Het is feitelijk juist dat de slaven ofwel gevangen leden van andere stammen waren die aan de blanken verkocht werden, ofwel vanwege honger en ellende in de handen van handelaren werden gedreven. Een gedeelte van de slavernij was zelfs vrijwillig omdat ze anders doodgingen.quote:
hij heeft wel verloren, Jimmy wint al zijn discussiesquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De staat die hij heeft helpen overeind te houden.. zie ik jou niet doen.
De Wehrmacht trotseren vs. debiele stukjes op fok... lol
Ik snap dit dus echt niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn voorvaderen toch? Zelfde bloed stroomt door mijn aderen.
Hoe kom jij trouwens aan zo'n aanzienlijk woordenschat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat klopt. Als je jezelf daar pathetisch in wentelt is het enorm sneu. Teren op een vals sentiment van nostalgie.
Waarom niet?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De staat die hij heeft helpen overeind te houden.. zie ik jou niet doen.
Boude is ook gewoon netter dan boute.quote:
Blijf inderdaad hangen in je feiten, maar daar heb ik het helemaal niet over.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:07 schreef JimmyDean het volgende:
Het is feitelijk juist dat de slaven ofwel gevangen leden van andere stammen waren die aan de blanken verkocht werden, ofwel vanwege honger en ellende in de handen van handelaren werden gedreven. Een gedeelte van de slavernij was zelfs vrijwillig omdat ze anders doodgingen.
Sorry dat ik feiten wel interessant vind...quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blijf inderdaad hangen in je feiten, maar daar heb ik het helemaal niet over.
hitler is een prima staathoofd in veel opzichten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daarom ben k Hitler zo dankbaar, hij heeft dat ook gedaan maar dan niet negers toch.
Nou nee, opa had namelijk echt lef en ging na de capitulatie werken voor de Engelsen. Hij had niet zoveel tijd voor nationalistisch gelul.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij heeft wel verloren, Jimmy wint al zijn discussies
Genoeg vaderlandsliefde om z'n leven te wagen voor dit land. Dat is er tegenwoordig niet veel meer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, opa had namelijk echt lef en ging na de capitulatie werken voor de Engelsen. Hij had niet zoveel tijd voor nationalistisch gelul.
Algemene ontwikkeling noemt men dat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe kom jij trouwens aan zo'n aanzienlijk woordenschat.
wie zei dat toch steeds bij die ONZ-quiz?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling noemt men dat.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling noemt men dat.
Doe jij het? Ik wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Genoeg vaderlandsliefde om z'n leven te wagen voor dit land. Dat is er tegenwoordig niet veel meer.
Jij had liever dat ze in Berlijn zat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
En wilhelmina zat ondertussen lang & breed in Londen...
Weet ik veel, ik kan me al nauwelijks herinneren wat ik gister gegeten heb.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie zei dat toch steeds bij die ONZ-quiz?
Nederland heeft geen ruggengraat en Nederlanders zijn niet trots op hun land, want nationalisme is een vies woord.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Goede vraag eigenlijk. Wat hoor je eigenlijk te verstaan onder "een band hebben met Nederland" en "je Nederlander voelen".
Zeggen dat je elke dag blokjes kaas eet en klaagt over rutte op feestboek?
Ze had een voorbeeld kunnen nemen aan de monarchen van Belgie en Denemarken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij had liever dat ze in Berlijn zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |