het doet me niets, zolang hij maar gelukkig wordt.
Wat maakt jou gelukkiger dat ie met een meid thuis komt 3 kinderen krijgt etc of dat ie met een homo thuiskomt.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 22:14:54 #77
152789 karr-1
pi_162165951
quote:

[..]

Hmm nou nee.
pi_162165959
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:13 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nee man je hebt een verkeerd beeld van mij , ben geen gladde Mocro met een schoudertasje..
Kapseltje altijd in ze 1 voor 5 euro bij de Moskee.
Okee, gelukkig dan. Ik denk dat dat soort Marokkanen 1) verwend worden door hun ouders en 2) als compensatie voor hun ouders poenig willen doen, volgens mij.
I´m back.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 22:15:30 #79
152789 karr-1
pi_162165973
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 21:02 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Oh ja?

Karr-1 ben je toevallig ook een beetje lekker? B-)
Dat moet je aan mijn man vragen.
  Forum Admin vrijdag 13 mei 2016 @ 22:19:09 #80
pi_162166083
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:14 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wat maakt jou gelukkiger dat ie met een meid thuis komt 3 kinderen krijgt etc of dat ie met een homo thuiskomt.
Zijn geluk maakt mij gelukkig. Als dat met een man is, soit. Is dat met een vrouw en 3 kinderen, soit.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 22:19:22 #81
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162166092
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:12 schreef Ryan3 het volgende:
Maar voor die jonge knakker-Marokkaantjes ligt het ergens boven de 100 ¤ hoor.
Wat zijn 'knakker-marokkaantjes' dan?
pi_162166109
quote:

[..]

Tsja. Je zou zoiets ook kunnen vragen over kinderen die met een moslim thuiskomen (of dat zelf worden) en dan stellen dat ze ziek zijn...

In antwoord op de vraag, ook al was hij niet aan mij gericht, graag een gezonde zoon die thuiskomt met iemand, man of vrouw, die hij oprecht leuk vindt.
pi_162166136
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:19 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Wat zijn 'knakker-marokkaantjes' dan?
Ja, wij zouden gewoon knakkers zeggen. Je zou beter wrs Marokkaanse knakkers kunnen zeggen.
I´m back.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 22:20:47 #84
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162166139
quote:

[..]

Dat je dat liever hebt wil niet zeggen dat er iets mis is met homoseksualiteit. Ik zou dat ook liever hebben, maar dan vooral omdat ie dan tegen minder gezeik aan gaat lopen van types zoals u. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Villas__Rubin op 14-05-2016 00:59:58 ]
pi_162166219
quote:

[..]

3 kinderen? In deze tijd ?
Damn. Wat aso.
pi_162166289
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:23 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

3 kinderen? In deze tijd ?
Damn. Wat aso.
Ja, je moet 6 kinderen werpen hè, op zijn minst.
I´m back.
pi_162166348
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:20 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

. Ik zou dat ook liever hebben,
Jij bent tenminste eerlijk .
pi_162166401
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dat jij zeikt?
I´m back.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 22:29:24 #89
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162166403
quote:

[..]

Daar bereik je meer mee dan dat niet zijn.
Maar als mijn kind dat zou zijn, staat dat verder niet tussen ons in. Wtf kan hij daar nou aan doen...
pi_162166509
quote:

[..]

Want iedereen die niet zoals jij denkt liegt ?
  vrijdag 13 mei 2016 @ 22:38:49 #91
152789 karr-1
pi_162166704
quote:

[..]

Dus als mijn zoon met een jongen zou thuiskomen is hij ineens niet gezond meer? Wat een onzin, zolang hij er gelukkig van word wens ik ze veel plezier
pi_162166953
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:32 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Want iedereen die niet zoals jij denkt liegt ?
Ik weet 100% zeker dat diep van binnen elk vader zijn zoon liever ziet thuiskomen met een meid ipv met een jongen, is niet natuurlijk.
pi_162166959
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:38 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dus als mijn zoon met een jongen zou thuiskomen is hij ineens niet gezond meer? Wat een onzin, zolang hij er gelukkig van word wens ik ze veel plezier
Zoon ? je was toch getrouwd met een man?
  Forum Admin vrijdag 13 mei 2016 @ 22:49:21 #94
pi_162167022
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:47 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Als dat zo is, bestaat er nog altijd zoiets als adoptie.
pi_162167067
Jongens jullie mogen die PSVCL gewoon negeren hoor, die wordt letterlijk nergens serieus genomen.
pi_162167072
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Als dat zo is, bestaat er nog altijd zoiets als adoptie.
Tja...
  vrijdag 13 mei 2016 @ 22:53:17 #97
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162167160
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ik weet 100% zeker dat diep van binnen elk vader zijn zoon liever ziet thuiskomen met een meid ipv met een jongen, is niet natuurlijk.
Nee, dat is normaal. Als in: wat we gewend zijn. Wat binnen ons menselijke denksysteem als vanzelfsprekend wordt beschouwd. Maar niet natuurlijk. De natuur trekt zich geen reet aan van onze (aangeleerde) normen en waarden. De natuur is gewoon heel rauw een gedoe met driften en zo. Daarom is het menselijk bestaan ook zo paradoxaal en een strijd voor de mensen diep van binnen: de voortdurende strijd tussen de hoge intelligentie (e.a.g. conditionering, moraal) en de natuurlijke driften. Daarom voeren mensen morele strijd. Omdat we denken dat we boven de natuur staan. Maar helaas, de natuur zit vol met problemen voor onze moraal. Zoals homoseksualiteit en zo...
  vrijdag 13 mei 2016 @ 22:53:22 #98
152789 karr-1
pi_162167164
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:47 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ja dus?
  vrijdag 13 mei 2016 @ 22:54:19 #99
152789 karr-1
pi_162167185
quote:

[..]

Vast wel, maar zo werkt het niet
pi_162167252
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:53 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Nee, dat is normaal. Als in: wat we gewend zijn. Wat binnen ons menselijke denksysteem als vanzelfsprekend wordt beschouwd. Maar niet natuurlijk. De natuur trekt zich geen reet aan van onze (aangeleerde) normen en waarden. De natuur is gewoon heel rauw een gedoe met driften en zo. Daarom is het menselijk bestaan ook zo paradoxaal en een strijd voor de mensen diep van binnen: de voortdurende strijd tussen de hoge intelligentie (e.a.g. conditionering, moraal) en de natuurlijke driften. Daarom voeren mensen morele strijd. Omdat we denken dat we boven de natuur staan. Maar helaas, de natuur zit vol met problemen voor onze moraal. Zoals homoseksualiteit en zo...
Ik trap niet in dit soort propaganda ,wel goed geprobeerd ^O^
pi_162167265
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:54 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Vast wel, maar zo werkt het niet
Zeg es eerlijk was je niet liever hetero geweest...
  vrijdag 13 mei 2016 @ 22:56:45 #102
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162167285
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Is het niet. Dat is zelf nadenken. Dingen inzien.
pi_162167307
quote:

[..]

Ignorance is bliss.
pi_162167328
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:53 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Komt bij dieren ook veel voor.
I´m back.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 22:58:07 #105
152789 karr-1
pi_162167330
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Zeg es eerlijk was je niet liever hetero geweest...
Als je me dat 25 jaar geleden had gevraagd misschien wel, maar nu hell no
pi_162167364
quote:

[..]

Ga je nou homoseksuele dieren ook veroordelen dan?
I´m back.
pi_162167377
quote:

[..]

Newsflash: je hebt het mis.
Maar dit is iig wel een goede basis voor een dialoog. Je begrijpt iig dat mensen een afkeer kunnen hebben van een bevolkingsgroep.
Nu nog beseffen dat dat ook JOUW groep kan zijn - en we kunnen bekijken wat we er aan kunnen doen.
pi_162167403
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ga je nou homoseksuele dieren ook veroordelen dan?
Wat denk je dat pappa pinguïn denkt wanneer hij van zijn zoon hoort dat hij homoseksueel is? Denk je niet dat hij liever had gezien dat zijn zoon met een meisje was thuis gekomen?
  vrijdag 13 mei 2016 @ 23:01:39 #109
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162167444
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Komt bij dieren ook veel voor.
En hoe je het ook wendt of keert: de mens staat niet los van de natuur en het dierenrijk. Alles komt uit een en dezelfde bron. Onze ontwikkeling staat er niet los van.
pi_162167472
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:00 schreef Tyron het volgende:

[..]

Wat denk je dat pappa pinguïn denkt wanneer hij van zijn zoon hoort dat hij homoseksueel is? Denk je niet dat hij liever had gezien dat zijn zoon met een meisje was thuis gekomen?
Ja, zag van de week nog een foto van twee Amerikaanse adelaars die al jaren samen hokken. Stuur PSV er maar op af, denk je dan.
I´m back.
pi_162167569
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:01 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

En hoe je het ook wendt of keert: de mens staat niet los van de natuur en het dierenrijk. Alles komt uit een en dezelfde bron. Onze ontwikkeling staat er niet los van.
Dat is het grote probleem van de mens: het denken dat hij gescheiden is van de natuur waaruit hij voort is gekomen, en helemaal opgaan in het aangeleerde hersenverhaal bij alles wat hij doet en denkt.
Religieuze mensen denken wel altijd dat ze dichter bij de natuur staan, zoals hun god dat bedoeld heeft en dat dat dus goed is. Qua homoseksualiteit zijn er echter zoveel dieren bekend die als homoseksuelen een koppeltje vormen dat dat natuurlijk een glitch is.
En de mens doet altijd alles al tegennatuurlijk, ik bedoel een dijk aanleggen is ook al tegennatuurlijk hè.
I´m back.
  Forum Admin vrijdag 13 mei 2016 @ 23:05:30 #112
pi_162167590
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Tja...
Weet je, ik zal eerlijk met je zijn. Het doet me niets of mijn zoon, of wie dan ook homoseksueel zou zijn. Geaardheid is slechts geaardheid en daar kies je niet voor ; ik ben echter wel van mening dat een ouderschap van 2 mannen vreemd is en ik sta er dus niet om te springen.. maar ik ben niet perfect. Gelukkig is dit een forum waar ik dat gewoon kan zeggen.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 23:15:56 #113
152789 karr-1
pi_162167988
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Weet je, ik zal eerlijk met je zijn. Het doet me niets of mijn zoon, of wie dan ook homoseksueel zou zijn. Geaardheid is slechts geaardheid en daar kies je niet voor ; ik ben echter wel van mening dat een ouderschap van 2 mannen vreemd is en ik sta er dus niet om te springen.. maar ik ben niet perfect. Gelukkig is dit een forum waar ik dat gewoon kan zeggen.
_O_
pi_162168136
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat het is aangeboren maar aangeleerd , door de opvoeding etc.
Zo word een kind gevormd als homo.
Ok eerlijk van je.
pi_162168218
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:19 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ok eerlijk van je.
Welke onderzoeken ondersteunen jouw mening?
pi_162168258
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:22 schreef Tyron het volgende:

[..]

Welke onderzoeken ondersteunen jouw mening?
Is de meest logische theorie, dat het is aangeboren is ook geen wetenschappelijke feit.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 23:23:36 #117
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162168270
quote:
Ok eerlijk van je.
Nee man. Dat komt gewoon omdat er in dat zwangerschapsproces een sprongetje gemaakt wordt bij de geslachtswording. Daar krijg je homo's van. Niet dmv opvoeding/conditionering.
pi_162168307
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Is de meest logische theorie, dat het is aangeboren is ook geen wetenschappelijke feit.
De meest logische theorie volgens wetenschappers is:
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:23 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Nee man. Dat komt gewoon omdat er in dat zwangerschapsproces een sprongetje gemaakt wordt bij de geslachtswording. Daar krijg je homo's van. Niet dmv opvoeding/conditionering.
Maar goed PSVCL, ik zal jou wel geloven. Jij bent objectief in deze kwestie.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 23:36:25 #119
152789 karr-1
pi_162168766
quote:

[..]

Ok eerlijk van je.
_O- Yep mijn ouders hebben mij bewust als homo opgevoed en mijn broers en zussen als hetero. Gewoon zomaar, omdat het kan.....

Waarom zou je in vredesnaam een kind opvoeden tot homo voor zover dat al kan?
pi_162168862
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:36 schreef karr-1 het volgende:

[..]

_O- Yep mijn ouders hebben mij bewust als homo opgevoed en mijn broers en zussen als hetero. Gewoon zomaar, omdat het kan.....

Waarom zou je in vredesnaam een kind opvoeden tot homo voor zover dat al kan?
Die man zit toch duidelijk te trollen, lekker boeiend. :P
  vrijdag 13 mei 2016 @ 23:50:28 #121
152789 karr-1
pi_162169246
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:39 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Weet ik wel, maar ik vind het ergens nog wel grappig
  vrijdag 13 mei 2016 @ 23:50:58 #122
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162169262
quote:
Die man zit toch duidelijk te trollen, lekker boeiend.
Daar zou ik maar niet te zeker van zijn. Er zijn werkelijk heel veel mensen die zo denken hoor. Wakker worden.
pi_162170375
quote:

[..]

Geloof me, dit soort figuren bestaan echt. Ook niet zo vreemd als je bedenkt dat ongeveer de helft van de bevolking een IQ heeft van onder de 100.
pi_162170696
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:50 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Daar zou ik maar niet te zeker van zijn. Er zijn werkelijk heel veel mensen die zo denken hoor. Wakker worden.
Als hij echt een Marokkaan is geloof ik het ook wel ja, daar is het nog vrij normaal om zo te denken.
pi_162170811
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:23 schreef Villas__Rubin het volgende:
Spreekt een beetje de meningen van homo's tegen die geen vrouw konden krijgen dus maar met een man gingen.
pi_162170841
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 01:05 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Spreekt een beetje de meningen van homo's tegen die geen vrouw konden krijgen dus maar met een man gingen.
Biseksualiteit bestaat ook.

Verder wel een rare 'mening'. Lijkt me wel makkelijk trouwens, als je geen vrouw kan krijgen gewoon even homo worden. Zo werkt dat dus niet.
pi_162170893
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 01:07 schreef Tyron het volgende:

[..]

Biseksualiteit bestaat ook.

Verder wel een rare 'mening'. Lijkt me wel makkelijk trouwens, als je geen vrouw kan krijgen gewoon even homo worden. Zo werkt dat dus niet.
Geen idee hoe het werkt, maar kennelijk werkt het soms zo. Bi, homo, voor mij op zich hetzelfde. Even een linkje zoeken... kan het maar niet vinden.
pi_162170900
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 01:13 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Geen idee hoe het werkt, maar kennelijk werkt het soms zo. Bi, homo, voor mij op zich hetzelfde. Even een linkje zoeken... kan het maar niet vinden.
Het klinkt als een verhaal van een kasthomo die door zijn gevoelens maar geen geschikte vrouw kon vinden en uiteindelijk een geschikte partner onder de mannen vond.
pi_162171195
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 01:13 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

4min25sec
pi_162171253
quote:
Goede bron, gozer. :') Misschien moet je maar eens gaan verdiepen in biologie. Heb je wat meer aan dan deze filmpjes.
pi_162171267
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 00:58 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Als hij echt een Marokkaan is geloof ik het ook wel ja, daar is het nog vrij normaal om zo te denken.
Ik ken anders genoeg Marokkanen die niet zo denken.
pi_162171276
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 01:44 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Goede bron, gozer. :') Misschien moet je maar eens gaan verdiepen in biologie. Heb je wat meer aan dan deze filmpjes.
eens, allemaal over-rated. Waarom druk maken over de 10%, focus op de 90%
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_162171457
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 01:45 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik ken anders genoeg Marokkanen die niet zo denken.
Oh tuurlijk, maar het percentage dat het accepteert ligt daar simpelweg veel lager zoals ook uit het onderzoek dat in de OP wordt aangehaald blijkt.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 02:11:59 #134
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_162171675
quote:
:O
  zaterdag 14 mei 2016 @ 09:34:18 #136
152789 karr-1
pi_162173329
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 01:05 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ik kan best een vrouw krijgen als ik zou willen, maar waarom zou ik?
pi_162175397
Lekker boeiend :')

Zo lang het niet overgaat in geweld of scheldpartijen mag iedereen toch een eigen mening vormen over zoenende mensen in het openbaar? :')
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_162175836
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 01:44 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Humor is te lastig voor je?
:B
pi_162175854
quote:
_O- _O- _O-
pi_162175933
Homotolerantie en -acceptatie zijn van die lastig te vangen begrippen, waar verscheidene mensen een andere mening over hebben.

Zelf heb ik bijvoorbeeld niks tegen het homohuwelijk, maar ik heb ook geen problemen met een huwelijk tussen een mens en een levenloos object. Ben ik dan super tolerant of geef ik gewoon geen fuck om het instituut huwelijk?

Ik heb inderdaad een afkeer voor zoenende mannen, ook voor zoenende heterostellen en iets minder voor knappe zoenende vrouwen. Wat zegt dat over mijn tolerantie? Half tolerant? Zwaar intolerant? Of heeft het geen kut met tolerantie te maken en word ik hier gewoon geleid door de verbanden die ik eerder in mijn leven heb gelegd met betrekking tot smakelijkheid en onsmakelijkheid?

Ik zou zelf eerder vragen wat mensen vinden van hun beste vriend(in) die uit de kast komt; wat ze vinden van een homoseksuele docent die hun kinderen lesgeeft; of hoe ze om zouden gaan met een homoseksuele collega. Alleen een ander zal weer aanmerkingen hebben op die criteria.
pi_162175936
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 09:34 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik kan best een vrouw krijgen als ik zou willen, maar waarom zou ik?
:?
Ik zei alleen dat het een beetje de meningen van homo's tegensprak die geen vrouw konden krijgen en daarom een man hebben gekozen.Waarom zou ik dan een antwoord hebben waarom jij een vrouw zou willen? Daar bemoei ik mij echt niet mee. Alsof ik jou ga vragen waarom ik een man zou willen, omdat ik er echt wel één kan krijgen.
pi_162176007
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:24 schreef Seam het volgende:
Twee chickies is prima, twee kerels is maar nasty
ik heb dat precies andersom.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 14 mei 2016 @ 12:44:12 #143
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_162176311
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 12:27 schreef FlyDutchMan het volgende:
Homotolerantie en -acceptatie zijn van die lastig te vangen begrippen, waar verscheidene mensen een andere mening over hebben.

Zelf heb ik bijvoorbeeld niks tegen het homohuwelijk, maar ik heb ook geen problemen met een huwelijk tussen een mens en een levenloos object. Ben ik dan super tolerant of geef ik gewoon geen fuck om het instituut huwelijk?

Ik heb inderdaad een afkeer voor zoenende mannen, ook voor zoenende heterostellen en iets minder voor knappe zoenende vrouwen. Wat zegt dat over mijn tolerantie? Half tolerant? Zwaar intolerant? Of heeft het geen kut met tolerantie te maken en word ik hier gewoon geleid door de verbanden die ik eerder in mijn leven heb gelegd met betrekking tot smakelijkheid en onsmakelijkheid?

Ik zou zelf eerder vragen wat mensen vinden van hun beste vriend(in) die uit de kast komt; wat ze vinden van een homoseksuele docent die hun kinderen lesgeeft; of hoe ze om zouden gaan met een homoseksuele collega. Alleen een ander zal weer aanmerkingen hebben op die criteria.
Mooi gezegd!
put
your
clothes
on!
pi_162176334
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 12:27 schreef FlyDutchMan het volgende:
Wat ik nooit zal begrijpen is waarom homo's willen trouwen volgens een boek dat juist tegen homohuwelijk is. Alsof men achter dat boek staat zoals je achter een politieke partij staat. :)
pi_162176357
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 12:45 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Wat ik nooit zal begrijpen is waarom homo's willen trouwen volgens een boek dat juist tegen homohuwelijk is.
Dat zijn dan ook maffe homo's. Maar ik neem aan dat de meeste geen christelijk huwelijk wensen.
Conscience do cost.
pi_162177078
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 12:44 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Mooi gezegd!
Thanks.

quote:

[..]

Wat ik nooit zal begrijpen is waarom homo's willen trouwen volgens een boek dat juist tegen homohuwelijk is. Alsof men achter dat boek staat zoals je achter een politieke partij staat. :)
Bij homo's die in de kerk willen trouwen vraag ik me dat ook enigszins af, maar voor de wet trouwen staat daar los van. Ik begrijp wel dat ze dat willen.
pi_162177373
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 13:16 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Thanks.

[..]

Bij homo's die in de kerk willen trouwen vraag ik me dat ook enigszins af, maar voor de wet trouwen staat daar los van. Ik begrijp wel dat ze dat willen.
Ook in kerken heb je allerlei gradaties hoor. De katholieke kerk is natuurlijk een aartsconservatief instituut, maar ik geloof dat bijvoorbeeld bij de Remonstranten een kerkelijk homohuwelijk gewoon mogelijk is.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 13:34:50 #148
28033 Pek
je moet wat
pi_162177631
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 00:58 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Het is gewoon een blanke kaaskop die marokkanen in een kwaad daglicht wil stellen :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 13:47:50 #149
152789 karr-1
pi_162177972
quote:

[..]

Trouwen kan ook prima zonder de bijbel en de kerk. Ik ben ook getrouwd maar gewoon in het gemeentehuis en niet in de kerk.
pi_162178133
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 13:47 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Trouwen kan ook prima zonder de bijbel en de kerk. Ik ben ook getrouwd maar gewoon in het gemeentehuis en niet in de kerk.
Ja dat begrijp ik wel. Dat vind ik dan ook wel logisch, als je homo zou zijn en willen trouwen :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')