quote:Het is dat je er nu hier over praat, anders had ik het in FB gezet.
Op woensdag 11 december 2002 15:30 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ja ik had e.a. al verzocht om topic levitatie bij wetenschap te plaatsen.
N.B. er zijn bewijzen van, maar dat is voor bepaalde lieden wellicht emotioneel of pseudo-wetenschappelijk nog niet acceptabel ?
(Ryan3 & paladin e.a. wellicht ?)
Het wordt mij gewoon onmogelijk gemaakt om met referenties te komen !
quote:Dit is denk ik ook de plaats om alles over truth en haar topics te bespreken.. in feedback krijg je er alleen mensen bij die onzinnig kommentaar leveren .
Op woensdag 11 december 2002 15:38 schreef mvt het volgende:[..]
Erg goed idee wat je voorsteld
quote:In algemene zin (toegespitst op Truth) mag (toestemming gegeven ja) dit zo de truth FAQ in.
Op woensdag 11 december 2002 15:41 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Dit is denk ik ook de plaats om alles over truth en haar topics te bespreken.. in feedback krijg je er alleen mensen bij die onzinnig kommentaar leveren .
Erg goed idee wat je voorsteld
quote:even iets tussendoor: een topic sluiten wegens een topkick ?
Op woensdag 11 december 2002 15:38 schreef mvt het volgende:[..]
Het is dat je er nu hier over praat, anders had ik het in FB gezet.
Probeer een samenvatting te maken van de gedachten en de theoriën uit het Tru topic (verwijs er ook naar en zeg dat die wegens een topickick gesloten is (geef dus ok expliciet aan dat die gesloten is door topickicken en waarom je het nu in WFT geopend hebt). Geef daarin aan welk punt voor jou onduidelijk is, of waar je zelf denkt dat het klopt/niet klopt. Maak een sterke openingspost, toegespits op het wetenschappelijke deel van het oude topic.
Begin daar gewoon met een schone lei. Anders krijg je een slecht topic of een oud topic wat verzandde in welles-nietus die je nieuw leven in blaast en waar de discussie dezelfde toon over neemt van het oude.
w.b.t. schone lei methode: ![]()
Helemaal mee eens, daar zal wellicht nog goed over nagedacht moeten worden.
Lijkt me wel een aanrader voor het herstellen van kapotte discussies
quote:Zie het zo. Als na 2 maanden blijkt dat er nieuwe inzichten zijn in iets kan je er voor kiezen om een oud topic omhoog te halen. Als je echter denkt dat op basis van het nieuwe materiaal (met een goede uitleg en discussiepunten enz erbij)(dat zo'n invloed heeft op de oude discussie) dan is het al beter om de discussie opnieuw te beginnen.
Op woensdag 11 december 2002 15:47 schreef M.ALTA het volgende:[..]
even iets tussendoor: een topic sluiten wegens een topkick ?
Hoe moet men dan in godsnaam een goed lopende discussie oppakken ?
maar om na een tijdje een linkje te geven met "kijk hier ook nog eens naar, want dit is meer van hetzelfde" dat is onnodig topickicken en levert geen nieuwe discussie op (vooral niet als de oude discussie op niets uitliep).
En soms is het onderwerp niet meer actueel of kloppen de standpunten niet meer en dan is het soms ook beter om wat nieuws te starten.
Als echter het oude topic nog loopt (en het loopt gewoon niet) kan in overleg ee nnieuw topic geopend worden.
Als echter een oude discussie loopt (en die loopt wel goed) dan kan je beter aansluiten bij het oude.
Het is een beetje een fingerspitzengefuhl (toepasselijk voor truth) wat je moet hebben over wanneer je moet doorgaan met een oud topic of dat je iets nieuws opent (vooral als je iets hebt wat een nieuwe draai moet geven aan een oude discussie).
quote:Nee je bent openhartig geweest .
Op woensdag 11 december 2002 15:58 schreef Mirage het volgende:
Ik heb iets engs gedaan.....
quote:....toch is het eng... ( maar eng hoeft niet altijd slecht te zijn ..ik weet... moest het even kwijt dat ik het eng vond.. )
Op woensdag 11 december 2002 16:03 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Nee je bent openhartig geweest .
quote:Zeg ik eens wat zinnigs, kicked Cynix weer een oud topic omhoog in MED
Op woensdag 11 december 2002 16:00 schreef mvt het volgende:[..]
quote:Als er rellerige bedoelingen achter zitten is het altijd fout.
Op woensdag 11 december 2002 16:39 schreef mvt het volgende:
Zeg ik eens wat zinnigs, kicked Cynix weer een oud topic omhoog in MED
Over oude topics "omhoogschoppen".
Vraagje aan Iteejer en MUUS : Wat is jullie standpunt hierover voor Truth
Van geval tot geval bekijken dus.
quote:Leuk verwoord!
Op woensdag 11 december 2002 15:00 schreef PHETEP het volgende:[..]
Ik zie ze al zitten als deze mensen/zielen hun grofstoffelijk lichamelijk omhulsel voorgoed achter zich hebben gelaten; Aardgebonden en al dolen ze rond in een tussentoestand op het lagere 4-dimensionele level, niet wetende waar ze zijn en waar ze heen moeten gaan, sterk gevangen zittend in hun overtuiging van "je bent alleen maar een lichaam en de 3-dimensionele wereld en perceptie is alles wat er is en het bewustzijn is afhankelijk en sterft met het fysieke lichaam en dat was dat......" totdat ze aangespoord worden door een manipulerende negatieve astrale entiteit om een lichaam in te duiken en weer te incarneren in deze 3e dimensie; kunnen ze weer van voren af aan beginnen.
Nou, ze gaan hun "goddelijke" gang maar, deze minion-incarnates
quote:Topic hoeft niet terug, nog genoeg goeie topics te gaan.
Op woensdag 11 december 2002 14:31 schreef iteejer het volgende:[..]
Jammer dat je dat topic hebt laten sluiten PA.
Het geflame is juist een stuk minder geworden, er wordt nog wel es wat gezegd, maar dat staat in geen verhouding met hoe dat was.
quote:Ik vind dit moeilijk, ook al zit er natuurlijk wel een logica in. Dit zou moeten betekenen dat ik mezelf anders zou moeten voordoen dan ik ben. Wel probeer ik er rekening mee te houden, ik wordt pas echt respectloos, als sommige pseudo's mij zowat doodflamen, zoals opmerkingen over 'geestesziekten'.. tja, daar wordt ik nog steeds fel van...
Ik heb je al eerder aangeraden om je kalmte te bewaren, om neutraal en inhoudelijk te reageren op negatieve opmerkingen. Dan verleizen ze hun scherpte, ook voor jezelf, en zullen ze uiteindelijk afnemen en verdwijnen.Door er tegenin te gaan, zeker op jouw manier (hoewel die ook al een heel stuk beter is dan vroeger, complimenten daarvoor) krijg je alleen maar escalaties.
En door ze hun zin te geven door de handdoek in de ring te gooien lijkt me ook niet goed. Ik hoop dan ook dat je MUUS vraagt het topic weer terug te zetten.
quote:Eerlijk gezegd zit ik er niet op te wachten om geaccepteerd te worden op dit forum. Ik heb mezelf allang geaccepteerd en ben trots op mezelf,
Toch moet je ook vaststellen dat jouw ideeen en jij als persoon een stuk meer geaccepteerd bent hier sinds je je wat kalmer gedraagt. Daar ben ik blij omKeep up the good work..
quote:Nee, ik heb het zeker niet over jou. Van zulke skeptische mensen, zijn er meerdere welkom, ook al vind ik je af en toe kortzichtig en andersom.
Op woensdag 11 december 2002 14:54 schreef mvt het volgende:[..]
(sorry kon het niet laten)
[..]Ik hoop dat je het niet over mij hebt aangezien ik daar probeer op basis vd gegeven artikelen (die je openingspost moeten onderbouwen) probeer aan te tonen dat ze NIET je openingspost onderbouwen. Net als Iteejer ben ik er eigenlijk ook voor om dat topic weer open te gooien (na opschonen van het topic)
:edit -> opgelost: lichtblauw staat toch wel beter is vrouwlijker aan kleur ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 14-12-2002 11:54]
Het is natuurlijk ook mogelijk om bv bij PTA iets te posten over de onomstotelijke samenhang tussen het nieuwste design en de NWO. Ook daar zal men echter niet willen dat alles die NWO-kant opgedraaid wordt.
Hier willen wij dat ook niet.
Vandaar dus dat er een heel stel slotjes gezet zijn, om alles weer een beetje in balans te brengen.
Hou het nou een beetje leuk! NWO hoort thuis bij dat Bilderberg-topic. Verder nergens.
quote:Niet alles nee, natuurlijk niet, maar behalve dan de NWO, lijkt het wel steeds moeilijker om ook nieuwe onderwerpen te introduceren;
Op maandag 23 december 2002 20:27 schreef iteejer het volgende:
De topics over NWO begonnen weer de pan uit te rijzen; ook werd NWO te pas en te onpas geintroduceerd bij allerlei andere onderwerpen.Het is natuurlijk ook mogelijk om bv bij PTA iets te posten over de onomstotelijke samenhang tussen het nieuwste design en de NWO. Ook daar zal men echter niet willen dat alles die NWO-kant opgedraaid wordt.
Hier willen wij dat ook niet.
voorbeeld 1:
Vandaag is een Japan-topic van mij gestopt, doordat het niveau van de forum-leden dermate laag is dat men niet eens weet hoe/waarom er atoombommen gebruikt zijn in 1945.
Tja en als ik met een motivatie kom (geen NWO overigens) dan slaat men op tilt, omdat dat niet in hun geschiedenisboekje staat.
N.B. rubriek over historie !
voorbeeld 2:
Het compleet ontbreken van topics over theologie, theosofie, occult etc;
Maar dat is niet erg, ware het niet dat bijv. een levitatie-topic van mij (mede door zgn. "deskundigen" als Ryan3) wordt afgekraakt.
Juist hierop moet gelet worden, dat er mensen zijn die denken gelijk te hebben, maar dat beslist niet bewezen is (vgl. Skepsis-discussies).
Gelukkig is er nog volop ruimte in Truth voor para-psychologie.
voorbeeld 3:
Ik mis een centraal topic over privacy, micro-chipping, iris-scan etc.
waar zou ik dat nou moeten plaatsen ?
Weer in Truth ? dat willen jullie (terecht) denk ik niet. Waar dan wel ?
quote:Balans, jazeker;
Vandaar dus dat er een heel stel slotjes gezet zijn, om alles weer een beetje in balans te brengen.
quote:Ja, als er nou eens scherper gelet kan worden op scheldwoorden zoals
Hou het nou een beetje leuk! NWO hoort thuis bij dat Bilderberg-topic. Verder nergens.
bijv. die topic in Chemtrails die door mede dankzij zo'n spelbreker die je nooit tegenkomt op Truth is afgesloten.
![]()
Over leuk gesproken.
Zie ook mijn laatste reactie in NWO;
quote:Krijg je problemen met copy-right
Op maandag 23 december 2002 20:54 schreef M.ALTA het volgende:
Niet alles nee, natuurlijk niet, maar behalve dan de NWO, lijkt het wel steeds moeilijker om ook nieuwe onderwerpen te introduceren;
Moeten we soms letterlijk de kranten kopieren en napraten ?
quote:is niet in dit forum gebeurd; lijkt me wat vreemd, maar ik weet hier niets van. kun je niet bij de betreffende mods te rade gaan?
voorbeeld 1:
Vandaag is een Japan-topic van mij gestopt, doordat het niveau van de forum-leden dermate laag is dat men niet eens weet hoe/waarom er atoombommen gebruikt zijn in 1945.
Tja en als ik met een motivatie kom (geen NWO overigens) dan slaat men op tilt, omdat dat niet in hun geschiedenisboekje staat.
N.B. rubriek over historie !
quote:dergelijke topics zijn meer dan welkom. ryan3 beargumenteert zijn meningen altijd, voor zover ik weet, dus een felle discussie, die je elders voor stond, kan best opbouwend zijn. en bovendien, niet iedereen hoeft toch hetzelfde te denken?
voorbeeld 2:
Het compleet ontbreken van topics over theologie, theosofie, occult etc;
Maar dat is niet erg, ware het niet dat bijv. een levitatie-topic van mij (mede door zgn. "deskundigen" als Ryan3) wordt afgekraakt.
Juist hierop moet gelet worden, dat er mensen zijn die denken gelijk te hebben, maar dat beslist niet bewezen is (vgl. Skepsis-discussies).
Gelukkig is er nog volop ruimte in Truth voor para-psychologie.
quote:in DIG? of WFT?
voorbeeld 3:
Ik mis een centraal topic over privacy, micro-chipping, iris-scan etc.
waar zou ik dat nou moeten plaatsen ?
Weer in Truth ? dat willen jullie (terecht) denk ik niet. Waar dan wel ?
quote:iemands persoonlijke waarheid kan heel erg bij de betrokkene op de voorgrond staan, zo erg, dat werkelijk ieder topic elementen kan bevatten die aansluiten bij zijn/haar persoonlijke waarheid. zo kan ieder topic steeds omgebouwd worden naar bv een NWO-topic; en dat is niet wat de bedoeling was achter de verschillende topics.
Balans, jazeker;
Maar in een rubriek Truth moet je er op bedacht zijn dat mensen de Truth willen spreken. Moeten we soms sprookjes voorlezen hier ?
quote:Oh ja, daar heb je gelijk in. Ik zeg ook niert dat alles jouw/jullie schuld is
Ja, als er nou eens scherper gelet kan worden op scheldwoorden zoals
mafketel, paddo eten etc etc.
bijv. die topic in Chemtrails die door mede dankzij zo'n spelbreker die je nooit tegenkomt op Truth is afgesloten.![]()
Over leuk gesproken.
quote:Idem; vooral het beste voor iedereen wat betreft 2003.
Op maandag 23 december 2002 21:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik wens u allen een prettige feestdagen en misschien tot na onze vakantie .. gelukkig nieuwjaar alvast en een gezond 2003 ..
quote:Yep, jullie ook beste wensen, verlies de ringen niet, en, tot later..
Op maandag 23 december 2002 21:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik wens u allen een prettige feestdagen en misschien tot na onze vakantie .. gelukkig nieuwjaar alvast en een gezond 2003 ..
quote:Neuh de ringen verliezen we niet hoor .we gaan pas 2 jan weg en komen de 26e terug. alles is kant en klaar hoor .. tickets zijn er .. dus we zijn helemaal klaar voor de reis.
Op maandag 23 december 2002 21:22 schreef iteejer het volgende:[..]
Yep, jullie ook beste wensen, verlies de ringen niet, en, tot later..
Maar hetgene wat in Feedback gebeurde samen met de gevolgen van het eiland gebeuren en het gebeuren hier + de demotivatie door het giga gebrek aan mensen die wel iets willen maar niet willen doen in Games (RCT2-contest) hebben mij doen besluiten om eens goed te gaan nadenken over fok! en de user LD.
quote:de hele handel is gewoon 'wild' geworden op een of andere manier
Op maandag 23 december 2002 21:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
Maar hetgene wat in Feedback gebeurde samen met de gevolgen van het eiland gebeuren en het gebeuren hier + de demotivatie door het giga gebrek aan mensen die wel iets willen maar niet willen doen in Games (RCT2-contest) hebben mij doen besluiten om eens goed te gaan nadenken over fok! en de user LD.
quote:Dan heb jij helemaal niets begrepen van wat de NWO voor ons inhoudt.
Op maandag 23 december 2002 20:27 schreef iteejer het volgende:
NWO hoort thuis bij dat Bilderberg-topic. Verder nergens.
Hier mag dus nu alleen nog maar over zweverig new-age gelul worden gepost en andere interessant-doenerige loze holle troep als tarotje en reiki... ![]()
Over geestjes en droompjes en reincarnatie en dat soort ongein.
Geen zak aan, want dat gaat helemaal nergens over...het is niet meer dan een beetje jezelf rondwentelen in pretenties
Dan klopt de forumtitel ook niet.
"Secondhand bullshit is in here" zou de nieuwe titel moeten worden.
quote:Ja precies!
Op maandag 23 december 2002 23:36 schreef Anemoon het volgende:
Hier mag dus nu alleen nog maar over zweverig new-age gelul worden gepost en andere interessant-doenerige loze holle troep als tarotje en reiki...
Over geestjes en droompjes en reincarnatie en dat soort ongein.
Geen zak aan, want dat gaat helemaal nergens over...het is niet meer dan een beetje jezelf rondwentelen in pretenties![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |