groeit ie al?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon, wonen? Ik voel geen binding met Nederland als land.
kun jij nooit eens gewoon in een keer zeggen wat je wil zeggenquote:
Waarom niet? Ik ben geen vieze nationalist of zo, maar weenie, het is ook weer niet zo dat ik geen band met NL hebquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:48 schreef deadprez het volgende: [..] Gewoon, wonen? Ik voel geen binding met Nederland als land.
dat deed ik tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun jij nooit eens gewoon in een keer zeggen wat je wil zeggen
Praatjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef Che_ het volgende:
Vrijheid van meningsuiting
Maar wnr die hondenkop dilan en pownews het slachtoffer zijn dan kan het niet
Waar bemoei je je mee als Belg? Jullie worden hopelijk toch wel met je hoofd naar het noorden begraven of niet? Ik weet er alles van. Allemaal jaloers op Nederland, want: Beter ge-organiseerd en mondig. Altijd maar dat eromheendraaien die brij.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nederland... nee, geen binding mee... Calvinistisch kapitalistisch gedrocht.
Nja, wat is een band in dezen? Ik vind het een prima land om in te wonen, zou niet gauw een beter land kunnen bedenken, maar is dat dan al een band of hoe moet ik dat zien?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben geen vieze nationalist of zo, maar weenie, het is ook weer niet zo dat ik geen band met NL heb
kan wel toch? gegroet is neutraalquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
De TT in combinatie met de OP brengt mij in de war
Ik ben Noord-Brabander...quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee als belg? Jullie worden hopelijk toch wel met je hoofd naar het noorden begraven of niet? Ik weet er alles van. Allemaal jaloers op nederland, want: Beter ge-organiseerd en mondig. Altijd maar dat eromheendraaien die brij.
truetruequote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat zeik je dan? Wees blij dat je bij Nederland mag horen.quote:
exact ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Net als met de vraag of je je Nederlander voelt. Ik snap dat nooit, hoe dat dan zou moeten voelen.
Dat je toch een soort interesse hebt in de cultuur en geschiedenis van het land van herkomst en hier in zekere mate ook trots op bent.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, wat is een band in dezen? Ik vind het een prima land om in te wonen, zou niet gauw een beter land kunnen bedenken, maar is dat dan al een band of hoe moet ik dat zien?
Net als met de vraag of je je Nederlander voelt. Ik snap dat nooit, hoe dat dan zou moeten voelen.
Uhm nee, ik wil bij België.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat zeik je dan? Wees blij dat je bij Nederland mag horen.
door taal?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, wat is een band in dezen? Ik vind het een prima land om in te wonen, zou niet gauw een beter land kunnen bedenken, maar is dat dan al een band of hoe moet ik dat zien?
Wien Neerlandsch bloed door de aderen vloeit,quote:
je vote niet voor erdogan, is gewoon ter verduidelijking standpunt toch? voel je je eigenlijk wel koerd? want je hebt wel eens gezegt dat je niet gelovig bent, in hoeverre zijn turkse koerden dat uberhaupt? soz voor al dir vrager.quote:
Dit klopt wel. Als je Belgische politici ziet hebben ze het ook vaak erover dat ze het net zo moeten doen als in Nederland, omdat België weer eens achterloopt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee als Belg? Jullie worden hopelijk toch wel met je hoofd naar het noorden begraven of niet? Ik weet er alles van. Allemaal jaloers op Nederland, want: Beter ge-organiseerd en mondig. Altijd maar dat eromheendraaien die brij.
Koning ben ik niet zo van, beter Stadhouder.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wien Neerlandsch bloed door de aderen vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
Wiens hart voor land en koning gloeit
En betere zorg en onderwijs, waardoor talloze Nederlanders voor zorg en onderwijs verkassen naar het zuidenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Als je Belgische politici ziet hebben ze het ook vaak erover dat ze het net zo moeten doen als in Nederland, omdat België weer eens achterloopt.
Ze hebben ook een beroerde economie door veel te hoge belastingen voor bedrijven.
En nu voeren ze alles door wat in Nederland al aan het falen is. Dat is misschien nog wel achterlijker.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:55 schreef JimmyDean het volgende:
Dit klopt wel. Als je Belgische politici ziet hebben ze het ook vaak erover dat ze het net zo moeten doen als in Nederland, omdat België weer eens achterloopt.
Ze hebben ook een beroerde economie door veel te hoge belastingen voor bedrijven.
Een binding hebben met onze geschiedenis, je verbonden voelen met onze symbolen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Goede vraag eigenlijk. Wat hoor je eigenlijk te verstaan onder "een band hebben met Nederland" en "je Nederlander voelen".
Zeggen dat je elke dag blokjes kaas eet en klaagt over rutte op feestboek?
Ga weg joh neppe tatta met je indo roots. Terug het jungle in!!!2!quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wien Neerlandsch bloed door de aderen vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
Wiens hart voor land en koning gloeit
Hm oké. Dan voel ik mezelf geen Nederlander, aangezien ik geen trots voel over dat soort shitquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat je toch een soort interesse hebt in de cultuur en geschiedenis van het land van herkomst en hier in zekere mate ook trots op bent.
wel met ander land italir ofzo?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zorg is niet veel beter. Gezien je gelijk moet afrekenen bij de arts.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
En betere zorg en onderwijs, waardoor talloze Nederlanders voor zorg en onderwijs verkassen naar het zuiden
latersquote:
Welke symbolen.. de Synode van Dordrecht zekerquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een binding hebben met onze geschiedenis, je verbonden voelen met onze symbolen.
Dat kan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
Hm oké. Dan voel ik mezelf geen Nederlander, aangezien ik geen trots voel over dat soort shit
Ik distantieer mij dan van "onze" geschiedenis. Lekker andere landen uitbuiten dmv plantages en slavenhandel zeker.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een binding hebben met onze geschiedenis, je verbonden voelen met onze symbolen.
Etto heeft slechts binding met Noord-Brabant.quote:
wrm zou je ook hèquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hm oké. Dan voel ik mezelf geen Nederlander, aangezien ik geen trots voel over dat soort shit
net als ebru echte nepallochtoon die bewust wit voet bij autochtonen wil haler.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef Che_ het volgende:
Vrijheid van meningsuiting
Maar wnr die hondenkop dilan en pownews het slachtoffer zijn dan kan het niet
In Vlaanderen is de zorg beter. Onderwijs is ook beter maar dat komt omdat ze de onderwijsvernieuwingen die wij in de jaren 90 hebben doorgevoerd niet hebben gedaan, dus ze hebben een veel ouderwetser systeem dat beter werkt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En betere zorg en onderwijs, waardoor talloze Nederlanders voor zorg en onderwijs verkassen naar het zuiden
mooi toch die voc mentaliteitquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik distantieer mij dan van "onze" geschiedenis. Lekker andere landen uitbuiten dmv plantages en slavenhandel zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |