Ik geef hem geen ongelijk, maar laat hem dat alsjeblieft niet horen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel gewoon een punt hoor.

quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik geef hem geen ongelijk, maar laat hem dat alsjeblieft niet horen.

Graagquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb godverdomme geen zin meer om verslag af te maken shoot me

JA, IS WEER LEKKER WEER HE? EN METEEN ZIJN DIE FIETSERS ER WEER...quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:53 schreef HPLC het volgende:
Hey Etto, heb vanochtend mijn benen geschoren

Te laat... Ik heb al weer een veer in m'n reet gestoken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]

BAM in je facequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb godverdomme geen zin meer om verslag af te maken shoot me

hoeveel zijn er volgens jou danquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat lul je dan over twee Targaryens?

AIVD ingelicht en Interpolquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet ik mijn eigen pistool meenemen of wat

huhquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Stelletje terroristen hier en dan noemen ze mensen uit midden oosten zandbaknegers ;s

3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ik geef het grif toe, hij heeft een legitiem puntquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]

Heb je je scootmobiel nu opgevoerd?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JA, IS WEER LEKKER WEER HE? EN METEEN ZIJN DIE FIETSERS ER WEER...
Maar ik krijg jullie nog wel...

ik vond het een goeie afleveringquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vond je van s6e3 Herman?

Durf ik niet meer te zeggen nu, na een tweede blik erop zijn ze ook iets te flashyquote:

Nog veel gruwelijker is jullie lot... ik heb een CHAUFFEUR.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |