Je mag wel van mijquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kut ik heb helemaal geen eten in huis, rip
Ben geen meeterquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef Drug het volgende:
[..]
zeg maar, kunnen wel x kop koffie drinken
Hoogstens een beetje vermoeidheid de volgende dag.quote:
een trio sla je af maar je zou wel je zusje neuken, nou nouquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik een zusje had, had ik haar een dikke vette tongzoen gegeven. Heb alleen geen zusje.
wacht dat is toch dezelfde user?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je zal vast enorm goed kunnen opschieten met GhpH.
Toch iets wat Jimmy over heeft genomen van jullie soort hahahahaquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik speel wel met de gedachte om bijvoorbeeld bij een sollicitatie een Pep achtig iets te nemen
Tongzoen =/= neuken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een trio sla je af maar je zou wel je zusje neuken, nou nou
Haha welke soort bedoel je mijn Nederlandse kant? Ja echt he, pedovereniging martijn en zo. We kennen het allemaal wel in Nederland! Puur natuur! Komt zelfs in de kerken voor!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch iets wat Jimmy over heeft genomen van jullie soort hahahaha
Ook een vlaggenfetisjist met een twijfelachtig motief.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:49 schreef JimmyDean het volgende:
Heeft hij ook een verstandige kijk op Zuid-Afrika?
er bestaan nog maar 2 targaryens hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe niet zo preuts joh, de Targaryens doen het al eeuwen.
Nee die NSB'ers met die grote neuzen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha welke soort bedoel je mijn Nederlandse kant? Ja echt he, pedovereniging martijn en zo. We kennen het allemaal wel in Nederland! Puur natuur! Komt zelfs in de kerken voor!
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha welke soort bedoel je mijn Nederlandse kant? Ja echt he, pedovereniging martijn en zo. We kennen het allemaal wel in Nederland! Puur natuur! Komt zelfs in de kerken voor!
In die kutserie wel ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er bestaan nog maar 2 targaryens hoor
Ben wel toe aan een drankjequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Geloof dat ik niet de enige ben die gezopen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |