Het nummer beluister je hier:quote:Als je het niet tof vindt, ben je behoorlijk de lul want het gaat de komende tijd wel heel veel door de speakers pompen.
- Singer-songwriter Douwe Bob
Australië. Of Armenië.quote:
Ja, België werd natuurlijk al gespeculeerd dat het een mooi openingsnummer zou zijn, toch zuur.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:44 schreef Greys het volgende:
Ja. Behoorlijk klote voor België en Nederland. Tikkie jammer.
ja, derde plek is echt zo'n "oh ja, dit moeten we ook nog ergens kwijt" plek.quote:
Dat zag je vorig jaar aan Frankrijk, die als tweede mochten. Dat is ook zo'n flutplek.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
ja, derde plek is echt zo'n "oh ja, dit moeten we ook nog ergens kwijt" plek.
Ik geloof er niets van dat die net aan de finale heeft gehaald. Het lijkt mij toch minstens wel bij de eerste vijf in die halve finale.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, België werd natuurlijk al gespeculeerd dat het een mooi openingsnummer zou zijn, toch zuur.
Nu maar hopen dat Sietse toch gelijk had dat de semi-resultaten niet meewegen. Anders zou deze derde plek wel eens kunnen inhouden dat we een 'hakken-over-de-slootje' hebben gedaan dinsdag.
N'oubliez Pas! Dat lied is iedereen ironisch genoeg weer vergetenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zag je vorig jaar aan Frankrijk, die als tweede mochten. Dat is ook zo'n flutplek.
Huh?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu maar hopen dat Sietse toch gelijk had dat de semi-resultaten niet meewegen. Anders zou deze derde plek wel eens kunnen inhouden dat we een 'hakken-over-de-slootje' hebben gedaan dinsdag.
Als ze de beste startplekken zouden geven aan de besten uit de semi's dan zou dit slechte startnummer dus een slecht teken zijn.quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze de beste startplekken zouden geven aan de besten uit de semi's dan zou dit slechte startnummer en slecht teken zijn.
Ik ben er niet zo gerust meer op
Vorig jaar stond Israël op de 3e plek in de finale. Die waren 3e geworden in hun halve finale. Het hoeft dus niet heel slecht te zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze de beste startplekken zouden geven aan de besten uit de semi's dan zou dit slechte startnummer dus een slecht teken zijn.
Ik ben er niet zo gerust meer op
Je hoeft inderdaad niet volledig weggevaagd te worden inderdaad. Maar het scheelt denk ik altijd wel wat plaatsen. Israël werd er negende mee. Ik ben gelijk even gaan kijken wat de voorgaande jaren het geval was.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
N'oubliez Pas! Dat lied is iedereen ironisch genoeg weer vergeten
Vorig jaar eindigde het derde nummer wel in de top 10 trouwens.
Je was net iets eerder, nou ja eigenlijk: ik pakte er een aantal jaar nog bijquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:58 schreef Jason22 het volgende:
Resultaten startplek 3 laatste jaren.
2010: 20e
2011: 5e
2012: 5e
2013: 11e
2014: 22e
2015: 9e
Och, Turkije won in 2003 vanaf de vierde plek, DB moet kunnen winnen vanaf de derde.quote:
2003 was nog in een heel ander Eurovisie tijdperk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 03:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, Turkije won in 2003 vanaf de vierde plek, DB moet kunnen winnen vanaf de derde.
Maakt niet uit, waren ook 26 deelnemers. Close enough for me.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 03:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
2003 was nog in een heel ander Eurovisie tijdperk.
Liep je nou in de tussentijd briesend te ijsberen, of heb je net Sietse de oren gewassen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 03:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind het gewoon ronduit een schijtstartplek, zeker voor dit nummer. Morgen ga ik wel weer trachten positief te doen en relativeren, nu heb ik gewoon de pest in. En daar zult u het mee moeten doen
Sietse kan hier op zich ook weinig aan doenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 03:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Liep je nou in de tussentijd briesend te ijsberen, of heb je net Sietse de oren gewassen?![]()
We gaan dit nog wel winnen.
En anders wint Australië en gaan we volgend jaar lekker naar Düsseldorf.
Goedkeuring van de EBU.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 03:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Sietse kan hier op zich ook weinig aan doen![]()
Net zo positief als hier, kan ik me voorstellen.quote:Ik las even reacties van andere landen op Facebook.
De Zweden bepaalden dit. Niet EBU.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 03:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht dat half Nederland rondliep bij de EBU? Die moeten of heel veel vertrouwen hebben in DB, of instructies mee hebben gekregen hem vooral niet te laten winnen omdat Avrotros het organiseren niet kan betalen. Ik ga voor optie één.
Nou andere landen zijn reuze positief. Over hún startnummerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 03:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goedkeuring van de EBU.
[..]
Net zo positief als hier, kan ik me voorstellen.
Oh ja, ik dacht Nederlandse reacties.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 03:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou andere landen zijn reuze positief. Over hún startnummer
Dat weet ik niet, zo ver heb ik niet terug gezocht.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 03:30 schreef Greys het volgende:
Zouden we dan de eerste winnaar ooit vanaf derde plek zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |