Dat zou echt het domste zijn, als ze hun oren laten hangen naar wat simpele gasten uit de F-Side die niet willen dat Bosz komt omdat hij vroeger bij Feyenoord werkte.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zie Bosz eigenlijk niet komen. Dan krijgt Ajax de hele F-Side over zich heen, en zal 410 niet later volgen.
Het liefste zie ik van Gaal komen om het cirkeltje rond te krijgen
Inderdaad , het cirkeltje van de backstabbers compleet maken met de bron van dit saaie kutvoetbal wat we de voorgaande jaren gezien hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zie Bosz eigenlijk niet komen. Dan krijgt Ajax de hele F-Side over zich heen, en zal 410 niet later volgen.
Het liefste zie ik van Gaal komen om het cirkeltje rond te krijgen
welke voetbalvisie?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:04 schreef Tchock het volgende:
Peter Bosz niet halen omdat hij een Feyenoord-verleden heeft zou echt hilarisch zijn. Lekker laten leiden door de supporters in plaats van door een voetbalvisie.
Wil wel graag vriendjes blijven lieverd.quote:
Noemde hem natuurlijk met een dikke knipoog frits. Omdat het een echte is verdient hij die naam.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Haha, Frits. Dat is grappig als het over psv-fans gaat.
Weet je toevallig wanneer dat is?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
Boes komt gewoon hoor. Wordt bekendgemaakt als de competitie in Israël afgelopen is. Let maar op
Dat is nog wel even weg dus. Maar goed, als de overeenkomst er is, kun je natuurlijk al wel enigszins handelen qua spelers bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.flashscore.nl/voetbal/israel/
24-05 volgens mij
Nee dat gaan ze pas op 31 augustus doenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is nog wel even weg dus. Maar goed, als de overeenkomst er is, kun je natuurlijk al wel enigszins handelen qua spelers bijvoorbeeld
Lust Bosz Chinees?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze pas op 31 augustus doen
Eerst even de lijstjes makenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze pas op 31 augustus doen
F-side simpele gasten noemenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou echt het domste zijn, als ze hun oren laten hangen naar wat simpele gasten uit de F-Side die niet willen dat Bosz komt omdat hij vroeger bij Feyenoord werkte.
Van Gaal speelt net zulk saai voetbal als Frank, dat moet je niet willen. Er moet gewoon een echte frisse wind komen qua voetbalfilosofie.
Mensen die de komst van Bosz afschieten puur omdat hij een verleden heeft in Rotterdam vind ik inderdaad wat simpel ja.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nobelprijswinnaars en mensa-leden zijn het.
Mensen gespot die nooit in de Arena komenquote:
Ja, want iemand zou het toch met je oneens kunnen zijn. Haha, dan moet diegene wel niet weten waar hij over praat!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Mensen gespot die nooit in de Arena komen
De CL halen we toch niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:09 schreef Brammess het volgende:
Dus Bosz (of de andere trainert) krijgt, er van uitgaand dat, ze hem begin-mid Juni aankondigen, 1 maand om met Overmars de transfers te doen, een systeem in zijn ploeg te slijten en dan komen Milik en Younes nog later ook. Gaat allemaal heel krap worden met het oog op de vCL
Dat ze hem midden juni aankondigen wil natuurlijk niet zeggen dat ze nu nog niet bezig kunnen zijn met spelers. Aan de andere kant hebben we het wel over Overmarsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:09 schreef Brammess het volgende:
Dus Bosz (of de andere trainert) krijgt, er van uitgaand dat, ze hem begin-mid Juni aankondigen, 1 maand om met Overmars de transfers te doen, een systeem in zijn ploeg te slijten en dan komen Milik en Younes nog later ook. Gaat allemaal heel krap worden met het oog op de vCL
Tussenjaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:09 schreef Brammess het volgende:
Mwoh, groepsfase EL mag toch wel lukken, ook met een nieuwe trainerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso als Bosz komt verwacht ik in de eerste seizoenshelft veel puntverlies omdat de spelers dan moeten wennen aan een nieuwe tactiek en daardoor nogal wat fouten zullen maken.
Wat niet erg is, als er maar ontwikkeling valt te bespeuren. Maar daarom sluit ik ook niet uit dat we de EL groepsfase ook mislopen
Die 1e ronde moet je verdomme toch hartstikke makkelijk overlevenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopen dat we eerste voorronde van de CL doorkomen. Geen zekerheid, maar wel een prima kans. Dan is in ieder geval de EL groepsfase al zeker.
Het ging vorig jaar al bijna fout tegen Jablonec, en dan in augustus als de tactiek er nog niet helemaal in zit. Zie het wel mis gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwoh, groepsfase EL mag toch wel lukken, ook met een nieuwe trainer
Ajax-Monaco wordt hem dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die 1e ronde moet je verdomme toch hartstikke makkelijk overlevenDe moeilijkste die je daar kan loten is Anderlecht verdomme
Ed: Monaco trouwens
Ja, Ajax is in principe favoriet. Maar Rapid Wien was in mijn ogen ook wel prima te doenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die 1e ronde moet je verdomme toch hartstikke makkelijk overlevenDe moeilijkste die je daar kan loten is Anderlecht verdomme
Ed: Monaco trouwens
Dit jaar zat het er net zo goed nog niet in, met aankopen en een tactiek die toen totaal anders was dan wat het uiteindelijk geworden is. Daarnaast moet gezegd dat Jablonec een van de weinige tegenstanders was waar ook écht een muurtje stond, ook al is er dan nog het kwaliteitsverschilquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ging vorig jaar al bijna fout tegen Jablonec, en dan in augustus als de tactiek er nog niet helemaal in zit. Zie het wel mis gaan.
Echt waar, ik geloof echt niet in dit incidenten gelul en verdedig ook niet de verdere afgangen, maar Rapid Wien beschouw ik serieus als incident.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, Ajax is in principe favoriet. Maar Rapid Wien was in mijn ogen ook wel prima te doen
Ja, dat ben ik ook wel met je eens. Was ook wel ongelukkig dat die gasten de eerste twee beste kansen erin schoten, terwijl Ajax best wat kansen gemist heeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Echt waar, ik geloof echt niet in dit incidenten gelul en verdedig ook niet de verdere afgangen, maar Rapid Wien beschouw ik serieus als incident.
Zal hier wel allemaal reacties om krijgen maar ik geloof dat als je die 2e wedstrijd 10x speelt dat je 8-9 keer doorgaat.
Veltman raakt ongelukkig een bal aan, een spits ontsnapt compleet aan de aandacht na idioot balverlies, Gudelj pakt zijn man niet aan en je hebt 3 tegengoals.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook wel met je eens. Was ook wel ongelukkig dat die gasten de eerste twee beste kansen erin schoten, terwijl Ajax best wat kansen gemist heeft.
Transfers zitten echt wat moeilijker, een speler moet overwegen of hij wilt of niet wat al een week of 2 in beslag neemt, clubonderhandeling, contractonderhandelingen, duurt allemaal een flink poosje hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
In principe zou je gewoon 1 a 2 week nodig moeten hebben voor transfers als je een normale lijst hebt klaarliggen per positie en dan overlegt met Bosz, als hij de nieuwe trainer wordt waar ik niet op hoop, en eventueel zijn idee gaat scouten (tegenwoordig heb je wel zowat alle beelden online staan in een systeem + uitgebreide statistieken, beetje Moneyball idee). Dan ga je in gesprek, moet Ajax ook niet moeilijk gaan doen om half miljoentje of zo want daar houdt Marc Netto wel van.
Dit seizoen zal de tactiek ook tijd nodig hebben lijkt me.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit jaar zat het er net zo goed nog niet in, met aankopen en een tactiek die toen totaal anders was dan wat het uiteindelijk geworden is. Daarnaast moet gezegd dat Jablonec een van de weinige tegenstanders was waar ook écht een muurtje stond, ook al is er dan nog het kwaliteitsverschil
Tegen Gladbach, Roma, Fenerbahce, Sparta Praag gaan we er allemaal uit. Alleen tegen Anderlecht hebben we nog een kansje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:37 schreef Brammess het volgende:
Een update over hoe het staat mbt plaatsing voorrondes;
Zoals het nu staat is Ajax in beide voorrondes geplaatst. Het enige gevaar is dat Zenit 2e wordt ipv FK Rostov, dan schuiven we door naar de 6e/10 plaats in de playoffs als we doorgaan in de 1e ronde. Keywoord: Als
Dit kan overigens gered worden als OGC Nice 3e wordt ipv Monaco.
[ afbeelding ]
Coefficienten Nice en Zenit:
Nice: 12.049
Zenit: 93.216
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, want iemand zou het toch met je oneens kunnen zijn. Haha, dan moet diegene wel niet weten waar hij over praat!
Fener en Sparta moet je natuurlijk ook best kunnen verslaan. Als dat niet lukt is het gewoon falen van jezelf, niet "logisch" zoals verliezen van Real.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Gladbach, Roma, Fenerbahce, Sparta Praag gaan we er allemaal uit. Alleen tegen Anderlecht hebben we nog een kansje.
En dan is dit als we geplaatst zijn. Nee dat zit er echt niet in
Mwah, Fener met die aankomende leegloop en Sparta Praag moet je wel echt van kunnen winnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Gladbach, Roma, Fenerbahce, Sparta Praag gaan we er allemaal uit. Alleen tegen Anderlecht hebben we nog een kansje.
En dan is dit als we geplaatst zijn. Nee dat zit er echt niet in
Fener verslaan lukte vorig seizoen ook niet, en toen waren die al heel zwak. Sparta Praag heeft de kwartfinale EL gehaald, en tegen die Praagse clubs heb ik het al vaker mis zien gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fener en Sparta moet je natuurlijk ook best kunnen verslaan. Als dat niet lukt is het gewoon falen van jezelf, niet "logisch" zoals verliezen van Real.
Roma en Gladbach kan ik minder inschatten.
Fener heeft financiële problemen en staan onder curatele bij de FIFA ivm FFP. Moeten veel meer verkopen dan er weggaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fener verslaan lukte vorig seizoen ook niet, en toen waren die al heel zwak. Sparta Praag heeft de kwartfinale EL gehaald, en tegen die Praagse clubs heb ik het al vaker mis zien gaan.
Klopt, maar dat had Ajax toch gewoon moeten en kunnen winnen? Hoop dat er een coach komt die wel gewoon normaal voetbal kan spelen want ik vond ze echt ónthutsend slecht tegen Ajax.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fener verslaan lukte vorig seizoen ook niet, en toen waren die al heel zwak. Sparta Praag heeft de kwartfinale EL gehaald, en tegen die Praagse clubs heb ik het al vaker mis zien gaan.
Dat ze nog mogen meedoen is wel gek trouwens.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Fener heeft financiële problemen en staan onder curatele bij de FIFA ivm FFP. Moeten veel meer verkopen dan er weggaat.
Misschien zakken ze wel weg tot het niveau Celtic/Molde dan. Dat biedt mogelijkheden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Fener heeft financiële problemen en staan onder curatele bij de FIFA ivm FFP. Moeten veel meer verkopen dan er weggaat.
Ja het zal wel kunnen als we goed gaan voetballen, maar ik verwacht dat niet meteen. Dat zal tijd nodig hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, maar dat had Ajax toch gewoon moeten en kunnen winnen? Hoop dat er een coach komt die wel gewoon normaal voetbal kan spelen want ik vond ze echt ónthutsend slecht tegen Ajax.
Maar Gudelj brengt toch gif?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:44 schreef Buitendam het volgende:
Als je die clubs zo bekijkt gaat het 'm niet worden. Je mist toch wel de vechterstypes om je door deze fase heen te knokken.
dit is sarcasme toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:44 schreef Buitendam het volgende:
Als je die clubs zo bekijkt gaat het 'm niet worden. Je mist toch wel de vechterstypes om je door deze fase heen te knokken.
Blijft genieten. Heerlijk filmpje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]___!!!
http://www.dumpert.nl/med(...)ettend_voor_lul.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/6741539/d1d38311quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Blijft genieten. Heerlijk filmpje.
Nee. Ik denk dat Ajax het niet gaat redden met deze selectie. Zo'n team oostblokkers vreet types als viergever als ontbijt.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)al_doet_verhaal.htmlquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/6741539/d1d38311
Ik mag toch hopen dat Viergever straks de eerste is die weer op het bankje plaats neemtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat Ajax het niet gaat redden met deze selectie. Zo'n team oostblokkers vreet types als viergever als ontbijt.
Niet alleen hebben jullie het hele jaar het grootste grafvoetbal laten zien wat ik ooit heb meegemaakt, maar ook gewoon geen enkele prijs gepaktquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:40 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden om de CL voorronde door te komen.
Waarheidquote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niet alleen hebben jullie het hele jaar het grootste grafvoetbal laten zien wat ik ooit heb meegemaakt, maar ook gewoon geen enkele prijs gepaktzelfs Feyenoord had een prijs dit jaar
daarbij ook nog weer lekker punten verneukt Europees door 3de te worden in een EL poule waar o.a. 2 g-teams inzaten.
dat is humor ja, kan ik wel waarderenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:56 schreef ender_xenocide het volgende:
Heerlijk dit antwoord
[ afbeelding ]
Ja, wordt een topshow.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:40 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden om de CL voorronde door te komen. Heb de indruk dat er alleen spelers vertrekken die mogen vertrekken. Ik verwacht sowieso wel een goed jaar volgend jaar, kwalitatief staat er een prima team. Zeker als daar ook nog 2 aanvallende versterkingen bijkomen.
Dit is een bekend verhaal Nick. Men is niet voor niets blij dat Frank opzout. Dat bedoelde hij dan ook niet met "haten op mooi voetbal"quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niet alleen hebben jullie het hele jaar het grootste grafvoetbal laten zien wat ik ooit heb meegemaakt, maar ook gewoon geen enkele prijs gepaktzelfs Feyenoord had een prijs dit jaar
daarbij ook nog weer lekker punten verneukt Europees door 3de te worden in een EL poule waar o.a. 2 g-teams inzaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |