Klopt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:51 schreef Cee het volgende:
Volgens mij was 1992 ook het laatste jaar dat we überhaupt een solo-zanger stuurden.
Ja, al deed Ben het lang niet zo goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:53 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Inderdaad, wel toevallig het geboortejaar van DB. Maar ik denk dat de bekendste na Geer Ben Cramer is.
Zullen we het liever even niet over Kartnersausjes hebben?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:59 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
De oude muzikant klonk als een Troubadour-ripoff met Kartnersausje
Godverquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zullen we het liever even niet over Kartnersausjes hebben?![]()
Ik moet nog eten.
De jaren '80 waren een magische periode.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:53 schreef Jane het volgende:
Vergeten jullie nu weer Bill van Dijk te noemen?
Hij werd 16de
Hij had er dan een Dijk van een show van gemaakt inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:08 schreef Jane het volgende:
Als Bill in 1982 van de huidige techniek gebruik had kunnen maken, had hij ook graag een klimwand gehad, net als die Rus. Dat kun je zien aan z'n acrobatische dansje.
Ja maar in het heeeeele begin wel. Toen er nauwelijks iets of iemand bekend wasquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:16 schreef heywoodu het volgende:
"Conchita Wurst stond op de 30e plaats in de peilingen" aldus die vrouw bij het NOS Journaal
Die stond gewoon ruim in de top-3 voor de finale begon
Ja ok, maar dat kun je niet vergelijken met waar ze het nu over hadden: wie op dit moment de favorieten zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar in het heeeeele begin wel. Toen er nauwelijks iets of iemand bekend was
Ik ben er ook bang voor. Jammer toch.quote:
Weet ik, maar dit leek me een NOS-mutsje, geen deskundigequote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat kun je niet vergelijken met waar ze het nu over hadden: wie op dit moment de favorieten zijn
Die van het Eurovision zelf of BVNquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Even uitzoeken wat de beste stream is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |