Ja, dat kan dus niet, want die is niet thuis.quote:
Faal wel, beetje je vrouw buitenshuis laten komenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet, want die is niet thuis.
Ja hallo, hij moet toch zeker niet zelf boodschappen gaan doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Faal wel, beetje je vrouw buitenshuis laten komen
Thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja hallo, hij moet toch zeker niet zelf boodschappen gaan doen.
Als het nieuwe modem werktquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:13 schreef F1gamer het volgende:
o, pas om 10 uur nog genoeg tijd om laptop te verbinden met internet (nieuwe modem) en en goed werkende stream te zoeken om daarna te pluggen aan mijn tv
Hier hetzelfde. Ik ga altijd heel het rijtje ACE-streams af dat bewaard blijft van de vorige keren. Vaak moet ik toch weer een nieuwe zoeken.quote:
ugh inderdaad ja, vervelend dat je ze niet kunt verwijderen uit de lijst als ze het niet meer doen XDquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:30 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik ga altijd heel het rijtje ACE-streams af dat bewaard blijft van de vorige keren. Vaak moet ik toch weer een nieuwe zoeken.
Tsskquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ik ben slechts een profiteur
Ik weet niet eens hoe dat zou moeten manquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tssk
Ik wilde nog overwegen om Ziggo Sport voor jou te streamen, maar dat kan je wel vergeten
Ik ook niet, maar kan het altijd proberenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat zou moeten man
Daar hebben we horizon.tv voor, gewoon streamen vanaf de desktopquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:48 schreef SnowOokami het volgende:
Streamen is best wel lastig, je moet namelijk een apparaat hebben die de stream kan decoderen vanaf de kabel naar je computer. Daarna kan je de stream weer broadcasten, echter heb je redelijk wat bandbreedte nodig(of Acestream oid gebruiken)
Kun je de stream van Horizon.tv weer opnieuw broadcasten dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar hebben we horizon.tv voor, gewoon streamen vanaf de desktop
Ik heb al eens zitten kloten met Acestream, maar snap er echt de ballen van
Zou niet weten hoe je dat zomaar doetquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kun je de stream van Horizon.tv weer opnieuw broadcasten dan?
Ik weet van VLC Player dat ik dat kan opnemen en streamen (gewoon desktop opnemen, sluis de stream niet door). Ace Engine is de plek waar het vervolgens mis gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kun je de stream van Horizon.tv weer opnieuw broadcasten dan?
adblock detectie, moeten ze maar geen van die achterlijke ads tonenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:49 schreef Spooky4u het volgende:
http://hahasport.me/moto_(...)iz2bkim?l=1431981186
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:56 schreef tralalala het volgende:
21184868cc3c484bf8e73aca8293c8dc16964be0
Hennogod
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:57 schreef Spooky4u het volgende:
Zit ik hier de hele tijd te wachten om de hele training te kijken, moet ik opeens een meeting planning om ontslag te nemen.... tsja, soms moet je prioriteiten stellen
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:56 schreef tralalala het volgende:
21184868cc3c484bf8e73aca8293c8dc16964be0
Hennogod
jep, makkelijk te herkennen aan de gek gele T-cam.quote:
Niet op Fok! Wel op andere sites.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:58 schreef Spooky4u het volgende:
Ik gebruik geen adblocker, want dat vind Danny niet leuk.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
Jezus, wat een wijf ben ik, maar ik vind dit een beetje een emotioneel moment. Ik hoop dat hij het goed doet. *rillingen*
heb ik ook welquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
Jezus, wat een wijf ben ik, maar ik vind dit een beetje een emotioneel moment. Ik hoop dat hij het goed doet. *rillingen*
3e plek moet toch wel kunnenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel excited, alhoewel ik van dit weekend nog niet al te veel verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
op de eerste zat een set sensoren, de 2e niet meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:06 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
waarom kreeg ie trouwens een andere neus?
twitter:redbullracing twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 10:09:22In fresh surroundings. @Max33Verstappen steps into the RB12 as we get FP1 started 🇪🇸🏁 #SpanishGP #F1 https://t.co/t9SyWtkXRQ reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:34 schreef Nattekat het volgende:
Sky Sports F1 HD: e660d382f434c6002bca88b00d4caab505a72949
Movistar F1: 732fd82e57eb63f2d5d8698571f5bf87091603f8
Eerste en laatste keer dat ik ze hier post
Beiden hebben al twee races op rij gewerkt.
Ik zag pas nadat ik het postte dat het een marker was.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Streepjes zetten met een marker is sleutelen?
"He Max, welkom in de groepsapp van RBR. Wat wil je weten over de auto?"quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:29 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of Ricciardo en Max nog hebben gesproken over de wagen. Dat Ric hem wat informatie heeft gegeven over het hoe en wat.
Zal wel vanwege die spin van Massa zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:31 schreef SnowOokami het volgende:
Kvyat heeft de toeristische route genomen
Oh Sainz ook.
.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:31 schreef b2py het volgende:
[..]
"He Max, welkom in de groepsapp van RBR. Wat wil je weten over de auto?"
Hardquote:
Ik hoop dat ze niet vergeten zijn Kvyat uit de app te gooienquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:31 schreef b2py het volgende:
[..]
"He Max, welkom in de groepsapp van RBR. Wat wil je weten over de auto?"
Echt zoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet vergeten zijn Kvyat uit de app te gooien
Ze hebben een pakje kaarten tussen de spaken gedaan.quote:
Niet al teveel denk ik. Het zijn immers ook concullega's.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:29 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of Ricciardo en Max nog hebben gesproken over de wagen. Dat Ric hem wat informatie heeft gegeven over het hoe en wat.
zondag worden de punten uitgedeeldquote:
Terug naar TR.quote:
Daarbij rijdt Max op hard en Sainz op Mediumquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:38 schreef F1gamer het volgende:
ves voor sai is het nu geruststelling voor iedereen
Zondag is The Honeybadger ook sneller dan Mad Max verwacht ikquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:40 schreef Sked het volgende:
Max komt Sainz dit weekend maar één keer tegen, als Max hem op een ronde rijdt zondag
En dan ff zwaaien tijdens het inhalenquote:
Dat is inderdaad wel het meest logische verloop jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zondag is The Honeybadger ook sneller dan Mad Max verwacht ik
Tis op select, 401quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:42 schreef aapnoodmies het volgende:
op ziggo sport kan je wel de vrije training kopen maar tis niet op tvkanaal ziggo sport
En kan alleen maar beter wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:42 schreef bedachtzaam het volgende:
Wel achter Ricciardo, maar hij doet het zeker niet slecht voor een eerste keer in de Red Bull.
Alleen kwalificaties en races zijn op het op Ziggo Sport kanaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:42 schreef aapnoodmies het volgende:
op ziggo sport kan je wel de vrije training kopen maar tis niet op tvkanaal ziggo sport
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan ff zwaaien tijdens het inhalen
Volgens mij gaat het meer om de teamsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:44 schreef tralalala het volgende:
Wel grappig dat bijna iedereen dacht dat Sainz en Verstappen elkaar niet uit konden staan en ze gisteren een afspraak gemaakt hebben om samen te gaan karten.
Je kan je natuurlijk afvragen in hoeverre dat spontaan isquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:44 schreef tralalala het volgende:
Wel grappig dat bijna iedereen dacht dat Sainz en Verstappen elkaar niet uit konden staan en ze gisteren een afspraak gemaakt hebben om samen te gaan karten.
was dat geen poppenkast? om van t gezeik af te zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:44 schreef tralalala het volgende:
Kan ook nog natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:46 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
was dat geen poppenkast? om van t gezeik af te zijn
Ik las ergens dat het een catalaan vs andalusiaan probleem was.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:46 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het meer om de teams
Harold Heinz Frentzen?quote:
Nah, ik denk dat ze het onderling best goed kunnen vinden, maar op de baan en tijdens een race is het gewoon ieder voor zich natuurlijk, zoals is gebleken. Al was het wel slim van Max om dat er gewoon even uit te gooien, iedereen was het duidelijk zat, dat hele gesteggelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:46 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
was dat geen poppenkast? om van t gezeik af te zijn
Die heeft ooit Jos van een stoeltje afgehouden en daar is men al 80 jaar boos overquote:
ja daar hadden ze het net over op Ziggoquote:
Ik was toentertijd ook piss off, dan echt piss off op zo''n puber manier (ik was toen nog een puber, die dwars en eigenwijs was)quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Die heeft ooit Jos van een stoeltje afgehouden en daar is men al 80 jaar boos over
volkomen terechtquote:
Het was gewoon jou schuld, problem solved.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:48 schreef Geralt het volgende:
De waarheid zal wel ergens liggen. In het midden meestal. 😊
volkomen terecht 😎quote:
grosjean zijn schuldquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:53 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Het was gewoon jou schuld, problem solved.
Max heeft geen probleem met Carlos. Xevi heeft een probleem met het team van Carlos (en voornamelijk met Carlos). Xevi kon niet weg zolang Max daar zat, want Max en Xevi zorgden samen voor het succes. Dus Max naar RBR = Xevi exit. En zo lost RBR 4 problemen op met 1 actie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat ze het onderling best goed kunnen vinden, maar op de baan en tijdens een race is het gewoon ieder voor zich natuurlijk, zoals is gebleken. Al was het wel slim van Max om dat er gewoon even uit te gooien, iedereen was het duidelijk zat, dat hele gesteggel
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:02 schreef b2py het volgende:
[..]
En verliest het verder in de derde sector..
Zou wat zijn als hij gewoon nog meer uit die auto weet te trappen dan Ric & Kvyat ooit gedaan hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Verstappen bijna net zo snel op medium als vettel op soft
Hoe krijg jij dat voor elkaar, kijken op je mobiel ?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:01 schreef nils7 het volgende:
5de op medium is niet verkeerd dacht ik zo (zit toch ff te kijken op mn mobiel) hahaha
En pas 1 uur in die auto gereden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:04 schreef Geralt het volgende:
Op 2 tienden van RIC, toch heel erg knap met al die druk hoor.
De RB is gewoon de snellere auto, alleen wisten ze dat nog niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij gewoon nog meer uit die auto weet te trappen dan Ric & Kvyat ooit gedaan hebben
Denk dat die 2 erg aan elkaar gewaagd zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:04 schreef Geralt het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:04 schreef Geralt het volgende:
Gizzo Sport Totaal Go?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:04 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Hoe krijg jij dat voor elkaar, kijken op je mobiel ?
Horizon?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:04 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
ziggoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:06 schreef TagForce het volgende:
[..]
Gizzo Sport Totaal Go?
(ja, ik schrijf Gizzo, want Z-iggo wordt automatisch een link naar ze en ik weiger reclame te maken)
Jij rebel!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:06 schreef TagForce het volgende:
[..]
Gizzo Sport Totaal Go?
(ja, ik schrijf Gizzo, want Ziggo wordt automatisch een link naar ze en ik weiger reclame te maken)
offtopic, die reclame zorgt er wel voor dat we gratis op FOK! Kunnen lullen!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:06 schreef TagForce het volgende:
[..]
Gizzo Sport Totaal Go?
(ja, ik schrijf Gizzo, want Ziggo wordt automatisch een link naar ze en ik weiger reclame te maken)
Ik heb niks tegen reclame, behalve als er iemand geld verdiend door reclame die ik maakquote:
Geen urls hier hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
offtopic, die reclame zorgt er wel voor dat we gratis op FOK! Kunnen lullen!
Ziggo
Ziggo
Ziggo
Nee dat houdt een forum in de lucht waar je gratis op kanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:09 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen reclame, behalve als er iemand geld verdiend door reclame die ik maak(of krijgen we 0,5 cent per keer dat we ziggo typen?)
Nee, daarvoor hebben we banners (deze reclame vorm is onbekend, dus ook niet nodig, zal vast een goeie deal zijn)... Maar dit is mega off-topicquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat houdt een forum in de lucht waar je gratis op kan
Geralt heeft een Abo... Dan maak je ze niet.quote:
Dat zou zo vet zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij gewoon nog meer uit die auto weet te trappen dan Ric & Kvyat ooit gedaan hebben
Mja... Heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:12 schreef Geralt het volgende:
Behoorlijk kansloos als je doelbewust die linkjes aanpast om zo danny/FOK! een loer te draaien imo. Maargoed, terug ontopic.
na canada krijgen ze een upgrade aan de motor. TR krijgt die niet. 😉quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:17 schreef franklop het volgende:
Moeten overigens niet vergeten dat TR (zowel Max als Sainz) regelmatig de RB's wisten te verslaan. Dus kan best zijn dat Max eens achter Sainz of Kvyat terecht komt
dit is ook nog niet volle bak trappen voor max hoor. Er is niemand bij gebaat om die auto af te schrijven en dat weet max ook. Dus wel het gas erop, maar nog niet tot het gaatje. 😉quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik was een beetje 'bang' voor veel lock ups en buitenbochten, maar het valt me alles mee.
Althans, daar zijn de FPs voor natuurlijken ik zou het niet erg vinden als hij de grenzen wat opzoekt, maar het brengt dan meteen zoveel gezeik met zich mee van mensen die zich dat niet beseffen
Ja, ik bedoel ook niet tot op muurrisico rijden, maar gewoon uitdagen een beetje, die auto, is toch anders dan de sim. Maar hij doet 't lekker en haalt die P6 met aardig wat controle, waarvoor waardering!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
dit is ook nog niet volle bak trappen voor max hoor. Er is niemand bij gebaat om die auto af te schrijven en dat weet max ook. Dus wel het gas erop, maar nog niet tot het gaatje. 😉
LG was ooit helemaal de bomquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Die LG G5 reclame is echt pure Aids.
Stunt, mooie tikfoutquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:26 schreef Geralt het volgende:
Max kort binnen geweest en weer buiten voor de laatste stunt.
Ziggo Horizon app + onbeperkt internet aboquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:04 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
autocorrect van m'n telefoon.quote:
teehee...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:26 schreef m0ridin het volgende:
Op zich wel mooi te zien dat Max redelijk dicht achter Ricciardo zit (nog geen 2 tienden), waar Kvyat toch wat verder van Sainz wegblijft (halve seconde)! Over 'we zullen zien wie zich het beste aanpast' gesproken
Max had wel een mooie in 1 van zijn eerste runs. In Turn 1quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik was een beetje 'bang' voor veel lock ups en buitenbochten, maar het valt me alles mee.
Althans, daar zijn de FPs voor natuurlijken ik zou het niet erg vinden als hij de grenzen wat opzoekt, maar het brengt dan meteen zoveel gezeik met zich mee van mensen die zich dat niet beseffen
Wat is er?quote:
Vettel reed op het moment dat lichten op rood gingen uit de pitstraat. Team vertelde 'm te stoppen en werd daarna teruggeduwd door de marshalls.quote:
Waarom niet gewoon 5 seconden eerder laten gaan, het moet echt altijd op de laatste seconde, lijkt mij wel als ik de bus moet halenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:32 schreef Abdus18 het volgende:
dat die wat meer gas geeft in de pitstraat, had die het gehaald
Ik zit nu op werkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:32 schreef Geralt het volgende:
Keurig gedaan van Max, jammer dat ik met VT2 moet werken 👷
denk dat ie heel tevreden mag zijnquote:
welke druk?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:04 schreef Geralt het volgende:
Denk dat hij refereert naar een opmerking van Max zelf, in dat programma met Jack van Gelder.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist de afgelopen anderhalve week?
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist de afgelopen anderhalve week?
idd. hij zegt zelf niet veel meer druk te ervaren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:44 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Denk dat hij refereert naar een opmerking van Max zelf, in dat programma met Jack van Gelder.
Oh, dat interview heb ik verdrongen, wat een gedrocht van een interview was datquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:44 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Denk dat hij refereert naar een opmerking van Max zelf, in dat programma met Jack van Gelder.
Het is ijsthee kwam ik laatst achter hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:38 schreef woooohaa het volgende:
[..]
Vast wel. Maar het blijft een raar commando op die spiegel: ROOK (incl. hoofdletters)
ook vruchtensappen niet? althans, volgens mij ligt dat in oostenrijk in de supermarkten overalquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het is ijsthee kwam ik laatst achter haha
Ook appelsap (met prikquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het is ijsthee kwam ik laatst achter haha
Wat voor een manier om je leving te maken inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, dat interview heb ik verdrongen, wat een gedrocht van een interview was dat
Maargoed, ik moet maar eens aan de slag gaan
#working11to7whatawaytomakealiving
Volgens mij doen ze Apfelschorle niet. Met name sap en ijsthee is het, daarnaast ook azijn, citroensap etc. Ze hebben in Oostenrijk ook verse sap winkels. Bekend merk in Duitstalig europa.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ook appelsap (met prik) en dat soort dranken.
Oh, dan heb ik het verkeerd. Het is ook al weer jaren geleden dat ik het op heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:53 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze Apfelschorle niet. Met name sap en ijsthee is het, daarnaast ook azijn, citroensap etc. Ze hebben in Oostenrijk ook verse sap winkels. Bekend merk in Duitstalig europa.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ook appelsap (met prik) en dat soort dranken.
Oh zou kunnen, kwam het bij de lokale pomp tegen (de ijsthee dan hahah)quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:48 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
ook vruchtensappen niet? althans, volgens mij ligt dat in oostenrijk in de supermarkten overal
Hoepel op duitser!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:53 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze Apfelschorle niet. Met name sap en ijsthee is het, daarnaast ook azijn, citroensap etc. Ze hebben in Oostenrijk ook verse sap winkels. Bekend merk in Duitstalig europa.
twitter:redbullracing twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 11:39:02First session in the car. Done 👊🇪🇸 @Max33Verstappen #SpanishGP #F1 https://t.co/Odtp4XVsdH reageer retweet
Hier de link naar Tweet iig, krijg het gifje er niet uittwitter:redbullracing twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 11:39:02First session in the car. Done 👊🇪🇸 @Max33Verstappen #SpanishGP #F1 https://t.co/Odtp4XVsdH reageer retweet
Ik dus ook niet, jammer!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:04 schreef b2py het volgende:
Hier de link naar Tweet iig, krijg het gifje er niet uittwitter:redbullracing twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 11:39:02First session in the car. Done 👊🇪🇸 @Max33Verstappen #SpanishGP #F1 https://t.co/Odtp4XVsdH reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:04 schreef b2py het volgende:
Tweet2Gif gebruiken. Werkt supersimpel.quote:
Die Renault was ook wel heel erg bagger als je het vergelijkt met RBR. Ze kunnen een beetje afkijken hoe ze de auto moeten verbeteren en in het begin zet je natuurlijk de grootste stappen. Blijft desondanks knap dat ze weer progressie aan het boeken zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, heeft die Renault doping gebruikt ofzo?
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat ze opschieten met wat mooie foto's. Heb 'n nieuwe desktopachtergrond nodig.
kingsize foto's nodig?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat ze opschieten met wat mooie foto's. Heb 'n nieuwe desktopachtergrond nodig.
Heb je die?quote:
Ismooi! Maar ga denk ik weer voor een actiefoto van tijdens de race. Vind ik mooiquote:
Bron: verstappen.nlquote:“Ik ben zeer tevreden met de eerste vrije training”, vertelt Max aan Verstappen.nl. “We hebben de training rustig opgebouwd en alles wat gepland was kunnen uitvoeren. We hebben alle procedures goed doorlopen en mijn proefstart ging prima.” Hoe is het om met de RB12 te rijden? “Het eerste gevoel is goed en positief: ik voel me thuis in deze auto.”
PM maar. Heb nu nog de sneeuwkettingen als achtergrond/screensaver.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |