abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 december 2002 @ 14:12:53 #51
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7159855
quote:
Op donderdag 5 december 2002 14:04 schreef MUUS het volgende:

[..]

Moderator MUUS is in the room, ya know.

Ik kan ook zelf praten, echt waar.

Nog een keer de uitleg dan.
Je was meerdere topics aan het opgraven met nutteloze opmerkingen.("ik weet een leuk tijdschrift")
De posts werden vergezeld door een knipogende post icon, dus leek het helemaal of je de boel in de maling zat te nemen.

Ik neem niemand in de maling met een serieus wetenschappelijk tijdschrift als Frontier Magazine. En ook nog leuk ja ! vergelijk het met de Kijk, maar dan een niveau hoger.

We zitten hier in een Rubriek met mensen die academisch zijn geschoold en wellicht een baan hebben in research-centra.
Dit is dus geen chatroom.

over knipoog: knipoog = tip, aanrader, aanbeveling

quote:
Jouw post die het Levitatie topic omhoog haalde :
[..]

KOM dan met foto's, KOM dan met getuigenverklaringen.
Zo kunnen we daar toch niets mee?

En als jij nu iets nuttigs hebt bij te dragen in dat topic, zal ik hem weer voor je open gooien.

Fotos'heb ik niet, wel zinsnedes/verklaringen uit een boek over esoterie m.b.t. een sessie in Berlijn en India omstreeks 1930.
Er zijn talloze boeken in de bib die hierop ingaan, dus iedereen kan ze vinden.

Het topic zou je het beste naar Wetenchap kunnen gooien.

Mensen als Paladin zouden wel hun tanden hier in willen zetten denk ik.

m.v.g.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_7159967
quote:
Op donderdag 5 december 2002 14:12 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

We zitten hier in een Rubriek met mensen die academisch zijn geschoold en wellicht een baan hebben in research-centra.
Dit is dus geen chatroom.

Er zitten hier ook mensen die niet academisch zijn geschoold maar die toch veel weten over bepaalde onderwerpen. IRC -> #truth is de chatroom eigenlijk , en dit is het discussie forum.

Je hebt gelijk dat het niet echt een chat is, maar een discussie forum. waar iedereen met een affiniteit vor een onderwerp lekker z'n verhaal kwijt kan en ook informatie opdoen.

Het is een Open gemeenschap . waarin in ook de mensen die academisch zijn aangelegt zich een beetje moeten aanpassen in taalgebruik zodat het toch wel voor iedereen begrijpelijk is. En gelukkig gebeurt dat ook.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_7159973
quote:
Op donderdag 5 december 2002 14:10 schreef Lord Dreamer het volgende:

We voeren toch een open gesprek , dus feel free to join in everytime you want.

Had een reactie verwacht op de post van op woensdag 4 december 2002 21:36 in dit topic

Aangezien M.ALTA zijn post "aan moderator iteejer" had gericht, kwam het een beetje over alsof ik niet bestond.

Op jouw post heeft iteejer al gereageerd en aangezien wij dezelfde mening delen, vond ik het dus niet nodig nog een keer te reageren.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_7160031
quote:
Op donderdag 5 december 2002 14:20 schreef MUUS het volgende:

[..]

Aangezien M.ALTA zijn post "aan moderator iteejer" had gericht, kwam het een beetje over alsof ik niet bestond.

Op jouw post heeft iteejer al gereageerd en aangezien wij dezelfde mening delen, vond ik het dus niet nodig nog een keer te reageren.

Dat is waar maar er stonden meerder postings vlak achter elkaar.. en er stonden een paar zaken puur aan jou in

Jullie modereren dit met z'n tweeen dus ik denk dat als het over de moderator gaat jullie beiden bedoeld is en als er staat moderator Iteejer dat ook jij gewoon kan antwoorden. Jullie zijn gewoon in deze een twee-eenheid dus als moderatro geheel te zien.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  donderdag 5 december 2002 @ 14:26:44 #55
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7160061
quote:
Op donderdag 5 december 2002 14:20 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Er zitten hier ook mensen die niet academisch zijn geschoold maar die toch veel weten over bepaalde onderwerpen. IRC -> #truth is de chatroom eigenlijk , en dit is het discussie forum.

Je hebt gelijk dat het niet echt een chat is, maar een discussie forum. waar iedereen met een affiniteit vor een onderwerp lekker z'n verhaal kwijt kan en ook informatie opdoen.

Het is een Open gemeenschap . waarin in ook de mensen die academisch zijn aangelegt zich een beetje moeten aanpassen in taalgebruik zodat het toch wel voor iedereen begrijpelijk is. En gelukkig gebeurt dat ook.

idd.

Met academisch niveau bedoel ik denkniveau, en niet zo zeer het diploma ansich !

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  donderdag 5 december 2002 @ 14:28:36 #56
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7160093
quote:
Op donderdag 5 december 2002 14:24 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Dat is waar maar er stonden meerder postings vlak achter elkaar.. en er stonden een paar zaken puur aan jou in

Jullie modereren dit met z'n tweeen dus ik denk dat als het over de moderator gaat jullie beiden bedoeld is en als er staat moderator Iteejer dat ook jij gewoon kan antwoorden. Jullie zijn gewoon in deze een twee-eenheid dus als moderatro geheel te zien.

Cool ! (on, nee)
Dus:
Ik ben het met Lord Dreamer hier helemaal eens !
pi_7160101
quote:
Op donderdag 5 december 2002 14:26 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

idd.

Met academisch niveau bedoel ik denkniveau, en niet zo zeer het diploma ansich !

Wees maar voorzichtig met zo'n uitspraak .. 1 gek kan meer vragen dat 100 wijzen kunnen beantwoorden .. maar het niveau is lekker verschillend en zo krijg je indrukken van alle kanten dat maakt het juist zo leuk
  donderdag 5 december 2002 @ 14:31:23 #58
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_7160152
Als iemand even een addy heeft voor web based irc zou ik dat zeer op prijs stellen.
Kan op mn werk niet irc'en tenzij het via het www is.
Kom ik gezellig lurken.
Mischien leer ik dan nog wat dure woorden ook
[<knip Censuur op Fok!>]
  donderdag 5 december 2002 @ 14:33:52 #59
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7160188
quote:
Op donderdag 5 december 2002 14:31 schreef nossio het volgende:
Als iemand even een addy heeft voor web based irc zou ik dat zeer op prijs stellen.
Kom ik gezellig lurken.

Tgaat daar vrij "oudejongenskrentebrood" achtig hoor
The truth was in here.
pi_7160237
Het enige waar ik nog wat op wil zeggen (en wat "aan mij gericht was") is deze opmerking :
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:36 schreef Lord Dreamer het volgende:

Als je een "Je bent de beste topic wil" dan open je er maar één .
Je vraagt om feedback. Je vraagt zelf wat ik niet begrijp. Ik geef je m'n comments .. ongezouten dat klopt ..

Je eerste zin slaat volkomen nergens op en komt ietwat hatelijk over.
Heel leuk, dat je gaat trouwen en heel vervelend, dat je zenuwachtig bent, maar dan moet je maar even 3 keer nadenken voordat je op "invoeren" drukt. Je zegt zelf, dat er soms een negatieve sfeer hangt in Truth en zo help je zelf ook niet mee.

Feedback kan namelijk ook POSITIEF zijn. Je kunt ook iets positiefs zeggen over de dingen die nu al gaande zijn, DAT was mijn punt. Niet alleen klagen over alles wat in jouw ogen niet snel genoeg gebeurt. Wij zijn druk bezig met nieuwe dingen en die hebben tijd nodig. Als we alles in 1 keer hier zouden neergooien, zou dat ook weer niet goed zijn.

Maak je niet zo druk, dat is onze taak.
Wij zijn constant bezig met Truth, maar geef ons wat tijd om dingen te realiseren.

Oi!
  donderdag 5 december 2002 @ 14:42:03 #61
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7160310
quote:
Op donderdag 5 december 2002 14:36 schreef MUUS het volgende:

Wij zijn constant bezig met Truth, maar geef ons wat tijd om dingen te realiseren.

Mooi

En als ik een tip mag geven, kom eens langs op het #truth kanaal, er worden nogal wat goede ideen gespuit en besproken daar de laatste tijd.

The truth was in here.
pi_7160363
quote:
Op donderdag 5 december 2002 14:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mooi

En als ik een tip mag geven, kom eens langs op het #truth kanaal, er worden nogal wat goede ideen gespuit en besproken daar de laatste tijd.

Ik ben daar van de week al een aantal avonden geweest om ideetjes en meningen van users te vragen. Ook heb ik wat onderwerpjes voor discussies opgegooid en dat liep erg leuk.
Ik heb alleen deze week wat minder tijd gehad.
Als ik er ben, ben ik er trouwens alleen 's avonds te vinden.
Oi!
  donderdag 5 december 2002 @ 14:50:07 #63
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7160421
quote:
Het enige waar ik nog wat op wil zeggen (en wat "aan mij gericht was") is deze opmerking :
[..]Maak je niet zo druk, dat is onze taak.
ok, heel redelijk
pi_7160516
quote:
[..]

Je eerste zin slaat volkomen nergens op en komt ietwat hatelijk over.
Heel leuk, dat je gaat trouwen en heel vervelend, dat je zenuwachtig bent, maar dan moet je maar even 3 keer nadenken voordat je op "invoeren" drukt. Je zegt zelf, dat er soms een negatieve sfeer hangt in Truth en zo help je zelf ook niet mee.

Kijk als je vraagt wat iemand niet snapt en je krijgt een pakketje kritiek is het erg lullig om achteraf te zeggen zoiets van heb je ook nog iets positiefs te melden, ook kritiek is positief in z'n eigen vorm.

Voor dat ik op invoeren druk heb ik het ergste er weer uit gehaald en het redelijk politiek correct gemaakt, wat totaal mijn stijl niet is. Maar wat ik toch maar doe om het niet al te hard te maken.

quote:
Feedback kan namelijk ook POSITIEF zijn. Je kunt ook iets positiefs zeggen over de dingen die nu al gaande zijn, DAT was mijn punt. Niet alleen klagen over alles wat in jouw ogen niet snel genoeg gebeurt. Wij zijn druk bezig met nieuwe dingen en die hebben tijd nodig. Als we alles in 1 keer hier zouden neergooien, zou dat ook weer niet goed zijn.
Ik zal net voor de kerst wel een evaluatie schrijven en hier neerzetten. Mijn motto is dat je het ijzer moet smeden als het heet is. Ik val jullie niet af. Heeft ook geen zin, maar geduld is niet mijn sterkste kant.
quote:
Maak je niet zo druk, dat is onze taak.
Hier maak je een denk fout , het forum wordt gemaakt door users , een moderator is een user met een ietsiepietsie meer rechten en mogelijk heden binnen het forum gedeelte. Ik gaf ook nog een voorbeeld van een topic dat waar je zelf van vind dat het niet zo zou kunnen , maar wat dus wel kon , of jullie hebben het niet gezien. Dat kan hoor..

Feedback komt van tweekanten , zowel van users als van moderatoren.

Iemand anders van de moderatoren zei ook iets van je moet je nergens mee bemoeien je moet je bek houden en posten .. die indruk krijg ik dus nu ook van de zin " Maak je niet zo druk, dat is onze taak"
Persoonlijk houd ik daar niet van.

donderdag 5 december 2002 @ 14:56:39 #65
17061 mvt
blame Canada
pi_7160534
quote:
Op donderdag 5 december 2002 14:31 schreef nossio het volgende:
Kom ik gezellig lurken.

Moet je met google zoeken op "webbased IRC client"

edit: die ik gaf was niks

[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 05-12-2002 15:04]

We were to understand there would be pie and punch?
pi_7160577
quote:
Op donderdag 5 december 2002 14:45 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik ben daar van de week al een aantal avonden geweest om ideetjes en meningen van users te vragen. Ook heb ik wat onderwerpjes voor discussies opgegooid en dat liep erg leuk.
Ik heb alleen deze week wat minder tijd gehad.
Als ik er ben, ben ik er trouwens alleen 's avonds te vinden.

Dat kan ja .. sorrie dat we er kommentaar op hebben gegeven dat er geen moderator in #truth was .. s'avonds is het ook drukker dan overdag hoor . ik ben er ook s'avonds , overdag werk ik. en irc komt niet door de vuurmuur..
pi_7160693
LD, als jij "maak je niet zo druk" ziet als "hou je bek en post gewoon" dan ligt dat aan jou.

Wij vragen heel vaak de meningen van users, daar is zelfs DIT topic voor en ook op irc hebben we meningen gevraagd.
Als je dat niet ziet, snap ik je ff helemaal niet.

JIJ klaagt dat we deze week niet op irc waren.
Soms hebben mensen wel eens iets anders te doen.

Oi!
pi_7160697
quote:
Op donderdag 5 december 2002 14:56 schreef mvt het volgende:

[..]

Moet je met google zoeken op "webbased IRC client"

edit: die ik gaf was niks

Je moet hier wel eerst iets voor downloaden of niet ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_7160766
quote:
Op donderdag 5 december 2002 15:05 schreef MUUS het volgende:
LD, als jij "maak je niet zo druk" ziet als "hou je bek en post gewoon" dan ligt dat aan jou.

Wij vragen heel vaak de meningen van users, daar is zelfs DIT topic voor en ook op irc hebben we meningen gevraagd.
Als je dat niet ziet, snap ik je ff helemaal niet.

JIJ klaagt dat we deze week niet op irc waren.
Soms hebben mensen wel eens iets anders te doen.

Over IRC heb ik al wat gezegd zie boven.

Over de rest .. dat komt nog wel daar heb ik nu geen zin in om me daar druk over te maken.. misschien denk ik wel al verder dan op dit moment relevant is.

donderdag 5 december 2002 @ 15:13:45 #70
17061 mvt
blame Canada
pi_7160835
quote:
Op donderdag 5 december 2002 15:05 schreef Mirage het volgende:

[..]

Je moet hier wel eerst iets voor downloaden of niet ?

Sommige bieden als het goed is Java/php based webclients op een site. Alleen vaak zijn ze specifiek voor hun eigen server.
Als je er een kan vinden dan hoeft alleen je browser het te ondersteunen.
Vor de gebruikers van de webbrowser Mozilla , daarin zit ook een IRC client (helaas gebruikt die de normale IRC poorten, dus niet voor achter de vuurmuur geschikt)
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 5 december 2002 @ 15:17:59 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7160910
quote:
Op donderdag 5 december 2002 14:58 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Dat kan ja .. sorrie dat we er kommentaar op hebben gegeven dat er geen moderator in #truth was .. s'avonds is het ook drukker dan overdag hoor . ik ben er ook s'avonds , overdag werk ik. en irc komt niet door de vuurmuur..

Dat heb ik doorgaans ook.. of ik heb een week avonddiensten..
Klote vuurmuur hier
The truth was in here.
pi_7161048
Dan moet je iemand die erover gaat even aanspreken, want er was er altijd wel één die het deed op fokzine...

www.mouselike.com

voorheen kon je gewoon server uitzoeken en inloggen.
Tegenwoordig moet je je eerst ffe registreren...ook geen probleem... ik heb alleen de indruk dat fokzine.net mouselike niet accepteerd...

probeer anders even..

hij was VUURMUURBESTENDIG !!

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 5 december 2002 @ 15:25:05 #73
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_7161052
quote:
[Dat heb ik doorgaans ook.. of ik heb een week avonddiensten..
Klote vuurmuur hier
Zuigt echt die vuurmuur
Zit dus ook al een tijdje te googelen
en niet 1 die tot nu toe de fok irc op komt.
En had al gezocht,maar hoopte dat iemand er 1 wist die het wel deed
[<knip Censuur op Fok!>]
  donderdag 5 december 2002 @ 15:29:28 #74
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7161137
quote:
Op donderdag 5 december 2002 15:25 schreef nossio het volgende:

[..]

Zuigt echt die vuurmuur
Zit dus ook al een tijdje te googelen
en niet 1 die tot nu toe de fok irc op komt.
En had al gezocht,maar hoopte dat iemand er 1 wist die het wel deed

Op de FP staat ook een HTML based irc maar daar kom ik ook niet mee door die vuurmuur.
The truth was in here.
pi_7161186
www.mouselike.org sorry ik had net .com foutje
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')