Gaat dit over dat lelijke kind dat je in je UI hebt?quote:

die meet elke man.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:46 schreef Drug het volgende:
[..]
Beterschap maat
[..]
Vraag maar crip weet we hebben gemeet

nee goed voorbereiden werkt ook wel en vaak beter maar ja dingen gebeuren.quote:

Was nog steeds een terechte klacht. Jij hebt ook een massamoordenaar als UI, tevens dochter van een landverrader.quote:

quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:46 schreef Catkiller het volgende:
Gaat dit over dat lelijke kind dat je in je UI hebt?

nepfattiequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kut ik heb helemaal geen eten in huis, rip

Ik ook. Maar dan niet duur. Wel zonde alsnog. Dus maar weer eens doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vliegopleiding? Piloot? Supervet. Maar jij had toch wat met je ogen ofzo?
zaterdagavond feestje bij een vriend en rest dunno.
Hardlopenooit eens aan begonnen, dure schoenen gekocht en shit. week gedaan

elke reden.quote:

Ja nee, goh. Maar je hebt dat ook niet als je alleen pep doet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik dat normaal niet heb als ik zuip.

maar de persoon in mijn UI is van niemand familie en heeft geen verleden, ze is no onequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was nog steeds een terechte klacht. Jij hebt ook een massamoordenaar als UI, tevens dochter van een landverrader.

zeg maar, kunnen wel x kop koffie drinkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
die meet elke man.
Wanneer gaan wij meeten?

Als ik een zusje had, had ik haar een dikke vette tongzoen gegeven. Heb alleen geen zusje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
teveel moeite om alles te lezen enzo.
beste chillend voor de tv.
kusjes aan jullie zusjes

Gadverdamme incestquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik een zusje had, had ik haar een dikke vette tongzoen gegeven. Heb alleen geen zusje.

Daar geloof ik niets van.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja nee, goh. Maar je hebt dat ook niet als je alleen pep doet.

Walgelijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik een zusje had, had ik haar een dikke vette tongzoen gegeven. Heb alleen geen zusje.

wincestquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]

ik speel wel met de gedachte om bijvoorbeeld bij een sollicitatie een Pep achtig iets te nemenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
elke reden.
Nee, maar dat is, net als het gaan pakken om bijvoorbeeld je werk beter te kunnen doen of whatever, een manier om het heel snel een gewenning te maken. Vooral omdat pep fucking goedkoop is en je heel gemakkelijk even een lijn pakt.

Heeft hij ook een verstandige kijk op Zuid-Afrika?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je zal vast enorm goed kunnen opschieten met GhpH.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |