SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Eerste jaar Jol was leuker dan 5.5 jaar Frank.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Bedankt (F)Drank . Heb de afgelopen jaren geweldig geslapen'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
En daar zat geen tactiek achter..quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eerste jaar Jol was leuker dan 5.5 jaar Frank.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ploeg met karakter. Was erg vermakelijk om te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En daar zat geen tactiek achter..'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Pantelic regelde het welquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ploeg met karakter. Was erg vermakelijk om te zien.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zal allemaal best, maar als Jol vijf jaar trainer was geweest, met veel aanvallend voetbal, veel goals maar nul prijzen, dan hadden we ook heel anders gepraat nu.![]()
''Ik ga niet bij een club werken met matchfixing en ik had niks te maken met de matchfixing bij Willem 2 ''quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:14 schreef superniger het volgende:
Wie is die Alfons Groenedijk waar iedereen het over heeft?
Gaat werken bij Cluj.
''Ik ga nooit een club trainen met kunstgras''
Traint Excelsior .RED ONS HENNIEGOD![]()
Ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Ik ga niet bij een club werken met matchfixing en ik had niks te maken met de matchfixing bij Willem 2 ''
Gaat werken bij Cluj.
''Ik ga nooit een club trainen met kunstgras''
Traint Excelsior .![]()
![]()
Totaal geen zelfrespect die man.![]()
Treft ook geen blaam als Excelsior slecht speelt terwijl zijn spelers hem gewoon uitkotsten omdat ie Kuwas steeds de kans gaf op basis van niks .quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit![]()
![]()
Totaal geen zelfrespect die man.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nu ook weer. 'ik ga weg bij Excelsior omdat er geen uitdaging is'. Zeg gewoon dat je nie wil degraderenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Treft ook geen blaam als Excelsior slecht speelt terwijl zijn spelers hem gewoon uitkotsten omdat ie Kuwas steeds de kans gaf op basis van niks .![]()
Zuipt hij zoveel dan? Nooit wat van meegekregen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Bedankt (F)Drank . Heb de afgelopen jaren geweldig geslapenDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Dirk Kuit is een vriend van hem. Dan weet je het wel ...quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu ook weer. 'ik ga weg bij Excelsior omdat er geen uitdaging is'. Zeg gewoon dat je nie wil degraderenRED ONS HENNIEGOD![]()
Overigens heb ik Peter Bosz altijd meer een Ajacied dan Feyenoorder gevonden, als persoon. Met Winston Bogarde is het dan weer meer vice-versa.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Kunnen de kneusjes op internet de volgende Ajacied afbranden. Goed plan jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
Litmanen op cursus sturen. Lijkt me echt gaaf als hij een keer hoofdtrainer zou worden
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Kolbeinn steeds de kans geven kan getuigen van 2 dingen :quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zuipt hij zoveel dan? Nooit wat van meegekregen.
- Verslaving
- Onkunde .RED ONS HENNIEGOD![]()
Veel te keurige en welbespraakte man met flair voor die club.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:28 schreef Morendo het volgende:
Overigens heb ik Peter Bosz altijd meer een Ajacied dan Feyenoorder gevonden, als persoon. Met Winston Bogarde is het dan weer meer vice-versa.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
De kritiek die hier de laatste tijd (en dan doel ik niet op de laatste dagen) te lezen was, daar ben je het dus niet mee eens?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:33 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Kunnen de kneusjes op internet de volgende Ajacied afbranden. Goed plan jaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Elke pot volle bak.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ploeg met karakter. Was erg vermakelijk om te zien.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Anderzijds voelt het ergens wel kut dat Frank gaat, soort end of an era (los van het feit dat het tijd is). Hoop dat hij een episch afscheid krijgt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Met bepaalde aspecten wel ja, uiteraard. Ik ben ook blij dat Frank er mee stopt, had van mij vorig seizoen al gemogen. Maar ik blijf wel respect houden voor hem. Al was het alleen maar om 15-05-2011. Wat een dag was datquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De kritiek die hier de laatste tijd (en dan doel ik niet op de laatste dagen) te lezen was, daar ben je het dus niet mee eens?
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: