Martijn ingelicht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:30 schreef Kurovski het volgende:
Mij doet het ook wat Crip, kinderen die zingen. Ik heb pics, maar ga ik niet posten.
stuur mij in dmquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:30 schreef Kurovski het volgende:
Mij doet het ook wat Crip, kinderen die zingen. Ik heb pics, maar ga ik niet posten.
hu ik dacht dat iedereen haar een kuthoer vondquote:
Wowow ken jij ngquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:31 schreef Crack_ het volgende:
Maar jij was daar wel bij NG, want daarna kreeg ik met Devvie.
Zo fucking fout dezequote:Op donderdag 12 mei 2016 18:30 schreef Kurovski het volgende:
Oh, die naam ken ik ook nog.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:31 schreef Crack_ het volgende:
Maar jij was daar wel bij NG, want daarna kreeg ik met Devvie.
hoe het tij kan kerenquote:
dat is in het Turkse theehuisquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hu ik dacht dat iedereen haar een kuthoer vond
Ja maar nu is ze een voorvechter van het vrije woord, ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat wijf werd door heel Nederland uitgekotst manquote:
huh toen ik wel eens per ongeluk naar geenstijl ging was ze toch ook al een kuthoerquote:
behalve anita en gerdaquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat wijf werd door heel Nederland uitgekotst man
Een wijs man zei ooit eens in deze SC:quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |