Je moet verder terug in de quotes.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe moet ik dit anders interpreteren dan?
Het verzet in Nederland was groter dan in België en Denemarken. In België overigens, saillant detail, waren het de katholieken die lekker met de Duitsers samenwerkten. Rex bijvoorbeeld.quote:
jij noemt 200 jaar al lang en geschiedenis dus ach jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet ik even stoer doen dat mijn voorouders oliesjeiks uit dubai zijn ? ;ssss
bedtijd voor jouquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij noemt 200 jaar al lang en geschiedenis dus ach ja
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het verzet in Nederland was groter dan in België en Denemarken. In België overigens, saillant detail, waren het de katholieken die lekker met de Duitsers samenwerkten. Rex bijvoorbeeld.
Nee. Wat nu?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben ouder dan jij, gedraag je snotneus
ga wegquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:20 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trots zijn op je land, zo doe je dat.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:20 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En systematisch de geschiedenis proberen te vervalsen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:20 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sure jimmyquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet alle katholieken, maar wel veel.
Op mijn bewering, die overigens juist was.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waar denk je dat boute uitspraak op slaat?
Op de vorm van je bewering. Maar ik had eigenlijk niet verwacht dat je dat zou snappen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:21 schreef JimmyDean het volgende:
Op mijn bewering, die overigens juist was.
qftquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nederland heeft geen ruggengraat en Nederlanders zijn niet trots op hun land, want nationalisme is een vies woord.
Moet jij maar eens in Turkije voor bijstand en allerlei sociale diensten aankloppen bij overheid als een minderheid. En dan openlijk met je vlag staan wapperen en trots zeggen dat je Turkije en Turken haat, terwijl je van alles geniet wat Turkije te bieden heeft.
Nohh vriend, moet je dan kijken wat er met je gebeurt.
![]()
Het is schandalig hoe Nederland over zich heen laat lopen.
Vergeet even het Lutherse Duitsland en "Gegen die Ju"... ach, laat ook maar zitten.quote:
Soms moet je wat sterker aanzetten om een reactie te krijgen. Ik heb de benodigde nuance uiteraard al een tijdje geleden aangebracht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Op de vorm van je bewering. Maar ik had eigenlijk niet verwacht dat je dat zou snappen.
ash rot ajb op met deze kutvraag. je spreekt over een miljoenen groep.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je hebt volkeren di alleen officieel geloven maar in praktijk niet, hoe zit dat met koerden?
Moet je eens in Nederland met Nederlandse vlag over straatquote:
Ook slecht. De SGP ook overigens. Heb ook niks met post-verlichting religieuzen. Maar dat de Luthersen samenwerkten met de Nazi's betekent nog niet dat het minder erg is dat de Katholieken dat deden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vergeet even het Lutherse Duitsland en "Gegen die Ju"... ach, laat ook maar zitten.
quote:
Ik wil niet eens met die vlag over straat... eerder de Brabantsche.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Moet je eens in Nederland met Nederlandse vlag over straat![]()
![]()
Alles wat een beetje met Nazisme te maken heeft wordt naar je hoofd geslingerd door een minderheid.
Ahahah
dan wat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:24 schreef Montelly het volgende:
Moet je eens in Nederland met Nederlandse vlag over straat
soz.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ash rot ajb op met deze kutvraag. je spreekt over een miljoenen groep.
tafelkleedjequote:Op donderdag 12 mei 2016 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik wil niet eens met die vlag over straat... eerder de Brabantsche.
Zal ik nog een keer de feiten omtrent het aandeel atheïsten/katho's en protestanten binnen de SS geven?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ook slecht. De SGP ook overigens. Heb ook niks met post-verlichting religieuzen. Maar dat de Luthersen samenwerkten met de Nazi's betekend nog niet dat het minder erg is dat de Katholieken dat deden.
eyyquote:
waarde hechten aan landenquote:
Onzin. Het is een zwaktebod.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
Soms moet je wat sterker aanzetten om een reactie te krijgen. Ik heb de benodigde nuance uiteraard al een tijdje geleden aangebracht.
Is dat het enige wat je hebt dan? Ik vind dat sowieso niet relevant want 1) zijn volgens veel historici die gegevens niet correct omdat SS officieren niet konden aangeven atheist te zijn (keuze was katholiek, protestant of "gottglaubig". en 2) Nazisme was veel en veel breder dan de SS.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zal ik nog een keer de feiten omtrent het aandeel atheïsten/katho's en protestanten binnen de SS geven?
swsquote:
daar Nederland een samenraapsel is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:26 schreef Montelly het volgende:
Face it, Nederlanders hebben dat gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |