tru echter is het bij dat soort landen nog vreeder.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarde hechten aan landen_!
wat de neuk kan jij er doen waar en wanneer je wordt geboren? fuk dat
Opnieuw toon je aan dat je nul onderzoek hebt verricht... volgens welke historici? Noem namen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je hebt dan? Ik vind dat sowieso niet relevant wan 1) zijn volgens veel historici die gegevens niet correct omdat SS officieren niet konden aangeven atheist te zijn (keuze was katholiek, protestant of "gottglaubig". en 2) Nazisme was veel en veel breder dan de SS.
Nou, joepie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:27 schreef Montelly het volgende:
Een soort van nationaal bewustzijn. Men voelt zich door taal, gewoontes, een vlag en het volkslied als inwoners sterk met elkaar verbonden.
echt, ga weg manquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:27 schreef Montelly het volgende:
Een soort van nationaal bewustzijn. Men voelt zich door taal, gewoontes, een vlag en het volkslied als inwoners sterk met elkaar verbonden.
ik voel me net zo sterk verbonden met een duitser in berlijn, een engelsman in londen een nederlander in amsterdam als met een surinamer in paramariboquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:27 schreef Montelly het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik wil niet eens met die vlag over straat... eerder de confederale.
eh nee tis pure indoctrine wat volgt vanaf geboorte en extra wordt opgevoerd op school.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:27 schreef Montelly het volgende:
Je snapt het punt niet. Al zouden er 0 katholieken in de SS hebben gezeten, feit blijft dat de officiele katholieke kerk, vrijwel alle aartsbisschoppen, en de paus zelf het nazisme hebben gesteund ofwel geaccomodeerd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Opnieuw toon je aan dat je nul onderzoek hebt verricht... volgens welke historici? Noem namen?
En ja: de genocide op het Joodse volk werd grotendeels voltooid door de SS.
Nationalisme is een constructie die natiestaten legitimeert. Niets meer, niets minder. Een illusie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:27 schreef Montelly het volgende:
Dat is toch bekend? Er zijn toch excuses en zo geweestquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je snapt het punt niet. Al zouden er 0 katholieken in de SS hebben gezeten, feit blijft dat de officiele katholieke kerk, vrijwel alle aartsbisschoppen, en de paus zelf het nazisme hebben gesteund ofwel geaccomodeerd.
Zelfbeschikking is geen illusie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nationalisme is een constructie die natiestaten legitimeert. Niets meer, niets minder. Een illusie.
Ja maar Etto wil er niet aan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is toch bekend? Er zijn toch excuses en zo geweest
Nou, nee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je snapt het punt niet. Al zouden er 0 katholieken in de SS hebben gezeten, feit blijft dat de officiele katholieke kerk, vrijwel alle aartsbisschoppen, en de paus zelf het nazisme hebben gesteund ofwel geaccomodeerd.
ja zijn net joden.quote:
Oh, weerleg eens wat ik zeg dan ipv. de discussie te verschuiven.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, nee.
Zoek even op de moeilijkheden die het Nazisme ondervond in het ronselen van stemmen in de katholieke gebieden...
Vergeet mij niet te bedanken voor de tip.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh, weerleg eens wat ik zeg dan ipv. de discussie te verschuiven.
[ afbeelding ]
Dank CK voor de tipquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vergeet mij niet te bedanken voor de tip.
quote:
TR gemaakt, ik waardeer zulke taal niet.quote:
Nationalisme is een gevolg van de vorming van natiestaten, niet de oorzaak. Zelfbeschikking voor een volk is de oorzaak van natievorming, sinds de vrede van Westfalen.quote:
Lekker flink cashen, denkt zij.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:32 schreef Che_ het volgende:
Ebru wilde rust maar zit eerst bij pownews en nu nij pauw
Aandachtshoertje
Jup, hier wordt niet eens volkslied gezongen op basisschoolquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
eh nee tis pure indoctrine wat volgt vanaf geboorte en extra wordt opgevoerd op school.
Waarom verschuif je alle discussie naar je stokpaardjes?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
RELIGIEUZE DENOMINATIE BINNEN DE SS (1938)
2,221 Protestanten
661 Katholieken
6,328 Agnosten
Bron: MacClean, F. (1999). The Camp Men. The Officers Who Ran the Nazi Concentration Camp System. Atglen, PA: Schiffer, p. 278.
kanjer?quote:
Toon mij de pauselijke bullen die het Nazisme goedkeurden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom verschuif je alle discussie naar je stokpaardjes?
Maar je kijktquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:32 schreef Che_ het volgende:
Ebru wilde rust maar zit eerst bij pownews en nu nij pauw
Aandachtshoertje
Jammer, mis je toch mooi mijn dickpics en afdakjequote:
Wat de Katholieke Kerk daadwerkelijk gedaan heeft is wat interessant is. Overigens heeft de kerk dat al lang erkent, dus je vecht een verloren strijd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toon mij de pauselijke bullen die het Nazisme goedkeurden.
dude. ontken t niet.. Paus heeft er toch zelf ook excuses voor gebodenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toon mij de pauselijke bullen die het Nazisme goedkeurden.
Het legitimeert natiestaten. Ik zeg ook niet dat het de oorzaak is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:33 schreef JimmyDean het volgende:
Nationalisme is een gevolg van de vorming van natiestaten, niet de oorzaak. Zelfbeschikking voor een volk is de oorzaak van natievorming, sinds de vrede van Westfalen.
dm mequote:Op donderdag 12 mei 2016 23:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer, mis je toch mooi mijn dickpics en afdakje
Zelfbeschikking legitimeert natiestaten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het legitimeert natiestaten. Ik zeg ook niet dat het de oorzaak is.
Jep. En ze krijgt het ook nog, Tokkie-Nederland ziet haar als een halve godin ofzo nu.quote:
Vandaar dat het Nazisme zelf Pius XII een 'mondstuk van de Joden' noemde.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat de Katholieke Kerk daadwerkelijk gedaan heeft is wat interessant is. Overigens heeft de kerk dat al lang erkent, dus je vecht een verloren strijd.
Grace Kelly is de enige godin.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep. En ze krijgt het ook nog, Tokkie-Nederland ziet haar als een halve godin ofzo nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |