quote:In thematiek misschien verschillend, maar kennistheoretisch laten deze onderwerpen zich gemakkelijk in 1 forum plaatsen imho...
Op dinsdag 24 december 2002 10:57 schreef Schorpioen het volgende:
Ik ben er nog steeds wel voor om het truth forum op te splitsen in een deel voor alle conspiracy theories, NWO dingen, David Icke e.d. en dan kan er in het andere deel gewoon gebept worden over OBE, reiki, tarot, eintiteiten en piskijken en al die andere zweefdingen.
quote:Kennistheoretisch ?
Op dinsdag 24 december 2002 11:20 schreef Ryan3 het volgende:[..]
In thematiek misschien verschillend, maar kennistheoretisch laten deze onderwerpen zich gemakkelijk in 1 forum plaatsen imho...
Je bedoelt met jou beperkte hoeveelheid kennis ?
Jij hebt naar mijn mening al te veel topics om zeep geholpen, door je zogenaamde "wetenschappelijke" benadering.
1000 professoren kunnen het over iets eens zijn, maar toch ongelijk hebben.
Als een professor zegt dat iets onmogelijk is, is dat voor mij meestal een signaal dat het waarschijnlijk mogelijk is.
quote:Zeg, verkracht je eigen woorden!
Op dinsdag 24 december 2002 00:42 schreef fokje het volgende:[..]
Ja precies!
daar gaat het over. Rondwentelen in pretentieuze topics over conspiracy's is teveel van het goede; één topic is idd genoeg.
Ben jij de nieuwe Gestapo-moderator?
quote:Beste ITeejer,
Op dinsdag 24 december 2002 17:42 schreef iteejer het volgende:
Anemoon, kap nou es met dat gezeik, heb je gisteren per mail toch wel uitgelegd hoe en wat..?
Zeker als het gaat zoals het nu weer dreigt te gaan, is 1 topic over die conspiracy's meer dan genoeg. En anderen voor Gestapo-mod uit maken? Sorry ik heb het echt proberen te voorkomen maar nu zit je aan een ban vast.. ik kan toch moeilijk goed gaan vinden dat een van de oudste bezoekers aldus uitgescholden gaat worden...
1e: Anemoon stelt een werende vraag en beweert niets.
2e: conspiracies.
Deze rubriek gaat over de waarheid.
ad 2e)
Als je consequent bent kies je een conspiracy-theorie uit, bijv.
Mind Control of Chemtrails toon dan onomstotelijk aan dat er niets van klopt.
Voorbeeld chemtrails:
Als jij er in slaagt de media zo ver te krijgen of te vinden dat de media breed en onomstotelijk eens uitleg geven omtrent deze trails, dan zijn we een stap verder.
Zo niet, dan ben je bewust gewoon bezig allerlei verschijnselen, hoe bizar ook, gewoon niet te plaatsen in deze rubriek.
Dat geeft niet, maar dan moet je deze rubriek een andere naam geven i.p.v. Truth, toch ?
Als mensen de waarheid willen vinden c.q. willen geven, welk bezwaar is er dan ?
Maar ja, dat is mijn bescheiden mening.
Verder zou het niet onschadelijk zijn als je die zogenaamde argumenten van Ryan3 eens wat scherper onder loep neemt.
Forum-leden als mvt, paladin, pirke zijn eveneens sceptisch, maar geven inhoudelijk een veel gedegener weerwoord of analyse i.t.t. Ryan3.
Zonder dat je het misschien in de gaten hebt, verziekt Ryan3 een hoop topics met zijn zogenaamde "wetenschappelijke" argumenten, die geen hout snijden.
Het onderwerp levitatie is kennelijk nog steeds taboe hier.
N.b. niet eens een conspiracy-theorie.
Leg dat maar eens uit.
M.v.g. MALTA
ok ![]()
(ik snapte die text zobiezo niet
)
[Dit bericht is gewijzigd door Devilnl op 27-12-2002 18:44]
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 16:36 schreef M.ALTA het volgende:
[..]
Het eens en voor altijd bewijzen dat iets zo is is moeilijk, het enige gebied waar dat kan is de wiskunde en dis is dan ook zo abstract als maar kan.
Eens en voor altijd bewijzen dat iets níet zo is, is al net zo lastig, en ook dat lukt alleen maar in de wiskunde.
Aangezien dit niet het x-kwadraat forum is, maar gewoon fok, zullen we het met argumenten moeten doen.
Daar is niet en nooit iets op tegen.
Soms krijgt eea een vloedgolf-karakter, dat moet dan omwille van leesbaarheid en veelzijdigheid enigszins worden ingedamd. Thats all.
Ryan3 heeft rationele argumenten. Hij gebruikt die als in een schaakpartij; een zet en een tegenzet. Zonder dat dat hoeft te impliceren dat hij bepaalde feitelijkheden niet wil onderkennen.
Wat Ryan3 echter nooit doet, is mensen uitschelden als gestapo-mod.
En DAAR ging het allemaal om. Als Anemoon het derde rijk buiten de gehanteerde terminologie had gehouden, was er niets aan de hand geweest. Dat is Anemoon bekend, er is uitvoerig email-kontakt over geweest.
Verder is er weinig aan de hand. Uiteraard kunnen hier allerlei onderwerpen aan worden gedragen. Ook levitatie, wat is het probleem daarmee? Is geen taboe hoor..
De reden dat dat gesloten werd kan in alles gelegen zijn, behalve in het onderwerp zelf.
quote:Levitatie. t.z.t. dan maar eens openen zou ik zeggen dan maar.
Op vrijdag 27 december 2002 18:11 schreef MUUS het volgende:
M.ALTA hier even een reactie van iteejer. Hij kan nu niet op Fok posten, dus doen we het even zo.
[..]
w.b.t. Ryan3: onder ons gezegd: Hij is geen partij voor mij. ![]()
Ik heb toch liever zwaargewichten als mvt of pirke.
quote:Inderdaad. Maar het is als een waarschuwing bedoeld (zie tekst)..
Op vrijdag 27 december 2002 18:04 schreef Devilnl het volgende:
ff heel erg off-topic, maar mag jou icon wel?
[afbeelding]
beetje nazi achtig eh?
Zal het wel zo weghalen.
quote:Heb het topic er nog eens bijgepakt, zo te zien was het gewoon een oud topic dat na een lange tijd (1,5 maand) hooguit een post kreeg wat niks voorstelde (iig niet een nieuw fris inzicht of wat dan ook), het zogenaamde topickicken.
Op vrijdag 27 december 2002 16:36 schreef M.ALTA het volgende:
Het onderwerp levitatie is kennelijk nog steeds taboe hier.
quote:Wat wil je er nog over zeggen dan?
Op zaterdag 28 december 2002 16:17 schreef Bob.Ross het volgende:
MUUS waarom moest daar nu al een slotje op?
Ik zag je reden wel, maar moest ie perse op slotEr kan toch over doorgepraat worden?
quote:Je gooit alle andere topics ook niet dicht.
Op zaterdag 28 december 2002 16:21 schreef MUUS het volgende:
Het was blijkbaar toch allemaal kul.
quote:Geweldig argument om iets op slot te gooien.
En het topic was niet meer actief. De laatste posts waren over Nowhere Man.
quote:oftewel kansloos?
Op zaterdag 28 december 2002 16:21 schreef MUUS het volgende:
Nowhere Man.
quote:De reden was het stukje tekst waarin werd toegegeven, dat het allemaal onzin was.
Op zaterdag 28 december 2002 16:23 schreef Furby het volgende:Geweldig argument om iets op slot te gooien.
quote:zijn we dan automatisch uitgepraat?
Op zaterdag 28 december 2002 16:26 schreef MUUS het volgende:[..]
De reden was het stukje tekst waarin werd toegegeven, dat het allemaal onzin was.
quote:Ja.
Op zaterdag 28 december 2002 16:25 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
oftewel kansloos?
Maar serieus : het topic was niet meer actief. De laatste posts waren off topic en uiteindelijk blijkt het allemaal verzonnen te zijn.
quote:Ik vind 't eigenlijk best wel groot nieuws dat 't verzonnen was. En ik denk dat er nog wel meer mensen waren die benieuwd waren of 't echt was of verzonnen en daar dus ook op wachtten.
Op zaterdag 28 december 2002 16:27 schreef MUUS het volgende:[..]
Ja.
Maar serieus : het topic was niet meer actief. De laatste posts waren off topic en uiteindelijk blijkt het allemaal verzonnen te zijn.
quote:Als ze er zo benieuwd naar zijn, zoeken ze het topic maar op en lezen ze vanzelf wel dat het verzonnen was.
Op zaterdag 28 december 2002 16:29 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
Ik vind 't eigenlijk best wel groot nieuws dat 't verzonnen was. En ik denk dat er nog wel meer mensen waren die benieuwd waren of 't echt was of verzonnen en daar dus ook op wachtten.
Moeten we het dan openlaten voor alle "Tis wat he?" "Ik wist het wel!" en "Nou jaaaaaaaaaaaa zeg, wat een kutstreek" opmerkingen?
quote:wat is dan de bedoeling van een forum? om een topic te vinden wat je interessant vind om er vervolgens niet op te kunnen reageren
Op zaterdag 28 december 2002 16:32 schreef MUUS het volgende:[..]
Als ze er zo benieuwd naar zijn, zoeken ze het topic maar op en lezen ze vanzelf wel dat het verzonnen was.
Moeten we het dan openlaten voor alle "Tis wat he?" "Ik wist het wel!" en "Nou jaaaaaaaaaaaa zeg, wat een kutstreek" opmerkingen?
Ik snap 't gewoon niet waarom dat topic nou perse wel dicht moest. Er zijn toch tig topics die nog veel meer kansloos zijn en nog wel open zijn?
quote:Het staat je tuurlijk vrij om een nieuw topic te schilderen met als titel 'Het is verzonnen'. Dan komen daar allerlei figuren op af met diverse opmerkingen, en hebben wij weer iets om een nieuw type hangslot op uit te testen..
Op zaterdag 28 december 2002 16:29 schreef Bob.Ross het volgende:
Ik vind 't eigenlijk best wel groot nieuws dat 't verzonnen was. En ik denk dat er nog wel meer mensen waren die benieuwd waren of 't echt was of verzonnen en daar dus ook op wachtten.
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:35 schreef iteejer het volgende:[..]
Het staat je tuurlijk vrij om een nieuw topic te schilderen met als titel 'Het is verzonnen'. Dan komen daar allerlei figuren op af met diverse opmerkingen, en hebben wij weer iets om een nieuw type hangslot op uit te testen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |