Zeker teveel zure oude kerels op de oude plek.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Goed, ze heeft vandaag een sollicitatiegesprek voor een nieuwe stageplek. Ze had het niet super naar d'r zin bij haar huidige plek.
Verder heb ik haar sinds december niet meer gezien volgens mij
haha shittquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Djedje op snapchat is echt de beste keuze ooit in mijn leven.
denk het welquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:04 schreef zeer het volgende:
[..]
haha shitt![]()
ze is daar actiever dan op FB?
nee, vrouwen moeten gewoon zijn zoals God ze heeft gemaakt met een yogabroek aanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Functioneel naakt ook niet? of kunstzinnig naakt?
ik zou het accepterenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik, zijn wel echt van die kardashian typjesnet iets te veel glamour zeg maar...
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je even zeggen dat wij het niet erg zouden vinden als ze regelmatig selfies post in US
Snapchat is beter voor aandachtshoeren dan fb, dus gok van wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:04 schreef zeer het volgende:
[..]
haha shitt![]()
ze is daar actiever dan op FB?
Echt he.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Snapchat is beter voor aandachtshoeren dan fb, dus gok van wel.
ik houd ze warm tussen mn thighsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:03 schreef zeer het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik bij je ben zijn ze afgekoeld ;s
Welke God is dat dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, vrouwen moeten gewoon zijn zoals God ze heeft gemaakt met een yogabroek aan
Zeer netjes en welwillend van je.quote:
Lekker wijf. Compleet achterlijk en een debiel maar wel lekker. Maar daar zijn al zoveel van.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil het ook al weet ik niet over wie het gaat mjaaaa
waarom achterlijk en een debiel?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker wijf. Compleet achterlijk en een debiel maar wel lekker. Maar daar zijn al zoveel van.
ze is 15 of zo man pedoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker wijf. Compleet achterlijk en een debiel maar wel lekker. Maar daar zijn al zoveel van.
alsof het een keuze isquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom achterlijk en een debiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |